Jij bent serieus mijn redder in nood. Zoek al megalang voor iemand die goede trailers maakt want ik kan het zelf niet
- Titel: The Untold Story of Esmé Anne Platt
- Beschrijving story: Het is een Twilight Fanfiction, over het mensenleven van Esmé Cullen (toen dus Esmé Platt). In het verhaal lees je over haar leven als kind, haar eerste ontmoeting op haar 16e met Carlisle Cullen, haar huwelijk met Charles en dat ze mishandeld werd door hem, haar zwangerschap en natuurlijk haar dood.
- Tekst in de trailer: Het maakt me niet uit, alleen ik wil graag helemaal op het einde: My name is Esmé Anne Platt, this is my story.
- Audiofragmenten: Optioneel, als je gesproken tekst wil. -
- Achtergrondmuziek: Ik weet zo geen liedje.. Zou jij iets willen zoeken? Het hoeft niets speciaals te zijn, gewoon iets moois en rustigs.
- Videofragmenten: In het begin een klein meisje van een jaar of 6. Dan een begrafenis of gewoon een grafkist. Daarna een boom, en daarna Carlisle Cullen. Dan iets wat met een huwelijk te maken heeft. Het maakt niet uit wat je ziet, gewoon dat je doorhebt dat ze dan trouwt. Daarna een man die een vrouw slaat, dan een baby en op het laatst Carlisle die Esmé bijt. Er mogen er wel andere gifs tussendoor
- Zwartwit/kleur: Ehh, wat jou het beste lijkt.
- Groen scherm aan het begin: Nee.
- Fullscreen of plekken langs de zijkant: Ook wat jou het beste lijkt.
- Extra eisen: Nope
Hoop dat het je lukt!
xoxo
[ bericht aangepast op 1 dec 2012 - 20:20 ]
What does really suck? A giraffe with pain in his neck..