• Gister sprak ik af met mij vriend (nu ex) om te praten over onze relatie en besloten dat het beter is als we ermee ophouden. Het was niet onaangekondigd want vorige week had hij me al verteld dat hij twijfelde of we door moesten gaan. Die week zat ik heel er in de put omdat ik wist dat hij en anders ik het zou uitmaken omdat het toch geen zin meer had. In iedergeval, we zaten dus op een bankje en we hadden net aan elkaar verteld wat we ervan vonden. Toen zei ik: "Moet ik je nog even naar het station brengen?" waarop hij antwoorde: "nee ik ga zo nog even naar A." Raar dat ik het vroeg want ik kon bijna wel raden dat hij naar A. ging. A. is een hele goede vriendin van mij maar ook beste vrienden met hem. Ze vertellen elkaar dingen die ze mij niet vertellen en skypen met elkaar, wat ze ook niet met mij doen. Hij vind haar dus interssanter als mij. Nu ging hij dus naar haar toe, ofterwijl, ze koos hem boven mij, terwijl ik A. al 4 jaar ken en hij maar 4maanden. Hierdoor voel ik me veraden en aan de kant gezet, oninteressant. En het geeft me het gevoel alsof niemand om me geeft,

    wat zouden jullie doen en hoe zouden jullie je voelen als je beste vriend niet voor jou kiest maar voor je ex, en toen jullie nog samen wat hadden ook al heel close waren?

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    " I act like shit don't phase me, Inside it drives me crazy, My insecurities could eat me alive."

    Ik snap dat het flink balen en ook nog eens kwetsend kan zijn, echt kut voor je...
    Zoiets had ik ook, ik had een hele vriendengroep opgebouwt en mijn ex zat er ook in, maar ik onderhield het contact vaak en sleepte hem mee naar ze toe. Eigenlijk vond hij niet eens iedereen aardig, maar toen het uitging, kozen ze toch mooi allemaal voor hem en was ik de boze heks, waardoor ik nu met niemand meer van hen contact heb.
    Maar besef dan wel, zo kom je er achter wie je echte vrienden zijn en wie er voor je klaar staan in moeilijke tijden.


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    Ik snap dat het flink balen en ook nog eens kwetsend kan zijn, echt kut voor je...
    Zoiets had ik ook, ik had een hele vriendengroep opgebouwt en mijn ex zat er ook in, maar ik onderhield het contact vaak en sleepte hem mee naar ze toe. Eigenlijk vond hij niet eens iedereen aardig, maar toen het uitging, kozen ze toch mooi allemaal voor hem en was ik de boze heks, waardoor ik nu met niemand meer van hen contact heb.
    Maar besef dan wel, zo kom je er achter wie je echte vrienden zijn en wie er voor je klaar staan in moeilijke tijden.


    dat is ook een rotverhaal!!
    wij hebben ook dezelfde vriendengroep..
    maar hij zei ook dat hij vrienden wou blijven en dat hij niet wou dat hij de reden was waardoor ik savonds thuisbleef ipv chillen
    maar idd nu weet ik wie mn vrienden zijn en wie niet


    " I act like shit don't phase me, Inside it drives me crazy, My insecurities could eat me alive."

    Oh, dat lijkt me echt klote ;c Ik las het al in dat single/relatie/bla-topic. Het is echt laag van hem dat hij je beste vriendin boven jou verkiest. En het is nog veel erger dat zij ermee in gaat, zeker als ze je al 4 jaar kent. Ik vind het echt laag van hun allebei en ik, persoonlijk, zou geen contact meer willen hebben met hun.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Ah, kut situatie. 't Is een veel voorkomend iets en ik kan me voorstellen hoe je je voelt.
    Aangezien je al zolang bevriend bent met A, zou ik denken dat zij je niet met zomaar met opzet aan de kant zet. 't Is nou eenmaal goed mogelijk dat ze hem nu erg interessant vindt, misschien zelfs meer. Dat kan je haar opzich niet kwalijk nemen, al zou het misschien wat tactischer zijn om wat minder met hem om te gaan.
    Ik zou niet boos op haar worden oid, want als ze die jongen bij toeval gewoon heel erg mag, zal dit niet goed vallen. Je kan je vriendin niet verbieden om met je ex om te gaan. Gaat niet zeggen dat je het zo maar moet laten, want het is niet leuk van A om jou zo in de steek te laten nu, dat snapt zij zelf ook wel. Ik denk dat praten nog altijd het enige echt goede is wat je kan doen.


    i put the fun in funeral

    Oromis schreef:
    Oh, dat lijkt me echt klote ;c Ik las het al in dat single/relatie/bla-topic. Het is echt laag van hem dat hij je beste vriendin boven jou verkiest. En het is nog veel erger dat zij ermee in gaat, zeker als ze je al 4 jaar kent. Ik vind het echt laag van hun allebei en ik, persoonlijk, zou geen contact meer willen hebben met hun.


    hun 2 hebben geen relatie, maar het is gewoon rot dat A. hem boven mij kiest


    " I act like shit don't phase me, Inside it drives me crazy, My insecurities could eat me alive."

    ToySoldier schreef:
    (...)

    hun 2 hebben geen relatie, maar het is gewoon rot dat A. hem boven mij kiest

    Oh, sorry, zo kwam het wel over en ik gok dat zoiets wel zou kunnen ontstaan, maar laten we de pijn niet erger maken hé? Ik vind het echt heel kut voor je, zoiets is gewoon naaiend en hoor je niet te doen.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Oromis schreef:
    (...)
    Oh, sorry, zo kwam het wel over en ik gok dat zoiets wel zou kunnen ontstaan, maar laten we de pijn niet erger maken hé? Ik vind het echt heel kut voor je, zoiets is gewoon naaiend en hoor je niet te doen.


    is niet erg hoor (:
    dankje voor het medeleven (:


    " I act like shit don't phase me, Inside it drives me crazy, My insecurities could eat me alive."

    Audacity schreef:
    Ah, kut situatie. 't Is een veel voorkomend iets en ik kan me voorstellen hoe je je voelt.
    Aangezien je al zolang bevriend bent met A, zou ik denken dat zij je niet met zomaar met opzet aan de kant zet. 't Is nou eenmaal goed mogelijk dat ze hem nu erg interessant vindt, misschien zelfs meer. Dat kan je haar opzich niet kwalijk nemen, al zou het misschien wat tactischer zijn om wat minder met hem om te gaan.
    Ik zou niet boos op haar worden oid, want als ze die jongen bij toeval gewoon heel erg mag, zal dit niet goed vallen. Je kan je vriendin niet verbieden om met je ex om te gaan. Gaat niet zeggen dat je het zo maar moet laten, want het is niet leuk van A om jou zo in de steek te laten nu, dat snapt zij zelf ook wel. Ik denk dat praten nog altijd het enige echt goede is wat je kan doen.


    ja, het is inderdaad een kut situatie.
    bedankt voor het advies (:


    " I act like shit don't phase me, Inside it drives me crazy, My insecurities could eat me alive."

    Aww wat naar zeg :( Vind het zo rot voor je!
    Die jongen is jou niet waard hoor, jij verdient beter, dan had hij maar voor je vriendin moeten kiezen ipv voor jou aan het begin. Echt naaiend.
    Er komen wel meer leuke jongens voorbij hoor meis :) Ga lekker veel afleiding zoeken! Filmpjes kijken, chocolade eten, iets bakken, shoppen. Dat verdien je. (flower)


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    nerveus schreef:
    Aww wat naar zeg :( Vind het zo rot voor je!
    Die jongen is jou niet waard hoor, jij verdient beter, dan had hij maar voor je vriendin moeten kiezen ipv voor jou aan het begin. Echt naaiend.
    Er komen wel meer leuke jongens voorbij hoor meis :) Ga lekker veel afleiding zoeken! Filmpjes kijken, chocolade eten, iets bakken, shoppen. Dat verdien je. (flower)


    Dankje, bedankjt voor het advies haha dat gaat wel lukken (:


    " I act like shit don't phase me, Inside it drives me crazy, My insecurities could eat me alive."

    Dat is echt heel naar, wat een ontzettende loser! Mijn ex pakte ook een vriendin af, en daar was ik niet eens zo close mee en vond ik al vervelend. Als het om je bete vriendin gaat, waarom confronteer je haar er niet mee? Zeg dat je het niet tof van haar vindt dat ze closer is met hem en dat het al vervelend genoeg is dat je je vriend verliest (want of je het nou aan zag komen of niet en er achter stond of niet, je mist nu wel iemand die eerst een groot deel van je leven vormde) zonder dat je beste vriendin ook de indruk wekt dat ze liever met hem omgaat dan met jou.

    Verder zou ik veel leuke dingen doen, ook met andere mensen (misschien vooral met andere mensen). En jezelf lekker verwennen met films, chocolade, winkelen (geld geven helpt echt verbazingwekkend goed, vond ik) en een warm bad.

    Oh, en veel sterkte natuurlijk.

    [ bericht aangepast op 26 nov 2012 - 18:20 ]


    "They say that we're dreaming too big, I say that this town's too small."

    Wat rot voor je ):
    En wat laag van je ex..


    26 - 02 - '16