• Voordat iemand gaat zeggen dat hier al een topic over is, wil ik eerst en vooral zeggen dat ik het over iets anders heb.
    Sinds nu staat er dus aan de rechterkant van mijn scherm een hele grote reclameblok die telkens terug komt als ik de pagina vernieuw.
    Deze ochtend was het nog niet, en aangezien ik GM ben, ben ik een beetje in de war.

    Het is best vervelend aangezien dat stomme ding nu heel de site naar links duwt.
    Ben ik de enige of hebben sommige mensen dit ook?
    Ik erger me er in ieder geval wel aan.


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Ik heb dat niet, alleen dat de reclame in de blokken vaak te groot is en er daardoor uit komt.


    Your make-up is terrible

    Ik heb het niet? Ik heb Adblock uitstaan voor Quizlet en heb ook GM.

    [ bericht aangepast op 21 nov 2012 - 13:10 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Assassin schreef:
    Ik heb dat niet, alleen dat de reclame in de blokken vaak te groot is en er daardoor uit komt.


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Dat is geen reclame van Quizlet. Misschien iets van adware of malware ofzo? Ik zou even je computer scannen op virussen.


    Dit is mijn signature...

    Rutger schreef:
    Dat is geen reclame van Quizlet. Misschien iets van adware of malware ofzo? Ik zou even je computer scannen op virussen.

    En kijk bij je extensies in je browser. Daar kan het probleem ook liggen.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.