• En ge moet me verdomme ni tegen spreken!Ik ben vandaag ni in de stemming en het is hier een fucking discriminatie jha.HEEEJ IK BEN EEN MOD EN JE MAG MIJ NI BELEDIGEN!!ge noemt ze bitch en ge krijgt een fucking waarschuwing,je noemt gewoon een lid een bitch en er gebeurd niets !! en ge moet ni gaan zegge da het ni zo is want het is wel zo PUNT!!Het is hier als een gevangenis,en da moet ge ni ontkenne!Maar natuurlijk zien de meeste mods ni iedereen want sommige kan ik wel hebben da ni in omda ze tog alles moge en worde voor getrokke en waarschuwinge enzu kunne geve.Nuja,de balle!

    IK BEN HET HELEMAAL EENS x'D

    Die mod's denken hier dat ze alls mogen omdat zy dat zyn en er zyn hier gwn zo F*cking veel regels dat je niet meer weet wat mag en niet mag


    A. ikmisje.

    da is echt hé.

    Maja, dirscriminatie is everywhere en wrss wilde de Mods & Other People nie associaal doen en deden ze lekker mee met héél dat discrimi-gedoe

    .. :] .. ?


    And all the girls in the front row scream your name.

    En weet je waar dat door komt? Doordat meer dan de helft van de users dat soort berichten NIET meld. Dan weten wij ook niet dat er iemand uitgescholden wordt. Een mod uitschelden in gewoon het domste wat een user kan doen. Dan kun je inderdaad meteen een waarschuwing verwachten.
    En ik ben ook niet in de stemming. Ik heb het helemaal gehad met die kinders hier op Q die niet eens weten wat zich er allemaal achter de schermen afspeelt. Houd je gewoon je mond als je niet alle details weet.
    [/slotje]


    Bored.