• Eerstvolgende uitzending:
    14 december 2012
    Met als gastdj Annick

    Wat is Mikki?
    Mikki is de shipnaam (bedacht door de leden van de Qchat) voor Nikki en Mitchell, twee Quizletleden die eens in de zoveel tijd een Quizlet radio uitzenden. En voor de mensen die Quizlet radio niet kennen... Kijk bij de user QuizletRadio en je weet genoeg.

    Waarom een fantopic?
    Zowel Frodo als ik zijn het erover eens dat het tweetal schattig samen zijn en over de radio klinkt het ook erg schattig. Verder draaien ze verzoekjes op hun Quizlet radio en lezen ze sms'jes voor. Frodo vond dat Quizlet Radio meer aandacht moest krijgen en daar was ik het eigenlijk wel mee eens. Met toestemming van Mikki (ja, ik gebruik gewoon de Shipnaam voor het gemak) maak ik dus bij deze het fantopic aan.
    Alle informatie over de radio vind je in het topic dat ze aanmaken elke keer dat er een radio is en op het profiel van QuizletRadio.

    Wie shippen er Mikki?
    PercyWood (voorzitter fanclub, aanmelden kan bij mij)
    Frodo
    Vagebond
    Neiva
    Warpaint
    CallYouOut
    Mallory
    Wiarda
    Kwijt
    Lilia
    230710
    404NOTFOUND
    jellzzz

    Wie luisteren er zodra het er is Quizlet Radio?
    Oromis (Dj)
    Assassin (Dj)
    PercyWood
    Frodo
    Warpaint
    CallYouOut
    Kwijt
    Lilia
    230710
    404NOTFOUND
    jellzzz

    [ bericht aangepast op 12 dec 2012 - 20:12 ]


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Vagebond schreef:
    Ik ship Mikki :Y) En nee, ik luister nu niet, want ik kijk Junior Songfestival.


    •*• Lululu •*•

    Mallory schreef:
    (...)

    Je staat in de lijst :3
    En je mist nu hele interessante gesprekken. (puh)


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Doe mij ook maar bij de Mikki shippers, maar ik ben te lui om nu te luisteren want er is een programma over Amerikaanse homo's op TV en ik heb het te druk met hun homofobe koppen uitlachen. :')


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Wiarda schreef:
    Doe mij ook maar bij de Mikki shippers, maar ik ben te lui om nu te luisteren want er is een programma over Amerikaanse homo's op TV en ik heb het te druk met hun homofobe koppen uitlachen. :')

    Haha x'D Welke zender is dat dan? niet dat ik ga kijken

    [ bericht aangepast op 1 dec 2012 - 20:54 ]


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    PercyWood schreef:
    (...)
    Haha x'D Welke zender is dat dan? niet dat ik ga kijken

    MTV. Sommigen zijn wel grappig, maar andere situaties zijn wel echt sneu.


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Wiarda schreef:
    (...)
    MTV. Sommigen zijn wel grappig, maar andere situaties zijn wel echt sneu.

    Ah, oké.


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Hé Kimsel (ja die naam heb ik net verzonnen), hoe gaan we de radio populair maken? Zoveel users en maar 9 mensen die ervan genieten (no_chears)


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Vroeger zette ik het altijd in de spotlight, dat hielp heel erg xd


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Oromis schreef:
    Vroeger zette ik het altijd in de spotlight, dat hielp heel erg xd


    Waarom doe je dat dan niet meer? (:


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Frodo schreef:
    (...)

    Waarom doe je dat dan niet meer? (:

    Geen credits.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Frodo schreef:
    Hé Kimsel (ja die naam heb ik net verzonnen), hoe gaan we de radio populair maken? Zoveel users en maar 9 mensen die ervan genieten (no_chears)

    Kimsel? Oo
    Geen idee...


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    PercyWood schreef:
    (...)
    Kimsel? Oo
    Geen idee...


    Jap. Kimsel. :Y)


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Frodo schreef:
    (...)

    Jap. Kimsel. :Y)

    Ik heb Kimmie, Kimmetje, Kim en Kimberly (mijn volledige voornaam) gehad, maar nog nooit Kimsel Oo
    Ik denk trouwens dat we gewoon dit topic actief moeten houden :3


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    PercyWood schreef:
    (...)
    Ik heb Kimmie, Kimmetje, Kim en Kimberly (mijn volledige voornaam) gehad, maar nog nooit Kimsel Oo
    Ik denk trouwens dat we gewoon dit topic actief moeten houden :3


    Oké, we gaan ervoor! :'D


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Frodo schreef:
    (...)

    Oké, we gaan ervoor! :'D

    Deal or no deal? (heb ik altijd al willen vragen :3)


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis