• Man oh man, you're my best friend GM, want ik heb godzijdank mijn favoriete username Kidagakash weer terug. Spijt als haren op mijn hoofd dat ik mezelf had onmgedoopt in xEinstein en je hebt mijn toestemming om mij ervoor uit te lachen.

    Wel, wie is Kidagakash? Kidagakash is zowel prinses van Disney's verzonken Atlantis als inmiddels koningin Kidagakash. Atlantis is de door Plato geschetste, eerder beschreven, beeld van de volgens Plato ideale en perfecte samenleving een stad: Atlantis.
    Is jouw avatar toevallig Disney's Kidagakash? Ja, klopt.
    Ik wist niet dat Kidagakash een Disney-Prinses was, hoezo is ze vergeten? Ja, Kida is een prinses en naar mijn mening de leukste. Het zou een serie worden, waardoor het ongetwijfeld bekender zou zijn geworden, maar de winsten vielen tegen in Amerika - er was verlies - en in de rest van de wereld was winst, maar lang niet het gehoopte resultaat dus besloten ze de hele serie te schrappen. Eikels. Er is een vervolg gemaakt: Atlantis: Milo's Return/Atlantis: Milo's avontuur en die hebben ze verutst, dus wees gewaaeschuwd als je deel 2 gaat kijken.

    Ok, wat vinden jullie van de reborn van mijn username? (wbw)

    - Ik was een paar weken terug nog Sverige, als je wou weten wie ik was. -

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Camui schreef:
    Atlantis de verzonken stad is zo'n vette film. <3


    Ja. (bloos)


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Atlantis_O_
    mijn favo's zijn nog altijd Mulan en Ariël. (:


    Miep

    Lololol, xEinstein, lololol :'D


    Pretty is just a pretty word.

    Ik vind deze stukken beter dan xEinstein. :Y)

    Ik vind hem echt leuk :9~ (en zoveel beter dan xEinstein)


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Ja, hallo, Einstein was al bezet en er is hier de, naam mijn mening, debiele instellingen dat je geen punten en komma's achter je naam kan doen, zoals bij veel andere forums wél - wat dus ronduit irriterend is als je het gewend bent. Anders was het Einstein. geworden, maar ik wou iets met Einstein dus deed ik maar xEinstein en ik kon wel janken zodra ik op ''OK'' drukte. :(


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Kidagakash schreef:
    (...)

    HERCULS OMG DIE FILM IS ZO AWESOME. Nostalgie. (headbang)



    JOA. Serieus, Hades is geweldig.
    Hades rockt.
    Ik wil een 'I-love-Hades-hyve'
    enzo.
    :Y)


    Mary had a little Lamb - Cold Shot - House is Rocking

    HAHAHAHA trolol.


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife