• Zoals iedere herfst of winter ben ik weer verkouden, net zoals de meeste mensen. En dat vind ik ook niet zo erg hoewel een snotneus en een hoestbui niet echt prettig zijn. Maar sinds gisteren is mijn stem helemaal schor geworden en als ik praat lijkt het net alsof iemand anders praat. Ik herken mijn eigen stem nauwelijks. En af en toe wil mijn stem het helemaal niet doen.

    Dus nog meer mensen met een schorre stem en die verkouden zijn?


    Physics is awesome

    Jup, ik ben heel erg verkouden. Aankomende vrijdag al twee weken. Ik kan nauwelijks nog praten, en als ik lach klink ik als zo'n enge persoon uit een horrorfilm. :')


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Als je last hebt van je stem en je probeert te praten, moet je niet proberen door te 'duwen' om er goed geluid uit te krijgen. Dan ben je straks je stem helemaal kwijt. Je stem moet rust krijgen dus so be it. Even niet zoveel praten dus (:

    Verkoudheid heerst:SWelkom bij de club dear!


    If you can dream it, you can do it❤️

    IK!
    ik heb constant mijn neus dicht zitten en mijn hoest vast zitten. Zo irritant! ><'
    Beterschap trouwens. xx'


    A reader lives a thousand lives before he dies. The man who never reads lives only one.

    Ik heb het afweersysteem van een zeekoe, ik ben zelden echt ziek. Maar ja, een verkoudheidje hoort er altijd wel bij deze tijd van het jaar en ook ik kon er niet aan ontkomen. Had vorige week al last van mijn keel en alles, maar dat ging in het weekend wel weer over. MAAR NU IS HET TERUG D:
    Heb niet kunnen oefenen met mijn band, als ik nu ga zingen verpest ik mijn stem helemaal. En elke nacht ben ik in gevecht met mijn neus, ik weiger door mijn mond te ademen en in de ochtend dat nare gevoel van een kurkdroge mond te ervaren x_x


    i put the fun in funeral

    Chronische verkoudheid. Yeeaaah.


    Winter is coming.

    Ik heb een huidziekte die nog drie maand zal aanhouden :c


    26 - 02 - '16

    Opera schreef:
    Ik heb een huidziekte die nog drie maand zal aanhouden :c


    O, jee. Dat is naar.


    Physics is awesome

    Nope, paar maanden geleden een beetje last gehad maar 't ging voorbij.


    No growth of the heart is ever a waste

    Ik had het ook, zo verschrikkelijk irritant D;

    [ bericht aangepast op 29 nov 2012 - 18:15 ]


    That is a perfect copy of reality.

    Deadwish schreef:
    Volgensmij zit het er bij mij ook aan te komen. Don't like.


    'Dear girls: a compliment is actually not an invitation to explain how ugly you think you are' - Lisa Cimorelli

    Arriver schreef:
    Ik had het ook, zo verschrikkelijk irritant D;


    Ach ja, ik bedenk mij nu dat als ik het nu heb dat ik het waarschijnlijk niet snel weer zal hebben. Maar het is wel irritant.


    Physics is awesome