• Mijn serie [Op Eigen Benen..] wordt echt maar heel weinig gedaan! Er zijn nu al 18 delen en de eerste is nog maar 25 keer gedaan ofzo! :S

    Best jammer, want ik doe er toch heel erg mijn best op om het verhaal mooi te schrijven, en de spanning erin te houden. Ook schrijf ik zeer snel nieuwe delen, want het eerste deel staat pas sinds vrijdag of zaterdag online en ik heb nu alweer 18 delen! :D

    Ik zal niet gaan dreigen dat ik stop of van die shit, want dat doe ik toch niet. Ik schrijf hem met plezier en zou het gemeen vinden tegenover de mensen die hem wél maken en een reactie achterlaten.

    Maar toch vraag ik het jullie, nog 1 keertje:

    Zouden jullie asjeblieft mijn serie willen maken?

    http://www.quizlet.nl/serie/14883/op-eigen-benen

    Een klein stukje uit het verhaal:

    Het is een koude decemberavond, 1992. Geen mens is op straat, iedereen zit binnen in hun warme huizen. Langzaam beginnen kleine sneeuwvlokjes de wereld onder een witte laag te bedekken. Het is een heldere nacht, en de maan schittert samen met duizende sterren aan de hemel. De spanning is voelbaar, er staat iets op het punt om te gebeuren.
    Haastige voetstappen klinken op uit één van de steegjes. Een jonge vrouw verschijnt, een meisje nog maar. In kleding gehuld die eigenlijk veel te koud is voor dit weer, en met in haar armen een bundeltje witte doeken. Snel loopt ze de straat door. Bij het laatste huis van de Eikenlaan stopt ze.


    De mensen die zo lief zijn om hem te maken of al maken: THNQU!


    Love,,Peace&&Icecream! ^^ Liefde aan een paar mensen...

    Hayy ^^
    het lijkt me wel een leuke serie; Ik zal hm ens vlug gaan maken x'D


    Listen to what we're not saying..

    18?
    SHIT IK LOOP ACHTER -gaat snel maken-


    Life is hard and then we die

    Hayy ^^
    het lijkt me wel een leuke serie; Ik zal hm ens vlug gaan maken x'D



    Dankje! ^^
    Ik vind het echt leuk! <333 Jij maakt mijn humeur er weer wat beter op! ;)


    Love,,Peace&&Icecream! ^^ Liefde aan een paar mensen...

    Ik dind dat iedereen het hem zou moeten maken ^^ Hij is echt super mooi <3


    Remember the nights we drove around crazy, in love.

    Hij wordt véél gemaakt!

    Kijk het laatste deel van mijn quiz -.-

    Dan zie je wat weinig is^^

    Wow schat dan loop ik erg achter!Ik ga direct maken !


    The soul needs autumn.

    Hij wordt véél gemaakt!

    Kijk het laatste deel van mijn quiz -.-

    Dan zie je wat weinig is^^


    Maar ik merk wel op, heel veel mensen maken wél het eerste deel, en haken dan af. Terwijl ze wel een reatie plaatsen van: Leuk! ^^ ofso.. >< Dat is egt stom!


    Love,,Peace&&Icecream! ^^ Liefde aan een paar mensen...