• Ik heb net zo'n nieuwe sjaal gekregen, jeweetwel,
    zo'n vierkante, ook wel arafat sjaal
    Maar hoe moet je dat ding vouwen?
    Dat wil ik ff voor de zekerheid weten, anders loop ik erbij als een wannabe -.-'
    En er zitten van die lusjes aan het einde van elke punt.. Dient dat ergens voor?


    Michael Jackson: dance, sing and rest in peace!

    Wahaa^^

    Beetje klote om uit te leggen n_n'

    Conclusie; ikzelf kan het ook niet écht bepaalt goed xD


    Hey love.

    Linker punt naar de rechterpunt vouwen


    Music is the new sex

    Je moet dat eerst in een driehoek vouwen, alee zodat je een driehoek krijgt en dan de onderste punt van de driehoek op je borstkas leggen, die andere 2 flappen rond je nek draaien en tadáá ^^

    je moet een hoekpunt naar het overliggende hoekpunt vouwen^^ (ik kan dus niet dat niet^^)


    I am an idiot, I move.

    Haha danku ^^
    Het lukt alleen niet echt -.-


    Michael Jackson: dance, sing and rest in peace!

    Euh dat kan ik niet uitleggen, bij mij lukt het wel wacht euhm leg die open en vouw bv de linker boven hoek naar de rechter onder hoek en dan op draaien je weet wel en dan rond je nek doen, probeer maar het zal wel lukken


    Live life limitless.

    Gewoon veel simpeler als het lijkt ^^
    Je neemt hem bij 2 overstaande punten en plooit hem in 2. Dan doe je zo het midden van de sjaal met de punt naar beneden op je borstkas, en neem je de 2 overige punten, die je over je nek gooid naar de andere kant.

    Niet echt duidelijk, maar ik deed m'n best xD


    Groezrock was AWESOME! <3

    > verplaatst naar lifestyle ;)


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Als hij helemaal open is, moet je 1x de overstaande hoeken op elkaar vouwen tot je een driehoek krijgt. Dan leg je de sjaal met de punt naar beneden opje borst, en vouw je eerst de bovenste linkerpunt naar de rechterkant vanje nek. En dan de bovenste rechterpunt naar de linkerkant van je nek XD ofzo xd


    http://ciinderella-.tumblr.com/