• ik kreeg net een nieuws brief binnen:

    We hebben zojuist onthuld dat Katy Perry de 2008 MTV Europe Music Awards zal presenteren. Dit zal haar eerste keer zijn als presentatrice van een awardsceremonie. Perry is tevens genomineerd in twee categorieën dit jaar – Best New Act en Most Addictive Track (voor haar alomtegenwoordige nummer ‘I Kissed a Girl.’)

    “Ik was enorm opgewonden toen ik hoorde dat ik genomineerd was voor twee awards, maar toen ik gevraagd werd de show te presenteren, deed ik het zowat in mijn broek, Fergie-stijl!”, aldus Perry. “Om in de voetstappen te volgen van voormalige presentators Christina Aguilera, Tom Jones, P. Diddy en Snoop Dogg van dit prestigieuze evenement is een ongelooflijke eer -- weten ze wel waar ze aan beginnen? Ik hoop dat ik m'n cocktail niet zal morsen!”

    De 23-jarige in Californië geboren muzikante werd beroemd na de digitale release van “Ur So Gay” in 2007 en “I Kissed A Girl” in 2008, dat wereldwijd meer dan vijf miljoen keer verkocht werd. Haar laatste single “Hot N Cold” is wereldwijd inmiddels al bijna 1 miljoen keer verkocht.

    Katy Perry zal op het podium vergezeld worden door haar bandleden die tevens fungeren als de officiële huisband van de MTV Europe Music Awards.

    En om haar te helpen de MTV Europe Music Awards van dit jaar echt ongelofelijk spectaculair te maken, zullen de volgende geweldige presentators aan haar zijde staan: Grace Jones, Solange Knowles, Sugababes, Tiziano Ferro, Tokio Hotel - tevens genomineerd voor Best Act Ever - en Travis McCoy van Gym Class Heroes.

    oftewel: HET IS ZEKER.
    Tokio Hotel zal aanwezig zijn bij de EMA's op 6 november in liverpool. Waar ze genomineerd zijn voor: Best act ever & Headliner
    en wat doen we als we horen dat Tokio Hotel genomineerd is?

    geweldig toch?:|


    Het leven is te kort om je bezig te houden met dingen die je ongelukkig maken.

    Superr.:]

    x


    ok

    Ik denk dat ik nu blij moet zijn. :')

    YAY


    -