• My dreams and my life



    ___________________________________________________________________________________________________
    Ken je dat gevoel, die je hebt als een jongen je aanstaart, terwijl je niet weet wat je moet doen? Nou, dat heb ik wel duizend keer gehad en geloof me dat dit gevoel niet fijn is. Alles om je heen vergaat en de enige die je ziet is de jongen. Je ziet dat zijn mond verandert naar een glimlach en hij merkt ook dat jij hem ook aanstaart. Jij probeert je mond ook te veranderen naar een glimlach, wat niet lukt. Je hoort stemmen en gemompel om je heen dat jij verliefd bent. Je kon het niet in je oren knopen. De jongen blijft je aanstaren met een grijns en het leek erop dat alles om je heen weer terugkwam. De tijd stond stil en hij begon weg te lopen. Je ziet andere mensen die je raar aankijken omdat jij daar als een gek stond te staren naar het niets. Nou ja, niets, je stond te staren naar het plekje waar de jongen stond. Een schok kwam in je lichaam terecht. Je kon jouw gevoelens niet geloven. Dezelfde stemmen galmden door je hoofd. Het kon niet waar zijn. Je bent verliefd.

    ___________________________________________________________________________________________________


    Klik.



    Dit is een OP story!

    We beginnen bij 5 abo's!


    My dreams
    and my life


    Some people are art and do art at the same time

    Ik heb nog geen idee van jullie schrijfstijl, waarom uploaden jullie geen proloog? Dan kan ik inschatten of het iets voor mij is! :)


    Chasing goals.

    Phantasticae schreef:
    Ik heb nog geen idee van jullie schrijfstijl, waarom uploaden jullie geen proloog? Dan kan ik inschatten of het iets voor mij is! :)


    Nou, ik wil de proloog wel activeren omdat ie al klaarstaat, maar ik weet niet of de co-acteur dat goed zal vinden.. Nou ja, vast wel! Kijk als je weer naar deze topic kijkt, naar de story. De proloog zal al geactiveerd staan.


    Some people are art and do art at the same time