• Hey,
    Ik heb een vraagje. Ik heb al heel lang hele kleine puistjes, en dan dan vooral op me voorhoofd maar ook op andere plekken. Ze zijn echt heel klein en je ziet ze alleen als je van dichtbij kijkt. Sommige zijn wel iets groter maar over het al gemeen niet. Het zijn ook niet echt puistjes want ze zijn niet geel ofzo. Wat kan ik er tegen doen en hoe komt dit?

    xxxx


    I don't believe you have to be better than everybody else. I believe you have to be better than you ever thought you co

    Ik heb geen idee.


    Pretty is just a pretty word.

    Voel je ze ook?
    't Is niks bijzonders, gewoon een vorm van oneffenheden. Ik weet niet of je een gevoelige huid hebt? Gewoon zoveel mogelijk van afblijven en een milde, zuiverende facewash kopen. Je huid goed schoon huiden zal helpen :3.


    i put the fun in funeral

    Scrubben


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Audacity schreef:
    Voel je ze ook?
    't Is niks bijzonders, gewoon een vorm van oneffenheden. Ik weet niet of je een gevoelige huid hebt? Gewoon zoveel mogelijk van afblijven en een milde, zuiverende facewash kopen. Je huid goed schoon huiden zal helpen :3.
    Ja, ik voel ze. En dat doe ik allemaal al..

    [ bericht aangepast op 3 dec 2012 - 17:07 ]


    I don't believe you have to be better than everybody else. I believe you have to be better than you ever thought you co

    Ik weet niet hoe oud je bent, maar dat komt waarschijnlijk door de puberteit. Iedereen krijgt die, sommige meer, sommige minder. Jij hebt dus duidelijk de mindere vorm, ik zou er maar blij mee zijn :')


    "I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"

    Priority schreef:
    (...)Ja, ik voel ze. En dat doe ik allemaal al..


    Heb je ze ook in je hals en ontstaan er velletjes/drogen ze uit na het wassen? Heb je een vette huid?
    ~Ondervraging, lol


    i put the fun in funeral

    Audacity schreef:
    (...)

    Heb je ze ook in je hals en ontstaan er velletjes/drogen ze uit na het wassen? Heb je een vette huid?
    ~Ondervraging, lol
    Haha maakt niet uit maar, ja ik heb ze wel een beetje op me hals maar niet heel veel wel op me rug, maar daar zie je ze helemaal niet je voelt het alleen. Uhm geen velletjes maar ik heb wel een droge huid, meestal. Beetje verschillend maar nu in de winter is mijn huid vooral droog.


    I don't believe you have to be better than everybody else. I believe you have to be better than you ever thought you co

    Berwald schreef:
    Ik weet niet hoe oud je bent, maar dat komt waarschijnlijk door de puberteit. Iedereen krijgt die, sommige meer, sommige minder. Jij hebt dus duidelijk de mindere vorm, ik zou er maar blij mee zijn :')


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Priority schreef:
    (...)Haha maakt niet uit maar, ja ik heb ze wel een beetje op me hals maar niet heel veel wel op me rug, maar daar zie je ze helemaal niet je voelt het alleen. Uhm geen velletjes maar ik heb wel een droge huid, meestal. Beetje verschillend maar nu in de winter is mijn huid vooral droog.


    Ja, 't kan tijdelijk wat erger zijn doordat het aanzienlijk kouder wordt buiten. Nu de kachel thuis weer aanstaat, wordt de lucht binnen ook nog eens een stuk droger.
    Ik zou oppassen met agressieve facewashes. Clearasil bijvoorbeeld is erg agressief en droogt je huid alleen maar uit. Zoek een hydraterende creme uit en drink veel water! Da's het enige advies wat ik je kan geven, maar ja, ik ben natuurlijk geen dermatoloog of whatever c:


    i put the fun in funeral

    Audacity schreef:
    (...)

    Ja, 't kan tijdelijk wat erger zijn doordat het aanzienlijk kouder wordt buiten. Nu de kachel thuis weer aanstaat, wordt de lucht binnen ook nog eens een stuk droger.
    Ik zou oppassen met agressieve facewashes. Clearasil bijvoorbeeld is erg agressief en droogt je huid alleen maar uit. Zoek een hydraterende creme uit en drink veel water! Da's het enige advies wat ik je kan geven, maar ja, ik ben natuurlijk geen dermatoloog of whatever c:
    Dankjewel voor het advies, maar dat doe ik allemaal al. Hoop dat het snel beter wordt. Alsnog dankje! x


    I don't believe you have to be better than everybody else. I believe you have to be better than you ever thought you co

    Mee-eters?


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Heb je een pony? Ik namelijk wel en daardoor zitten die bultjes op mijn voorhoofd.


    ''i appreciate the masterpiece that is you because your existence alone is art''

    Als ik het zo hoor heb je een gemengde huid. Heb je voornamelijk puistjes op je voorhoofd, neus en kin? Dan heb je net als ik een gemengde huid. Heel erg oppassen met facewash, crèmes, scrub, tonic, noem maar op. Drogen die je uit ook maar een beetje uit, dan heb je er direct weer tien puistjes bij (tenminste, bij mij). Ik gebruik een facewash, waar op staat dat het niet uitdroogt en in de winter gebruik ik vaak een dagcrème, omdat mijn huid dat in de winter toch wel echt nodig heeft. Ikzelf gebruik nooit te veel spullen op mijn huid, omdat mijn huid op de meeste dingen slecht reageert. Gewoon zo naturel mogelijk dus. Probeer zelf anders wat dingen uit en kijk wat werkt.


    From these ashes, I will rise

    Gewoon niet aankomen, gaat vanzelf wel weer weg (:

    En voor de joekels, de spotcreme van Dr. van der Hoog werkt bij mij echt heel goed. Hij is vrij prijzig (ongeveer 7 euro voor 15 ml) maar je doet er heel lang mee.


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'