• Mijn suggestie is dat er onderaan Quizlet een aparte categorie komt voor Top stories én een voor Top Fanfictions.
    Ik vind het namelijk jammer dat het zo lastig is om andere goede stories te vinden buiten fanfiction om.
    Begrijp me niet verkeerd, fanfiction stories kunnen ook goede stories zijn, maar ik ben geen 1D fan. En dat is zo'n beetje het enige wat in de top staat. ^,^
    En ja.. Ik schrijf zelf een story dat niks met 1D, Twilight, HP of JB te maken heeft ofzo en zou het leuk vinden als dat ook in de top komt. xD

    Hetzelfde eigenlijk ook voor de populaire quizzen op de homepagina... Daar staan echt oeroude quizzen in die tienduizenden keer gedaan zijn, en dus nooit nieuwere populaire quizzen die een paar honderd keer gedaan zijn in een paar dagen ofzo.

    Ja ik ben ''nieuw'' op Quizlet maar heb ook een ander ouder account en kom hier al heel lang. (baby)


    Lees je mijn story al? http://www.quizlet.nl/chapters/941059/krunckletowns-mysterie/

    Ohja en vaak als je op een quiz drukt bij populaire quizzen op de homepagina krijg je dit:

    ''Niet meer actief
    De user die deze quiz heeft gemaakt is niet meer actief op Quizlet.nl!

    Kies een andere quiz.''


    Lees je mijn story al? http://www.quizlet.nl/chapters/941059/krunckletowns-mysterie/

    WriterBoy schreef:
    Ohja en vaak als je op een quiz drukt bij populaire quizzen op de homepagina krijg je dit:

    ''Niet meer actief
    De user die deze quiz heeft gemaakt is niet meer actief op Quizlet.nl!

    Kies een andere quiz.''

    Dat is zeker iets dat opgelost moet worden, maar over dat andere weet ik het zo net nog niet. Ik denk dat mensen hem dan alsnog stiekem bij topstories zetten ipv fanfiction, dus moeten mods erop gaan controleren. Lijkt me veel moeite.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Daar heb je een punt... (huil)


    Lees je mijn story al? http://www.quizlet.nl/chapters/941059/krunckletowns-mysterie/

    Wel, volgens mij willen veel mensen dit. Ik denk wel dat het een hoop extra werk gaat geven en ik weet ook bijna zeker dat er wel weer een paar mensen zijn die hun storry dan niet bij fanfiction zetten. Het lijkt me veel moeite.


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Het is op zich wel een goed idee, maar dat dan elk verhaal gecontroleerd moet worden, is een heel groot nadeel en het kost ook nog eens veel tijd en moeite. Je kan altijd nog bij topics kijken waar OP verhalen worden gevraagd.


    The odds are néver in our favor.

    Dat is echt onmogelijk, want hoe wil je dat automatisch uitgezocht wordt wat OP en Fanfiction is? Zoveel mensen geven geen genre aan of zetten het niet waar het hoort qua stories. Dat was toen ook het probleem met het TH filter (naast dat het de site ontiegelijk traag maakte). Dat is voor ons ook onmogelijk om allemaal bij te gaan houden..
    Dan zou ik liever een extra top voor gedichten krijgen, eigenlijk x'D Die hebben nu wel een kudo knop, maar geen top, wtf? Maar daar gaat het niet over.

    Denk dat het behoorlijk onuitvoerbaar gaat zijn, dus ik ben tegen =]


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    In principe hoef je dan alleen maar verhalen te controleren die in de top staan toch? Dus dat zijn er dan niet zoveel.. En het lijkt mij dat mensen die fanfiction schrijven dan juist graag in de top van fanfiction willen staan, en niet in de top van OP verhalen.. :Y)


    Lees je mijn story al? http://www.quizlet.nl/chapters/941059/krunckletowns-mysterie/

    Ik snap wat je wil bereiken, maar het is heel erg moeilijk om te regelen - denk ik.


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Yoda, het beste is natuurlijk als alles gewoon een eigen top heeft en dat daar een aparte pagina voor is met alle tops. Dus niet alleen de stories en quizzen. xD

    [ bericht aangepast op 5 dec 2012 - 19:34 ]


    Lees je mijn story al? http://www.quizlet.nl/chapters/941059/krunckletowns-mysterie/

    Yoda schreef:
    Dat is echt onmogelijk, want hoe wil je dat automatisch uitgezocht wordt wat OP en Fanfiction is? Zoveel mensen geven geen genre aan of zetten het niet waar het hoort qua stories. Dat was toen ook het probleem met het TH filter (naast dat het de site ontiegelijk traag maakte). Dat is voor ons ook onmogelijk om allemaal bij te gaan houden..
    Dan zou ik liever een extra top voor gedichten krijgen, eigenlijk x'D Die hebben nu wel een kudo knop, maar geen top, wtf? Maar daar gaat het niet over.

    Denk dat het behoorlijk onuitvoerbaar gaat zijn, dus ik ben tegen =]

    Voor een gedichten top ben ik ook :Y) Maar ik gok dat daar alleen maar van die verneukte zinnetjes in komen en geen echte gedichten (zoals die van jou).


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    WriterBoy schreef:
    In principe hoef je dan alleen maar verhalen te controleren die in de top staan toch? Dus dat zijn er dan niet zoveel.. En het lijkt mij dat mensen die fanfiction schrijven dan juist graag in de top van fanfiction willen staan, en niet in de top van OP verhalen.. :Y)


    Als we die verhalen controleren, moeten we alle verhalen controleren. Je kunt niet de grens dan bij alleen de top gaan trekken, want dan wordt het erg scheef allemaal. Het betekent namelijk dat je er waarschuwingen voor moet gaan geven of mensen er als een moderator op aan moet gaan spreken (en dat is iets wat gewoon ergens moet komen te staan, zodat andere mods ook weten dat diegene er al op aangesproken is) en dan is het niet bepaald eerlijk om dat alleen te doen bij mensen in de top. Lijkt mij. En dat zou kunnen, maar veel mensen vergeten het of doen het gewoon niet. Dat is gewoon een probleem hiermee. Het is lullig dat er bijna alleen maar fanfiction in de top staat, maar er is helaas niet veel aan te doen.


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Oromis schreef:
    (...)
    Voor een gedichten top ben ik ook :Y) Maar ik gok dat daar alleen maar van die verneukte zinnetjes in komen en geen echte gedichten (zoals die van jou).

    Betwijfel ik. Volgens mij is Yoda toch wel de bekendste (of één van de bekendste) dichtsters op Quizlet. Die top zou volgens mij voornamelijk uit Yoda's en jouw gedichten bestaan. (cat)

    OT; meerdere keren al voorgesteld, maar ik denk dat het voor de snelheid van Quizlet gewoon niet zo handig zal zijn, plus; mensen zullen daar waarschijnlijk altijd een beetje mee sjoemelen.


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Wiarda schreef:
    (...)
    Betwijfel ik. Volgens mij is Yoda toch wel de bekendste (of één van de bekendste) dichtsters op Quizlet. Die top zou volgens mij voornamelijk uit Yoda's en jouw gedichten bestaan. (cat)

    OT; meerdere keren al voorgesteld, maar ik denk dat het voor de snelheid van Quizlet gewoon niet zo handig zal zijn, plus; mensen zullen daar waarschijnlijk altijd een beetje mee sjoemelen.

    Hahaha, dankjewel Wiarda. Ik doe mijn best. :Y)


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Ik zou het ook heel graag willen, maar volgens mij is het gewoon niet haalbaar. Een gedichten top vind ik ook een goed idee en het lijkt me dat dat wel moet lukken. (:


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)