• Helloow, ik zoek verhalen om de lezen :) dump je story hier,van 1D ! & zou je ook ajb zo lief willen zijn om mijn story te lezen? of gewoon een kijkje te nemen ?:) dankje xx http://www.quizlet.nl/stories/97080/-love-at-first-sight-ft-one-direction/

    You Came At The Right Time - One Direction


    Goodbye my Love




    Alex Pettyfer, is op jonge leeftijd verliefd geworden op ene Leonora. Toen Leonora 16 was besloten ze samen te gaan worden in Londen, alles leek voorbestemd te zijn. Het feit dat ze haar tweeling broer Louis minder zag maakte haar niet verdrietig, ze had immers haar liefde gevonden.
    Louis vond Alex de perfecte jongen voor zijn oogappel, ze hadden met hun drieën de grootste pret. Louis kreeg de grootste steun van Leonora toen hij mee deed aan de wedstrijd die zijn leefde compleet veranderde. Leonora en Louis zagen elkaar niet meer, ze belden bijna niet meer en soms spraken ze elkaar eens via Skype. Maar nu ze elkaar terug gevonden hebben, moet Leonora afscheid nemen van haar grote liefde...



    Meet One Direction[/center]

    Na de pijnlijke telefoon die Leonora kreeg met het slechte nieuws over Alex. Besluiten de jongens Leonora op te vangen. Louis doet er alles aan, zijn beste vrienden helpen hem want ze zien hoe hard ze er beide van afzien. Niall die buiten Louis de beste band heeft gekregen met Leonora, vind het verschrikkelijk om haar zo te zien, zijn hart breekt voor de tweede keer. Terwijl hij weet dat het nog een derde keer kan gebroken worden want Harry heeft immers ook gevoelen voor haar. Maar hoe reageert te tweeling hier op..





    Will she fall in love with Harry or will she prefer Niall





    This is the story of Leonora Tomlinson


    http://www.quizlet.nl/stories/103439/you-came-at-the-right-time--one-direction/


    Zelfs de beste vrienden kunnen elkaars begrafenis niet bijwonen.



    I was afraid everyday
    Afraid we couldn't pay the bills anymore
    Afraid we wouldn't have a place to live

    What if we'd really lose everything?
    How would I take care of my sister?

    Every single day was frightening for me
    but then he came into my life





    He took my fear away
    Harry Edward Styles & Mae-Lynn Vanessa Cooper




    - Every Tuesday, Thursday & Saturday a new chapter
    - Written in Dutch, Spoken in English
    - No intention of hurting people
    - One Direction exists




    Perpetual ~ continuing or enduring forever; everlasting.

    http://www.quizlet.nl/stories/88434/i-say-that-i-need-to-find-you-but-now-most-anyone-find-me--one-direction/

    Proloog:
    Elke dag heb ik de hoop dat je gewoon in je kamer zit, maar elke keer weet ik dat je toch niet binnen die vier muren bent. Mijn hart word telkens weer in stukjes gebroken. Eerst waren het er twee, de dag daarna vier. En nu is het niet meer te tellen, zo klein zijn te stukjes. Please, come back! We missen je. Ik zal er alles aan doen je hier weer bij mij te hebben. Mijn leven hoort ook bij dat... Is dat nog niet genoeg? Ben je daarom niet hier? Leef je nog wel? Vragen waar ik geen antwoord op zal krijgen als ik je niet vind! Waarom geef je eigenlijk geen teken? Ben je ontvoerd? Ik denk het niet want je ging alleen weg omdat we ruzie haden... Die stomme ruzie is de reden waarschijnlijk. En echt waar! Het spijt me, het spijt me heel erg zelfs. Ik begrijp het als je mij nooit meer weelt zien, maar toch. Kom dan nog een keer naar mij toe en zeg het me. Ik wil je gewoon even zien, voelen en aanspreken. Daarna zal ik je wel laten gaan als dat is wat je wilt. Geef mij één kans zodat ik je kan laten zien dat ik van je hou! Echt, als je nu nog bij me was zou ik je dit elke dag kunnen vertellen. Alles zolang jij maar bij mij bent. Helaas gaf je mij die kans niet... Als ik je niet meer ga zien, dan wil ik zeggen dat ik van je hou en je nooit zal vergeten. Wil je dat onthouden? Of wil je zelfs niet aan mij denken? Ik begrijp niet waarom je weg ging. Waarschijnlijk zal ik dat ook nooit gaan begrijpen. Ik begrijp alleen wel dat je je niet laat zien over deze hele wereld. Mocht dit als een afscheid worden gezien, dan zal ik mijn tranen niet meer tegen houden. Sorry! Sorry voor die ruzie, voor die woorden en sorry voor de tranen op deze brief! Bye my little, je mag me vermoorden als ik je vergeet! Afgesproken? Dan zien we elkaar in de hemel! Dat is een goed iddee. O wacht... Doe toch maar niet. Onze, ja inderdaad ik zij onze, fans hebben ons nodig. Dus... Kom je ooit nog terug? Of ga ik je echt in de hemel pas zien? Dit is mijn brief met mijn woorden. Hij is voor jou, Niall James Horan.
    Goodbye,
    xx me


    http://www.quizlet.nl/stories/102314/all-i-do-is-for-that--one-direction/

    Proloog:

    We kregen alle drie een brief thuis, het was alleen geen normale brief! We werden gevraagd mee te doen aan jullie stomme wedstrijd, toen klonk het niet stom maar geweldig. Meteen deden ze mee, maar ik was er niet zeker van. Wie doet er nou mee aan een wedstrijd als dit? Inderdaad, wij dus! We pakten onze spullen in, het zou een lange strijd zijn. We waren er zeker van, wij zouden winnen. Het was vast niet zo erg om de rest op zo'n manier uit te schakelen, tenminste, dat dachten we. Terug trekken kon niet meer. Zodra we weer een brief kregen, waar in stond dat we ons konden gaan melden, gingen we op weg. Het paktte anders uit dan we verwachten, héél anders! Langzaam drong het tot me door wat dit betekende, twijfelend liep ik naar binnen. Ik kreeg een groen bandje om, het stond voor het teken dat ik voor jou vocht, de gozer die mij dit allemaal aan doet. Misschien had ik gewoon niet met je moeten praten of dat met... Ach laat maar. Het is toch al gebeurd. Al binnen een paar uur had ik één van mijn honderden, wacht wat zeg ik, duizenden vijanden uit geschakelt. Alleen maar voor, verdomme, dat! Was het anders gelopen als ik gewoon eigenwijs was geweest vóór jij mij sprak? Het antwoord zal ik waarschijnlijk nooit weten. Ik ben er later achter gekomen, het was geen toeval dat je mij koos. Nee, je zag het al vanaf dat ik mijn formulier inleverdde. Jij wou me al sinds de eerste seconde dat ik hier was, ik daarin tegen wist niet eens dat je in de buurt was. Eigenlijk had ik dit nooit van jullie verwacht, jullie leken altijd zulke cuties! Wedden? Als jullie gewoon wat minder beroemd waren, waren jullie nooit zulke leeghoofden geworden! Nee, hoor! Jij zal dat vast ontkennen, jij zal alles ontkennen! Je zal dingen beweren die nooit gebeurd zijn. Hopelijk zal je dit nooit meer zo plannen, veel mensen haten jullie nu. Ik? Ik haat jullie ook, maar toch ook niet... Verdomme! Ik kan jullie niet eens haten, terwijl jullie me dit hebben aangedaan. Jullie haaldden mij weg bij hun! Bij mijn mensen, de mensen die wel een fuck om me gaven! Konden jullie echt niet iemand anders kiezen? Het spijt me trouwens, het zal vast ook niet leuk voor jullie geweest zijn, ik ben gewoon eigenwijs. Begrijp je dat? Ik kon ook niet luisteren naar jullie. Het kon écht niet! Het spijt me ook tegen over hún. Niet dat het jou intereseert, jij ging alleen voor mij...


    Zou je het willen zeggen of je hem wel/niet gaat lezen?
    Reacties altijd welkom!!


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'


    I will find you - One Direction

    "You can't live your life for other people. You've got to do what's right for you, even if it hurts some people you love."




    “You've gotta dance like there's nobody watching,
    Love like you'll never be hurt,
    Sing like there's nobody listening,
    And live like it's heaven on earth.”



    - Nederlands geschreven en gesproken
    - One Direction bestaat
    - Kan 16 + bevatten
    - Neem een abo, ik waarschuw niet


    I will find you ~ One Direction

    [ bericht aangepast op 15 dec 2012 - 14:06 ]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Link.

    De tweelingzussen Jenna en Jordan deden alles samen sinds ze klein waren, maar op hun zeventienjarige leeftijd veranderde alles. Jordan ontmoette een jongen, nam hem mee naar huis en sindsdien is Jenna hopeloos verliefd. Zo verliefd zelfs dat het een obsessie lijkt te worden om het vriendje van haar zus te stalken en er alles aan te doen om Jordan en hem te laten breken... Maar wat als ze te ver gaat...?




    One Direction bestaat niet.
    Volledig Nederlands geschreven.
    Soundtrack.
    ©xAmore.


    Reading a good book is like taking a journey.

    Ik post elke dag wel hihi

    I am a liar – One direction
    http://www.quizlet.nl/stories/102597/i-am-a-liar--one-direction/

    When the boys are watching a movie together in the tourbus and talking to eachother about the life they used to have at school Louis comes with the crazy idea to go back to school together but undercover.
    What will happen to their friendship?
    Will they remain undercover?
    Will they still defend eachother?
    And what will happen when they meet a girl?


    Gesproken in het engels geschreven in het nederlands
    One direction bestaat
    Drama, fanfic
    Bevat mishandeling en zelfverminking

    Summer love ||Larry Stylinson





    Can't believe your packin' your bags
    Tryin' so hard not to cry
    Had the best time and now it's the worst time
    But we have to say goodbye

    Don't promise that you're gonna write
    Though promise that you'll call
    Just promise that you won't forget we had it all

    Cause you were mine for the summer
    Now we know its nearly over
    Feels like snow in September
    But I always will remember
    You were my summer love
    You always will be my summer love

    Wish that we could be alone now
    If we could find some place to hide
    Make the last time just like the first time
    Push a button and rewind


    - Larry Stylinson
    - One Direction bestaat niet
    - Written bij xTomlinster
    - Begint op 01-01-2013


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    http://www.quizlet.nl/stories/97032/one-princess-five-directions--one-direction/

    One Princess, Five Directions


    -One Direction bestaat
    -Geen 16+
    -Written by MinnieMousee


    My mom says I'm pretty, so fuck you

    link: http://www.quizlet.nl/stories/101292/what-if/
    Het is niet echt een story maar een Imagine.
    Ik hoop dat je er wat aan hebt.


    I LOVE ONE DIRECTION *and story's about Niall*

    Over Again ~ One Direction


    Said I’d never leave her cause her hands fit like my t-shirt,
    Tongue tied over three words, cursed.
    Running over thoughts that make my feet hurt,
    Bodies intertwined with her lips

    Now she’s feeling so low since she went solo
    Hole in the middle of my heart like a polo
    And it’s no joke to me
    So can we do it all over again

    If you’re pretending from the start like this,
    With a tight grip, then my kiss
    Can mend your broken heart
    I might miss everything you said to me

    And I can lend you broken parts
    Written by Alvira
    One Direction exist
    Soundtrack
    A story about Amelia Hurley

    That might fit like this
    And I will give you all my heart
    So we can start it all over again

    http://www.quizlet.nl/stories/104761/adventures-in-wembley--one-direction-story/
    Ik ben nèt begonnen!


    I'm not stupid, I like to think I'm just misunderstood.

    I Will Find You - One Direction
    "You can't live your life for other people. You've got to do what's right for you, even if it hurts some people you love."


    “You've gotta dance like there's nobody watching,
    Love like you'll never be hurt,
    Sing like there's nobody listening,
    And live like it's heaven on earth.”


    - Nederlands geschreven en gesproken
    - One Direction bestaat
    - Kan 16 + bevatten
    - Neem een abo, ik waarschuw niet
    Van Coockies en Memoria, niet van mij dus (;


    •*• Lululu •*•

    Hey, misschien is deze story wel iets voor jou! ;)

    http://www.quizlet.nl/stories/98075/crazy-about-you--harry-edward-styles/
    Deze is geschreven door een vriendin van mij, en het is echt een super leuke fanfiction van 1 Direction (vooral als je ook van Harry houdt!). Ik vind dat ze echt wel wat meer lezers/abo’s/reacties mag krijgen!
    - Ze post zo vaak mogelijk (zeker 1x per week), dus je hebt altijd wat te lezen.
    - Het verhaal heeft al meer dan 70 hoofdstukken
    - Nederlands geschreven, maar soms wat engelse zinnen tussendoor
    - Romantiek, alle leeftijden



    Het zou echt super zijn als je het zou lezen! :D
    tnxx


    The best way to make your dreams come true is to wake up!

    Ik ben net begonnen. Maar heb wel al veel vooruit geschreven
    Everything has Changed. - One Direction



    - One Direction bestaat
    - 12 +
    - Nederlands geschreven
    - Nederlands gesproken

    Verborgen in stilte | Harry Styles |

    In war with ourselfs, we found each other.



    Harry Styles is achttien jaar als de puberteit zijn leven overneemt. Zoals alle tieners wordt hij getroffen door onzekerheid, angst en verwarring.
    Op het internet vindt hij echter een uitweg, een kamp voor tieners die het moeilijk hebben. Hij zal zijn gezinsleven gedurende één maand loslaten en vergeten zo ook zijn populariteit. Gsm's, internet en dergelijk moeten ingeleverd worden. Tientallen jongeren leren elkaar en bovenal zichzelf kennen in stilte en rust.
    Maar alles dreigt mis te lopen als één van de jongeren de stilte doorbreekt en geweld verkondigd.


    ~ Begint op 1/01/2012
    ~ Soundtrack
    ~ Nederlands gesproken en geschreven
    ~ One direction bestaat
    ~ Gebaseerd op 'Das experiment'


    - Leef niet in de schaduw van de zon, leef in het hart van haar licht. -