• Heeii : ))
    Ik had een idee. Vanaf 1 Januarie wil ik elke dag, een jaar lang een woord uitkiezen en daar iets over schrijven.
    Een column, stand alone, gedicht of iets anders.
    Is dit een leuk idee of niet??

    Xx


    It´s the moment of TRUTH, the moment to LIE. The moment to LIVE and the moment to DIE. This is the moment to FIGHT!

    * januari

    OT: Als je dat leuk vindt en er de inspiratie voor hebt, waarom niet? (:


    “I'd rather laugh with the sinners than cry with the saints. The sinners are much more fun.” - Billy Joel

    Elke dag? Dat is best... vaak, hè.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Hmm...dat komt me bekend voor maar weet niet meer wat:S


    Believe In Yourself, Never Give In!

    Lol, goodluck.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    jup,l et me know;)


    If you can dream it, you can do it❤️

    Lol, dat hou je nog niet eens een maand vol.


    quidquid excusatio prandium pro

    RainbowDash schreef:
    Lol, dat hou je nog niet eens een maand vol.

    Idd, kan je niet beter iedere week doen?


    "I believe that marriage isn't between a man and a woman; but between love and love." - Frank Ocean

    hmm klink leuk alleen heel veel werk.
    maar je hebt er een fan bij :D


    Never be afraid to try something new. Remember, amateurs built the ark. Professionals built the Titanic.

    Weet je zeker dat je 365 van die dingen aan het eind van volgend jaar klaar hebt? Lijkt me een beetje sterk, maar als je het echt leuk vindt en de inspiratie ervoor hebt, waarom niet?


    The odds are néver in our favor.

    Als je het leuk vind te doen, je denkt genoeg inspiratie en tijd te hebben ervoor en je denkt dat het een haalbaar idee is, dan moet je het vooral doen.


    Mary had a little Lamb - Cold Shot - House is Rocking

    Als je gelooft dat het lukt
    dan gebeurd het toch;)
    ik zou zeggen ga ervooer


    Ha! I invent the word impossible. That's why I am the champ. Whether I like it or not.