• Mijn gym viel uit, wat resulteerde in het volgende gatenkaasrooster;
    vrij, les, vrij, les, vrij, vrij, les, vrij. Dus nu moest ik twee uur wachten op een uurtje Nederlands, waar we wat gaan lezen in de klas..
    Zo'ne onzin, maar helaas, we moeten gewoon gaan. Nog vijftig minuten plus pauze te gaan..
    Hooray. En jullie, hoe is jullie dag?


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Mijn dag is redelijk. Ik ben ziek en da's niet leuk, maar aan de andere kant is mijn dag ook top, omdat ik niet door de sneeuw hoef te fietsen. Maar zo'n gatenkaasrooster lijkt me echt verschrikkelijk stom. D:


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Hahah, ik ben vanochtend naar school gegaan voor 1 uurtje gym. -_- Toen riep die kerel dat de bussen na 1 uur niet meer reden. Dus had ik geen zin om nog te blijven, aangezien we maar met z'n 8'en waren, van de 36 ofzo. Zit ik nu thuis, en hoor ik dat de bussen tot 6 uur rijden. :') Mooi vrij middagje dacht ik zo.
    Wens je echt sterkte op school nog D:


    "I believe that marriage isn't between a man and a woman; but between love and love." - Frank Ocean

    Ik ben gevallen en heb toen mijn trein naar school gemist, joepie.


    Your make-up is terrible

    Ik heb een leuke dag en ik had maar tot 10 over 12 school (:


    Take risks and conquer your fears.

    Ik zou naar de leraar gaan en vragen of ik weg mag blijven/het één van de twee vrije uren mag doen ='D
    Ik ben vrij vandaag.


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Ochjee ik ken je probleem! Serieus ik heb een groot-gat-rooster op donderdag. ( Wat inhoud dat ik college heb van 8.45 uur tot 11.30 uur en dan pas weer college om 15.45 uur tot 17.30 uur).

    Heerlijk gewoon...

    Maar, het komt goed :D You'll survive :3


    Mary had a little Lamb - Cold Shot - House is Rocking

    Laatste twee uur uitval door sneeuw :'D


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Ik had gewoon les tot ik hoorde dat de bussen niet meer reden, maar toen ik vrij was reden de bussen gelukkig weer. :D

    Yoda schreef:
    Ik zou naar de leraar gaan en vragen of ik weg mag blijven/het één van de twee vrije uren mag doen ='D
    Ik ben vrij vandaag.


    Dat zijn we al gaan vragen. Hij wil het niet laten uitvallen omdat sommige het laatste uur ook nog les hebben en hij kan het 5e of het 6e niet, want dan heeft hij zelf les..


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Ik had de eerste vier examens invullen en nu vrij om te "leren", het is toch weekend.


    "Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov

    Ik zit ziek thuis, ben deze week maar anderhalve dag überhaupt naar school geweest...


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Ik zit thuis want voel me niet goed genoeg om naar school te gaan. Maar vanavond ga ik wel werken. :Y)


    -

    Ik heb daarstraks een (veel te moeilijk) examen engels gehad en ga nu proberen iets voor Duits te doen.


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    Ik heb vanmorgen een mondeling examen Frans gehad dus ik ben al terug thuis van negen uur, heb wat geslapen en ga nu wiskunde leren c:


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Tempesta schreef:
    Ik heb daarstraks een (veel te moeilijk) examen engels aardrijkskunde gehad en ga nu proberen iets voor Duits geschiedenis te doen.


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.