• Ik ben gewoon hartstikke blij dat ik een leuke dag heb gehad, maar ook weer niet.
    Het begon vanochtend. Ik was te laat op school en een klasgenoot had voor de grap een stoel aan een tafel vastgelijmd. Diegene moest zelf de lijm er weer afschrapen en het was gewoon een best wel geniale stunt. In de pauzes werd ik niet lastiggevallen door een vervelend groepje, dus dat was ook weer een plus punt. Ook kreeg ik mijn rapport en die was ook wel redelijk goed. Op de vijf voor nask (natuur scheikunde) na. Aan het eind van de dag kregen we ineens te horen dat er iemand uit de klas gekozen zou worden voor de leerlingenraad. Uiteindelijk werd ik dus gekozen en was ik helemaal blij. Ik had namelijk nooit verwacht dat ik het zou worden. Nu is er dus een persoon in mijn klas die tegen werkelijk alles in gaat. Die ging ook in tegen het feit dat ik door de klas gekozen was. De persoon in kwestie dacht namelijk dat ik door vriendjespolitiek gekozen was. Maar dat is helemaal niet zo. Ook de leerkracht, die de laatste stem had, koos voor mij. Puur omdat ik volgens hem goed uit mijn woorden kan komen. Nu ben ik ook gewoon maximaal geïrriteerd omdat ik me vaker heel erg geërgerd heb aan die persoon. Dit was gewoon de laatste druppel die de emmer deed overlopen en nu loopt diegene ook nog gigantisch te zeuren over mijn feestje waar ik diegene niet op ga uitnodigen omdat diegene niet aansluit bij de rest van de mensen die ik uitnodig. Pff. Ik ben echt vet geïrriteerd en geprikkeld nu.


    26 - 02 - '16

    Laat je te geweldige dag niet verpesten door een miezerig persoontje die het niet waard is (K)


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

    Merrow schreef:
    Laat je te geweldige dag niet verpesten door een miezerig persoontje die het niet waard is (K)


    Stop holding me under and let me breathe.

    Ik snap je helemaal.
    Het is jouw feest en je mag zelf kiezen wie er komt ;)
    Je kunt niet altijd iedereen uitnodigen.


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Wat leuk dat je voor de leerlingenraad gekozen bent! En zoals hierboven al gezegd is, laat je dag niet door dat vervelende mens verpesten. Ze heeft je keuzes maar te accepteren en zo niet, dan heeft ze pech.


    You are beautiful, you are love.

    Dankjulliewel voor jullie begrip C:


    26 - 02 - '16