Zoals de titel van het topic al vermeld, ik heb een probleem.
Dit probleem is dat er zeg maar een meisje op school is en wij kunnen elkaar echt niet uitstaan, helaas is dat meisje een vriendin van X een vriendin van mij.
Nou goed, X en ik zitten op basketbal en nu heeft onze trainer aan dat meisje gevraagd of ze een keer kwam mee trainen.
Nu komt ze waarschijnlijk vanavond mee trainen maar in de tussentijd heeft dat meisje me in mijn gezicht geslagen, wat er voor heeft gezorgd dat ik nu alleen zit in de pauze omdat X bij het groepje wilt zitten waar dat meisje bij zit en ik wil niet meer bij dat meisje zitten. X weet niet dat ik alleen zit anders zou iedereen het nu weten en dat wil ik dus niet. Maar nu komt dat meisje dus trainen en ik weet niet wat ik daarmee aanmoet, basketbal was het enigste waar ik nog geen problemen had en ik kon er best wel gewoon plezier hebben.
Ik heb mijn trainer al verteld wat er gebeurd zit, hij zegt dat hij met haar zal praten maar dat als ze wilt komen ze gewoon moet kunnen komen.
Ik weet nu niet wat ik hier mee aan moet want ik wil niet dat dit kleine pleziertje nu ook in een hel word veranderd vanwege een meisje.
Wat zouden jullie doen?
[ topic verplaatst door een moderator ]
You were born original, don't die as a copy.