Sempre schreef:
De afgelopen jaren heb ik eigenlijk alleen op een andere site meegedaan aan RPG's en zo nu en dan op site's die door vrienden waren gemaakt. Maar nu is de hele groep waar ik eerst mee schreef een beetje verdwenen.
Mijn vraag is hoe het hier precies in werking gaat, ik zag dat er eerst een rollentopic wordt gemaakt en daarna pas het RPG begint, wat inderdaad een stuk makkelijker is. Wat voor RPG's hebben hier de voorkeur? Worden er eisen gesteld aan ervarenheid? Word je verplicht tot het schrijven van een uitgebreide rol? Is er een minimum voor aantal rollen die mee kunnen doen, of maakt dat allemaal vrij weinig uit?
Wat zijn de eisen voor het starten van een nieuw RPG? (Aantal rollen, ervarenheid, etc.)
En is er ergens een RPG'er die wat met me heen en weer wil mailen om mijn vragen te beantwoorden?
Dat maakt niet zo erg veel uit.
Je kiest zelf de moeilijkheidsgraad van je RPG.
Ik bijvoorbeeld heb een voorkeur aan een RPG die wat uitgebreider is met een minimum van 300 tot 350 woorden.
Eigenlijk zijn hier verschillende soorten RPG's...van 1D tot fantasy, harde realiteit of zelfs dingen die gebaseerd zijn op films, series en boeken.
Je hebt hier echt heel veel keuze, het enige moeilijke is om de RPG'ers aandachtig te blijven houden.
Veel mensen stoppen er plots mee zonder iets te laten weten en dat sterft de RPG.
Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.