• Bah. Ik baal echt heel erg nu. Een tijdje terug (maand of 2) was mijn net nieuwe fiets gestolen, ik baal er nog steeds van, aangezien ik echt zó bij was met dat ding! Nu was ik dus gisteravond op stap, allemaal leuk en wel. Ik had een tas bij me, waarin in mijn spullen had zitten en die tas hield ik dus ook gewoon naast me. Open ik op het einde van de avond mijn tas, zijn mijn mobiel (smartphone mét abonnement) en mijn ipod touch weg. Ze hadden zelfs het bewijskaartje van de fietsenstalling waar mijn fiets stond meegenomen (al kon ik die op een ingewikkelde manier toch nog meenemen, gelukkig!).

    Ik baal echt zo erg.. Nu ben ik in een paar maanden dus van drie dingen bestolen. Ik kan er nog om janken, bah. Op dit moment heb ik echt een hekel aan de wereld.

    Oh, ik ken dat gevoel zo goed! Een half jaar geleden was mijn fiets gestolen, en een paar maand later werd mijn nieuwe fiets gestolen en na drie of vier dagen werd mijn tweede nieuwe fiets gestolen. Inclusief extra slot. Ik moet dat dus allemaal zelf betalen en had daar het geld absoluut niet voor. Zo ziek en woedend word je van die mensen die niet van andermans spullen af kunnen blijven, het is te triest voor woorden.


    "They say that we're dreaming too big, I say that this town's too small."

    Ik snap dat je het rot vindt dat je spullen zijn gestolen, en dit gaat waarschijnlijk nogal bot klinken, maar waarom neem je dan ook een tas mee als je opstap gaat? Als je daar je mobiel en ipod instopt dan kan je gewoon verwachten dat die gestolen gaan worden.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Neiva schreef:
    Ik snap dat je het rot vindt dat je spullen zijn gestolen, en dit gaat waarschijnlijk nogal bot klinken, maar waarom neem je dan ook een tas mee als je opstap gaat? Als je daar je mobiel en ipod instopt dan kan je gewoon verwachten dat die gestolen gaan worden.

    Daar ben ik het dus niet mee eens Cheryl. Goed dat je je iPod meeneemt, dat is gewoon dom, maar je telefoon mee nemen lijkt me heel normaal. En ik zou niet snappen waarom je geen tas zou moeten meenemen, vrouwen nemen hun tas overal mee naar toe (joehoe).


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Neiva schreef:
    Ik snap dat je het rot vindt dat je spullen zijn gestolen, en dit gaat waarschijnlijk nogal bot klinken, maar waarom neem je dan ook een tas mee als je opstap gaat? Als je daar je mobiel en ipod instopt dan kan je gewoon verwachten dat die gestolen gaan worden.


    Als ze uitging dan snap ik je punt maar anders, ik ben ook getrouwd met mijn tas. Het is gewoon veel praktischer en mooier dan allemaal gevulde zakken. Dan wordt het zelfs nog sneller gestolen. IK denk dat het gewoon een kwestie van pech was.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Oh ik ken dat bij mij was er 2 fietsen gestolen en mijn telefoon. Dus ik leef met je mee arme emoe.


    I let him go. And. It. Felt. So. Damn. Good.

    Neiva schreef:
    Ik snap dat je het rot vindt dat je spullen zijn gestolen, en dit gaat waarschijnlijk nogal bot klinken, maar waarom neem je dan ook een tas mee als je opstap gaat? Als je daar je mobiel en ipod instopt dan kan je gewoon verwachten dat die gestolen gaan worden.


    Niet mee eens. Dat je je spullen in je tas bewaart betekent niet dat ze gestolen zijn. Ik heb alles in mijn tas. Mijn portomonee, laptop en sleutels. En die heb ik nog allemaal.


    I let him go. And. It. Felt. So. Damn. Good.

    Mijn camera is op school gestolen=.= ik snap dus waar je van baalt.


    If you can dream it, you can do it❤️

    Ik vind wel een beetje dat als je je tas met al dat soort spullen meeneemt, je er wel een beetje om vraagt. Ipod had je thuis kunnen laten en mobiel in je zak, dat scheelt al een hoop. Neemt niet weg dat het kut voor je is, natuurlijk.


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Ben ik de enige die het normaal vindt dat ze haar tas meeneemt?
    Mensen moeten gewoon afblijven van spullen die niet van hen zijn, of ze nou makkelijk te pikken zijn of niet.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Gancanagh schreef:
    Ben ik de enige die het normaal vindt dat ze haar tas meeneemt?
    Mensen moeten gewoon afblijven van spullen die niet van hen zijn, of ze nou makkelijk te pikken zijn of niet.


    Inderdaad, je moet toch ergens je spullen in doen :/ (en ik neem ook altijd mijn iPod mee om muziek te luisteren op de fiets)

    Maar dat is echt kut, ik heb t zelf gelukkig nog nooit meegemaakt.


    As travars

    Gancanagh schreef:
    Ben ik de enige die het normaal vindt dat ze haar tas meeneemt?
    Mensen moeten gewoon afblijven van spullen die niet van hen zijn, of ze nou makkelijk te pikken zijn of niet.


    Ik neem ook altijd mijn tas mee als ik uitga hoor. Ik heb namelijk nooit zakken. Moet ik dan elke keer aan vrienden gaan vragen of ze mijn spullen bij zich willen houden? Dat word hem echt niet voor mij. Het is gewoon een kwestie van pech. Ook als zou ik als je uit gaat en er is een garderobe daar wel je spullen achterlaten behalve geld dan.


    I'll never be good enough... You make me wanna die!

    Cloelia schreef:
    Ik vind wel een beetje dat als je je tas met al dat soort spullen meeneemt, je er wel een beetje om vraagt. Ipod had je thuis kunnen laten en mobiel in je zak, dat scheelt al een hoop. Neemt niet weg dat het kut voor je is, natuurlijk.


    Nou, ik zou niet weten waar ik al mijn spullen dan zou moeten laten. Mijn iPod heb ik mee voor muziek, aangezien ik wel een tijdje op de fiets moest, dus dan neem ik altijd mijn muziek mee. Buiten dat heb ik dus nog een mobiel, een portemonnee en sleutels. Zo groot zijn mijn zakken nou ook weer niet. Buiten dat had ik mijn tas ook niet ergens achtergelaten of zo, dus ik snap niet waarom ik erom zou vragen. Ik stond er niet met een bordje 'NEEM DIT MEE' of zo.

    Adams schreef:
    Oh ik ken dat bij mij was er 2 fietsen gestolen en mijn telefoon. Dus ik leef met je mee arme emoe.


    Ahw ): Ik leef ook met jou mee, walvis! Ik kan gewoon niet begrijpen hoe iemand zoiets kan doen.. Zo gemeen dit ):

    [ bericht aangepast op 26 nov 2012 - 11:59 ]

    Nou heb ik dus ook nog het geweldige nieuws gekregen van HI dat ik toch moet blijven betalen voor mijn dure internetabonnement. Niet dat ik nog een telefoon heb of zo, maar volgens HI moet ik dan maar een nieuwe smartphone kopen. Goede service!

    Bij ons worden er ook continu dingen gestolen. Nu moeten we op feestjes verplicht een vestiaire van onze praeses houden. Vervelend, maar veilig en we winnen er wat geld mee. Hoe dan ook, die opmerking over die tas vind ik persoonlijk een beetje dom. Veel vrouwen nemen een tas mee en ik heb vaak ook mijn iPod mee als ik een eind moet fietsen. En bij ons zijn er zelf gsm's verdwenen die in broekzakken zaten. Professionals kunnen namelijk overal uit stelen zonder het te laten merken.

    Mijn goeie fiets is ook eens gestolen, dus ik weet hoe hard je daar van kan balen.

    [ bericht aangepast op 26 nov 2012 - 12:41 ]


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Dat is kut!


    I won't let you come close enough to hurt me.