• Oke, vaag verhaal.

    Om te beginnen in mijn klas zitten twee jongens (oke, er zitten er wel meer in, maar het gaan over deze twee). Ze heten T en D. Ze zijn beste vrienden. Ik vind D leuk, haha. Tijdens GS was er alleen nig maar plaats naast D, dus ik ging daar helemaal happy zitten. T en D wisselen snel om zodat ik naast T zit. Oke, les afgelopen. Ik loop op de gang en T komt naar me toe om te vragen welk cijfer ik had -7,4, nutteloos feitje- hij zo 'oké, wat hebben we zo?' Ik 'geen idee' hij 'we hebben bio toch?' Ik 'ik denk het' hij 'hebben we dat in 802?' Ik 'daar ebben we toch altijd bio?' Hij 'owja...' Ik 'ik ga weer die kant op.' Hij 'oké, doeei.' Ik 'doei.' Ik loop weg. En dat heeft hij nu al 3x gedaan. Hij kijkt de hele tijd, word rood en lacht alleen als ik erbij ben. Maar het probleem is dat ik D leuk vind, en niet T.. Duss, snapten jullie er iets van? Wat zou ik doen?


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Eerlijk zijn.


    Mary had a little Lamb - Cold Shot - House is Rocking

    Ik zou eerlijk gezegd nog niets doen, totdat hij zelf ervoor uit komt. Dan weet je tenminste zeker dat T je leuk vindt.


    The odds are néver in our favor.

    Kyoshi schreef:
    Ik zou eerlijk gezegd nog niets doen, totdat hij zelf ervoor uit komt. Dan weet je tenminste zeker dat T je leuk vindt.


    26 - 02 - '16

    tell the true!anders word het alleen nog maar lastiger


    If you can dream it, you can do it❤️

    Kyoshi schreef:
    Ik zou eerlijk gezegd nog niets doen, totdat hij zelf ervoor uit komt. Dan weet je tenminste zeker dat T je leuk vindt.


    •*• Lululu •*•

    Kyoshi schreef:
    Ik zou eerlijk gezegd nog niets doen, totdat hij zelf ervoor uit komt. Dan weet je tenminste zeker dat T je leuk vindt.


    Bad decisions make good stories.

    Kyoshi schreef:
    Ik zou eerlijk gezegd nog niets doen, totdat hij zelf ervoor uit komt. Dan weet je tenminste zeker dat T je leuk vindt.


    Pretty is just a pretty word.

    Kyoshi schreef:
    Ik zou eerlijk gezegd nog niets doen, totdat hij zelf ervoor uit komt. Dan weet je tenminste zeker dat T je leuk vindt.


    'Dear girls: a compliment is actually not an invitation to explain how ugly you think you are' - Lisa Cimorelli