• "Chaos overheerst in Duitsland na de aanslag van deze avond. De Bundeswehr heeft München omsingeld met grote aantallen manschappen en zwaar materieel. Volgens onze bronnen houden ze echter nog hun positie. Het is onbekend waarom ze niet de stad in trekken om de veiligheid van de Duitse burgers te waarborgen. München heeft meer dan 1.3 milioen inwoners en het is nog onbekend hoeveel van hen gestorven zijn. Ondertussen is een persconferentie gegeven door de Duitse regering van start gegaan. We gaan nu over naar Marek, die verslag zal doen..."

    Ik kijk van de tv naar de vier mannen voor me. Een Amerikaan, een Chinees, een Brit en een Rus. Vertegenwoordigers van de vier machtigste landen ter wereld. En zij zijn naar mij toegekomen. Waar heb ik dit aan verdiend?
    "Waarom ik?" vraag ik aarzelend, ieder van hen aankijkend. De vier kijken even naar elkaar en ten slotte spreekt de Rus.
    "Jij hebt wat we zoeken." Een kort maar duidelijk antwoord.



    Vigilo Confido. Ik ben alert. Ik vertrouw. Het motto van het XCOM project, waarvan ik zojuist de commandant ben geworden. Ik ben alert, ik bewaak de wereld. Ik vertrouw, ik vertrouw mijn medestrijders volledig. Wij zullen de wereld veilig houden van de abominaties die op ons neerdalen uit de hemelen. Wij zijn de eerste verdedigingslinie en wij zijn de laatste verdedigingslinie van de aarde. Wij zijn XCOM.


    Over ongeveer een weekje ben ik van plan een nieuwe story te starten. Het zal een vrij unieke story zijn (voor quizlet) Ik ga namelijk een lets-play verhaal schrijven door het perspectief van de commandant van XCOM, een organisatie die is geformeerd om te vechten tegen een zeer recente invasie door aliens. Voor de mensen die de term lets-play niet kennen: Een lets-play is een serie filmpjes/verslag over een spel dat je speelt. Dat zal dus in dit geval de recent uitgekomen XCOM: Enemy Unknown zijn.

    Het word een Ironman playthrough (Dus maar 1 save, gestorven soldaten zijn gestorven) op classic difficulty. Dit betekent dat er waarschijnlijk behoorlijk wat soldaten zullen sterven. En dit brengt me op de reden waarom ik dit topic heb aangemaakt bij rollen verdeling: Ik wil de rollen gebruiken die jullie maken. XCOM heeft namelijk een uitgebreide customization: Je kunt naam, uiterlijk, geslacht en nationaliteit kiezen. Jullie bedenken een soldaat en die rekruteer ik in het spel. In het spel kun je vechten met groepjes van 4 soldaten (later 6) uit 4 verschillende klasses. Ik zal de soldaten rouleren, zodat iedereen aan de beurt komt. Let wel: Ik ga gebalanceerde squads maken. Als iedereen dus een personage maakt met dezelfde class, dan zullen al die personages minder vaak meespelen.

    Enfin, op naar de rollen template:

    Naam:
    Leeftijd: minimum leeftijd is 22. geen uitzonderingen: Ik wil geen kindsoldaten.
    Nationaliteit:
    Oorspronkelijke Eenheid: (Alle XCOM soldaten worden gerekruteerd uit special forces over de hele wereld. Sommige landen hebben verschillende branches. De VS heeft bijvoorbeeld de SEALs, Rangers en Green Berets)
    Uiterlijk:
    Kleur Pantser:
    class: *
    Achtergrond:
    Persoonlijkheid: Denk eraan dat de soldaten lid zijn van special forces en dat zij de besten zijn in hun eenheid.

    *Over de classes: Er zijn 4 classes. Dat zijn: Heavy (Gebruikt raketwerpers en zware machine geweren. Bezit grote vuurkracht maar zijn wapens zijn moeilijk te gebruiken als hij niet stilstaat) Sniper (sluipschutters. Ze houden zich verre van de strijd en maken met hun precisiegeweren stil een einde aan hun vijanden) Assault (Snel en dodelijk, de assault is altijd de eerste die aanvalt, shotgun in de hand) Support (Support heeft geen speciale wapens of coole trucjes maar zorgt ervoor dat zijn teamgenoten in leven blijven)

    Ik weet nog niet in hoeverre ik ervoor kan kiezen dat een personage de class krijgt die ik wil, dus misschien dat jullie dat niet kunnen kiezen. Mocht het niet kunnen dan update ik het topic wel even. Ik zit nu even heel erg te kijken naar mods enzo waarmee ik ervoor kan zorgen dat ik een personage een bepaalde klas of nationaliteit kan geven maar tot nu toe zijn de vooruitzichten magertjes. Dus het kan zijn dat de keuze van nationaliteit vervalt

    [ bericht aangepast op 3 dec 2012 - 21:46 ]


    quidquid excusatio prandium pro

    Ik ga later een rol aanmaken :Y)


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Yoda schreef:
    Ik ga later een rol aanmaken :Y)


    Yay :Y)

    Wie het eerst komt sterft ook het eerst!


    quidquid excusatio prandium pro

    Naam: Vikki Tatum
    Leeftijd: 23
    Nationaliteit: Amerikaans
    Oorspronkelijke Eenheid: VS Rangers ??
    Uiterlijk:


    Kleur Pantser: Paars
    Class: Sniper
    Achtergrond: Vikki is de jongste telg van de familie Tatum. Ze heeft 3 oudere broers die zeer succesvol in het leven staan. Ze voelt zich hierdoor erg minderwaardig, maar laat dit absoluut niet zien. Hierdoor is Vikki ook een beetje een tomboy.
    Persoonlijkheid: Vikki is een beetje een tomboy, omdat ze niet voor haar oudere succesvolle broers onder wil doen. Ook probeert ze haar handen zo min mogelijk vuil te maken en zo ver mogelijk uit de buurt te blijven van de gevechten, waardoor ze dus een sniper is geworden. Vikki strijd onder het motto 'save your self' en anders sterf je door zoveel mogelijk vijanden met je mee te nemen. Ze is nooit erg geliefd geweest in High School, ondanks dat ze best een mooi meisje is en ze wel degelijk een lieve kant heeft.

    &&&

    Naam: Kendall
    Leeftijd: 26
    Nationaliteit: Engels
    Oorspronkelijke Eenheid: ??
    Uiterlijk:


    Kleur Pantser: Zwart
    Class: Assault
    Achtergrond: Kendall is enigskind van een rijke familie. Ondanks dat ze alles kan krijgen van haar vader waarom ze vraagt, voelt haar leven niet compleet. Daarom zoekt Kendall vaak het gevaar op, kijken of ze dan de aandacht krijgt van haar hardwerkende ouders. Als Kendall tot overmaat van ramp ook nog gedumpt wordt door in haar ogen 'de ware', stort haar leven in.
    Persoonlijkheid: Kendall is bitchy en roekeloos. Ook kun je aan haar merken dat ze verwend is en dat ze met haar zelf in de knoop zit. Ze is nog lange niet over haar break-up heen en stort zich daarom roekeloos in de strijd.

    ik snap die speciale eenheid/oorspronkelijke eenheid niet zo goed haha :$

    [ bericht aangepast op 5 dec 2012 - 16:32 ]


    “Behind the mask of ice that people wear, there beats a heart of fire.” - Paulo Coelho

    Ik zit op stage nu
    ik ga thuis eentje maken
    goed?


    Ha! I invent the word impossible. That's why I am the champ. Whether I like it or not.

    Nog meer gegadigden? Morgen wil ik van start gaan :Y)


    quidquid excusatio prandium pro

    Nuh! Er zat niks in de post :c


    quidquid excusatio prandium pro

    Yay! XCOM is er dus ik kan van start gaan zodra ik personages heb. En anders vul ik het aan met andere personages en ga alsnog van start vanavond :Y)


    quidquid excusatio prandium pro

    Naam: Dimitri 'de tank' Rasholnikov
    Leeftijd: 34
    Nationaliteit: Russisch
    Oorspronkelijke Eenheid: Spetsnaz
    Uiterlijk: Dimitri is een grote man. Lang, zo rond de 1.87 meter en ook redelijk breed, gezien zijn spiermassa. Hij heeft donkerbruin haar, military cut en heeft zo ongeveer een permanente stoppelbaard. Hij heeft lichtgrijze ogen. Hij heeft een litteken in zijn gezicht dat schuin op zijn linkerwang staat en zijn neus is al zo vaak gebroken geweest, dat hij de tel kwijt is geraakt. Hij heeft wél al zijn tanden nog!
          Hij heeft talloze littekens, verspreid over zijn hele lichaam. Kogelwonden in zijn armen, benen, rug, gewoon torso en verscheidene grotere littekens. Daarnaast heeft hij op zijn rug een grote 'Death before dishonor' tattoo, min of meer zijn motto. Naast 'just kill every motherfucker that tries to kill you' dan.
    Kleur Pantser: Donkergrijs.
    class: Assault
    Achtergrond: Dimitri komt uit een groot gezin, 5 kinderen. Hij is de tweede zoon, heeft een oudere broer, een jongere broer en twee jongere zussen. Er is eigenlijk nooit twijfel over geweest dat hij het leger in zou gaan. Alle mannelijke leden van zijn familie zitten al vier generaties lang in het leger.
    Het moment dat hij de goede leeftijd bereikt had, heeft hij de toelatingsexamens gedaan en die gehaald. Het was niet alleen dat hij moest, maar ook dat hij echt wilde. Hij heeft zich altijd 100% ingezet en dat heeft overduidelijk zijn vruchten afgeworpen. Hij heeft overigens nog nooit een echt serieuze relatie gehad en heeft daar geen behoefte aan ook. Seks, drank en Anja (his shotgun, hij heeft haar vernoemt naar zijn moeder. And that says something about his mother's personality (cat)) zijn genoeg voor hem. Niet dat hij nou zo vaak drinkt, alleen wanneer de situatie het toelaat. En zelfs dan drink hij niet zoveel dat hij niet meer kan functioneren (Nu heeft hij het uithoudingsvermogen van een walvis als het gaat om alcohol en moeten er behoorlijk wat flessen vodka doorheen gaan voordat hij daadwerkelijk dronken is). Hij is gewend aan het leiden van verliezen, in zijn mening is elk verlies er één te veel, maar kunnen ze helaas nooit geheel uitgesloten worden.
          Dimitri kan vloeiend Engels spreken, al kun je wel afleiden dat hij Russisch is. Zijn accent is niet heel dik, maar het is zeer zeker aanwezig en niet te verwarren met een andere nationaliteit. Dat is daarnaast de enige taal waar hij echt mee uit de voeten kan. Hij heeft ooit geprobeerd Duits te leren, dat was een behoorlijk drama.
    Persoonlijkheid: Om het simpel te zeggen: Hij is een sarcastische klootzak. Sarcasme is zijn manier om met alles om te gaan. Pijn, verdriet, ruzies, stupiditeit en de omgang met mensen in het algemeen. Hij heeft een vooraanstaande hekel aan snipers en zijn hobby is dan ook in een team de snipers goed te stangen. Waar hij verder niet tegen kan, zijn mensen die het idee hebben dat ze alles kunnen flikken, the typical bitches.
          In principe heeft hij respect voor iedereen, diegene moet dat alleen maar hooghouden. Het feit dat hij bepaalde personen niet mag of bepaalde classes niet zo hoog in het vaandel houdt, betekent dan ook niet dat hij geen respect voor ze heeft. Het is voor hun gewoon een tikkeltje moeilijker om dat respect vast te houden. Daarnaast hecht hij veel waarde aan eer, zoals zijn tattoo misschien wel weg heeft gegeven. Eer hangt echter niet vast aan hersenloos bevelen aannemen.
          Dimitri is een persoon dat stevig met twee benen op de grond staat. Hij relativeert alles, maar houdt er wel aan vast dat een situatie pas goed beoordeelt kan worden als je je ook daadwerkelijk in de strijd bevindt. Vanuit daar kun je volgens hem verder werken. Hij is een snelle denker en is zeer goed in zichzelf aanpassen aan situaties. Lukt het één niet, heb je geen tijd om teveel stil te staan bij het ander, dus je doet gewoon.
          Hij heeft trouwens de neiging om iedereen bijnamen te geven. Hell, the guy names his shotgun, so he also gives people nicknames. Sommigen zijn beledigend, anderen getuigen van bewondering en respect. (Als hij je 'princess' noemt, dan kun je er vanuit gaan dat het beledigend is (cat))

    Hoop dat hij goed is, want ik heb er momenteel even weinig vertrouwen in x'D Duurde veel te lang om hem te maken x'D

    [ bericht aangepast op 14 dec 2012 - 11:55 ]


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Yoda schreef:
    Naam: Dimitri 'de tank' Rasholnikov
    Leeftijd: 34
    Nationaliteit: Russisch
    Oorspronkelijke Eenheid: Spetsnaz
    Uiterlijk: Dimitri is een grote man. Lang, zo rond de 1.87 meter en ook redelijk breed, gezien zijn spiermassa. Hij heeft donkerbruin haar, military cut en heeft zo ongeveer een permanente stoppelbaard. Hij heeft lichtgrijze ogen. Hij heeft een litteken in zijn gezicht dat schuin op zijn linkerwang staat en zijn neus is al zo vaak gebroken geweest, dat hij de tel kwijt is geraakt. Hij heeft wél al zijn tanden nog!
          Hij heeft talloze littekens, verspreid over zijn hele lichaam. Kogelwonden in zijn armen, benen, rug, gewoon torso en verscheidene grotere littekens. Daarnaast heeft hij op zijn rug een grote 'Death before dishonor' tattoo, min of meer zijn motto. Naast 'just kill every motherfucker that tries to kill you' dan.
    Kleur Pantser: Donkergrijs.
    class: Assault
    Achtergrond: Dimitri komt uit een groot gezin, 5 kinderen. Hij is de tweede zoon, heeft een oudere broer, een jongere broer en twee jongere zussen. Er is eigenlijk nooit twijfel over geweest dat hij het leger in zou gaan. Alle mannelijke leden van zijn familie zitten al vier generaties lang in het leger.
    Het moment dat hij de goede leeftijd bereikt had, heeft hij de toelatingsexamens gedaan en die gehaald. Het was niet alleen dat hij moest, maar ook dat hij echt wilde. Hij heeft zich altijd 100% ingezet en dat heeft overduidelijk zijn vruchten afgeworpen. Hij heeft overigens nog nooit een echt serieuze relatie gehad en heeft daar geen behoefte aan ook. Seks, drank en Anja (his shotgun, hij heeft haar vernoemt naar zijn moeder. And that says something about his mother's personality (cat)) zijn genoeg voor hem. Niet dat hij nou zo vaak drinkt, alleen wanneer de situatie het toelaat. En zelfs dan drink hij niet zoveel dat hij niet meer kan functioneren (Nu heeft hij het uithoudingsvermogen van een walvis als het gaat om alcohol en moeten er behoorlijk wat flessen vodka doorheen gaan voordat hij daadwerkelijk dronken is). Hij is gewend aan het leiden van verliezen, in zijn mening is elk verlies er één te veel, maar kunnen ze helaas nooit geheel uitgesloten worden.
          Dimitri kan vloeiend Engels spreken, al kun je wel afleiden dat hij Russisch is. Zijn accent is niet heel dik, maar het is zeer zeker aanwezig en niet te verwarren met een andere nationaliteit. Dat is daarnaast de enige taal waar hij echt mee uit de voeten kan. Hij heeft ooit geprobeerd Duits te leren, dat was een behoorlijk drama.
    Persoonlijkheid: Om het simpel te zeggen: Hij is een sarcastische klootzak. Sarcasme is zijn manier om met alles om te gaan. Pijn, verdriet, ruzies, stupiditeit en de omgang met mensen in het algemeen. Hij heeft een vooraanstaande hekel aan snipers en zijn hobby is dan ook in een team de snipers goed te stangen. Waar hij verder niet tegen kan, zijn mensen die het idee hebben dat ze alles kunnen flikken, the typical bitches.
          In principe heeft hij respect voor iedereen, diegene moet dat alleen maar hooghouden. Het feit dat hij bepaalde personen niet mag of bepaalde classes niet zo hoog in het vaandel houdt, betekent dan ook niet dat hij geen respect voor ze heeft. Het is voor hun gewoon een tikkeltje moeilijker om dat respect vast te houden. Daarnaast hecht hij veel waarde aan eer, zoals zijn tattoo misschien wel weg heeft gegeven. Eer hangt echter niet vast aan hersenloos bevelen aannemen.
          Dimitri is een persoon dat stevig met twee benen op de grond staat. Hij relativeert alles, maar houdt er wel aan vast dat een situatie pas goed beoordeelt kan worden als je je ook daadwerkelijk in de strijd bevindt. Vanuit daar kun je volgens hem verder werken. Hij is een snelle denker en is zeer goed in zichzelf aanpassen aan situaties. Lukt het één niet, heb je geen tijd om teveel stil te staan bij het ander, dus je doet gewoon.
          Hij heeft trouwens de neiging om iedereen bijnamen te geven. Hell, the guy names his shotgun, so he also gives people nicknames. Sommigen zijn beledigend, anderen getuigen van bewondering en respect. (Als hij je 'princess' noemt, dan kun je er vanuit gaan dat het beledigend is (cat))

    Hoop dat hij goed is, want ik heb er momenteel even weinig vertrouwen in x'D Duurde veel te lang om hem te maken x'D


    Mijn god o.o
    Ik ga me dood lachen als hij gelijk word doodgeschoten xD


    quidquid excusatio prandium pro

    RainbowDash schreef:
    (...)

    Mijn god o.o
    Ik ga me dood lachen als hij gelijk word doodgeschoten xD


    Hoezo dat nou? D:
    En ik ook. Waarschijnlijk. Eerst vloeken en dan in de lach schieten. En vervolgens ga ik gewoon over op de rest van zijn familie! HA!


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Yoda schreef:
    (...)

    Hoezo dat nou? D:
    En ik ook. Waarschijnlijk. Eerst vloeken en dan in de lach schieten. En vervolgens ga ik gewoon over op de rest van zijn familie! HA!

    Zo een lange en uitgebreide rol xD


    quidquid excusatio prandium pro


    Dimitri Rasholnikov!


    Joe Jaeger (huidige Squad leider)

    [ bericht aangepast op 14 dec 2012 - 22:05 ]


    quidquid excusatio prandium pro

    DayLight schreef:
    Naam: Vikki Tatum
    Leeftijd: 23
    Nationaliteit: Amerikaans
    Oorspronkelijke Eenheid: VS Rangers ??
    Uiterlijk:


    Kleur Pantser: Paars
    Class: Sniper
    Achtergrond: Vikki is de jongste telg van de familie Tatum. Ze heeft 3 oudere broers die zeer succesvol in het leven staan. Ze voelt zich hierdoor erg minderwaardig, maar laat dit absoluut niet zien. Hierdoor is Vikki ook een beetje een tomboy.
    Persoonlijkheid: Vikki is een beetje een tomboy, omdat ze niet voor haar oudere succesvolle broers onder wil doen. Ook probeert ze haar handen zo min mogelijk vuil te maken en zo ver mogelijk uit de buurt te blijven van de gevechten, waardoor ze dus een sniper is geworden. Vikki strijd onder het motto 'save your self' en anders sterf je door zoveel mogelijk vijanden met je mee te nemen. Ze is nooit erg geliefd geweest in High School, ondanks dat ze best een mooi meisje is en ze wel degelijk een lieve kant heeft.


    Vikki Tatum!

    Heb Kendall besloten te weigeren. Vind haar persoonlijkheid niet interessant (het past gewoon niet bij de setting) en ik heb nu toch al een assault. Als je wilt mag je een andere maken? ^^



    Aan iedereen: Ik heb supports nodig! D:



    Pinkie Pie zal dienst doen als invaller tot er nog iemand een rol maakt.

    [ bericht aangepast op 15 dec 2012 - 11:42 ]


    quidquid excusatio prandium pro

    Ik ga later nog een paar rollen maken, okay? :Y)


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Yoda schreef:
    Ik ga later nog een paar rollen maken, okay? :Y)


    Is goed, ik zal ze nodig hebben xD


    quidquid excusatio prandium pro