• Ik vroeg me dus af... Zijn er hier meerdere Batman fans?
    En wat vonden jullie van de nieuwste film?
    Ik ga denk ik vandaag proberen de laatste 3 nog eens te kijken D:
    Batman obsessie, right here, right now.

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    Zatanna schreef:
    (...)

    Alleen Tom Hardy als Bane, uit andere films is hij veel anders en praat hij niet.

    Ja klopt haha.


    Ik moet mijn liefde voor hem kwijt lol. Ik haatte wat er met hem gebeurd was aan het einde van de laatste Batman D:
    Ik was best kwaad hahaha.

    Loveless schreef:
    (...)
    Ja klopt haha.


    Ik moet mijn liefde voor hem kwijt lol. Ik haatte wat er met hem gebeurd was aan het einde van de laatste Batman D:
    Ik was best kwaad hahaha.


    Ik dacht serieus dat Bane dat kind was die uit die gevangenis was ontsnapt, maar toen was het opeens Miranda / Talia, echt mind blowing, heb hem gister avond weer gezien <3


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Zatanna schreef:
    (...)

    Ik dacht serieus dat Bane dat kind was die uit die gevangenis was ontsnapt, maar toen was het opeens Miranda / Talia, echt mind blowing, heb hem gister avond weer gezien <3

    Ja precies, dat dacht ik dus ook. Maar ik was wel geirriteerd toen ze hem achter liet en hij... pfff. :'(
    He's too sexy to die.

    Ik houd ontzettend veel van de Batman-films. Ik moet 2 nog zien (ik begon met 3 en zag daarna 1, dus ik ben niet bepaald in de juiste volgorde aan het kijken), maar tot nu toe vind ik ze echt awesome. :9~
    Ik moest tegen het einde van 3 wel ontzettend hard huilen. Echt, heel erg hard. Ik wist dat hij niet echt dood kon zijn, maar het brak mijn hart dat Alfred toch bij zijn graf stond. (no_chears)


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Loveless schreef:
    (...)
    Ja precies, dat dacht ik dus ook. Maar ik was wel geirriteerd toen ze hem achter liet en hij... pfff. :'(
    He's too sexy to die.


    Tom Hardy is sowieso sexy, en Christian Bale ook. :9~


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Wiarda schreef:
    Ik houd ontzettend veel van de Batman-films. Ik moet 2 nog zien (ik begon met 3 en zag daarna 1, dus ik ben niet bepaald in de juiste volgorde aan het kijken), maar tot nu toe vind ik ze echt awesome. :9~
    Ik moest tegen het einde van 3 wel ontzettend hard huilen. Echt, heel erg hard. Ik wist dat hij niet echt dood kon zijn, maar het brak mijn hart dat Alfred toch bij zijn graf stond. (no_chears)


    In de bios moest ik niet huilen, maar gisteren wel toen ik hem weer had gezien. Poor Alfred :c[/i]


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Zatanna schreef:
    (...)

    In de bios moest ik niet huilen, maar gisteren wel toen ik hem weer had gezien. Poor Alfred :c[/i]

    In de bios huilde bij mij niemand, ik zat daar als enige de snikken alsof ik doodging. Maar ik huil dan ook erg snel als ik films kijk. Heel snel.


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Wiarda schreef:
    (...)
    In de bios huilde bij mij niemand, ik zat daar als enige de snikken alsof ik doodging. Maar ik huil dan ook erg snel als ik films kijk. Heel snel.


    Ik normaal gesproken ook, maar toen niet, en gister avond wel hehe.
    Ik moest ook een traan weg pinken toen Mirana / Talia een mes in Batman's zij steekte en hij dat totaal niet zag aankomen en vroeg 'Waarom?' ;__;


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Nou, als dit meetelt:




    Ja, dan wel:)


    Monsters are real, and ghosts are real too. They live inside us, and sometimes, they win.


    †

    Berwald schreef:
    Ik heb nog nooit een Batman film gezien :')


    •*• Lululu •*•