• Het is me opgevallen dat het begin van 'They don't know about us' verdacht veel lijkt op het begin van 'Let her go' of droom ik dit nu?



    And if you leave me now, you'll take away the very heart of me.

    Hé ja! En ik heb trouwens ook zoiets gevonden. Het begin van deze liedjes lijkt ook wel verdacht veel op elkaar?





    If we had not a soul, music would have created it.

    Snappen mensen nou serieus niet, dat geen enkel liedje van de nieuwe CD origineel is?! Zucht. En ja, dit zeg ik als Directioner.


    To infinity and beyond •

    Op zich lijkt het wel op elkaar alleen dan beide in een andere toonhoogte, maar als je liedjes met elkaar gaat vergelijken krijg je een hele lange lijst van liedjes met hetzelfde deuntje,dezelfde tekst en al die blablabla dat is nou gewoon eenmaal zo tegenwoordig is orgineel zijn voor artiesten naar mijn mening best moeilijk want bijna alles is al een keer gedaan of gebruikt :Y)


    Discipline is the bridge between goals and accomplishment.

    Cloudburst schreef:
    Hé ja! En ik heb trouwens ook zoiets gevonden. Het begin van deze liedjes lijkt ook wel verdacht veel op elkaar?



    Inderdaad! (nerd)


    And if you leave me now, you'll take away the very heart of me.

    Jemig nou dan ben je knap dat je dat van queen en 1D kan zien.
    Het is ook bijna dezelfde titel niet zo moeilijk *zucht*
    (ik zie het als eerbetoon aan queen van 1D althans ik dacht dat dat het was)

    Als je tegenwoordig gaat vergelijken en kijken naar alle nieuwe en oude hits, zie je altijd dat er wel een beat/tempo/ritme/dynamiek hetzelfde is. Het kan niet 100% orgineel zijn tegewoordig.

    Veel liedjes lijken op elkaar, niet alleen 1D.


    It’s cold today, dress warmly on your way to heaven. You worked hard.

    Mmm ja, maar dat is met wel meer liedjes zo. ^^


    life is awesome

    Daar kende ik het beginstukje dus van! Maar ik moet wel zeggen dat beide liedjes mooi zijn! <3


    There is nothing more badass than being yourself

    Genetics schreef:
    Veel liedjes lijken op elkaar, niet alleen 1D.

    En er was al zo'n topic geopend door mij:Y)

    [ bericht aangepast op 18 nov 2012 - 18:38 ]


    Don't call me crazy, because I am a little bit different.

    Genetics schreef:
    Veel liedjes lijken op elkaar, niet alleen 1D.


    'Dear girls: a compliment is actually not an invitation to explain how ugly you think you are' - Lisa Cimorelli

    Klopt!


    Pretty is just a pretty word.

    Genetics schreef:
    Veel liedjes lijken op elkaar, niet alleen 1D.


    “Life is not a problem to be solved, but a reality to be experienced.”

    OrdinaryGirl schreef:
    Jemig nou dan ben je knap dat je dat van queen en 1D kan zien.
    Het is ook bijna dezelfde titel niet zo moeilijk *zucht*
    (ik zie het als eerbetoon aan queen van 1D althans ik dacht dat dat het was)

    Als je tegenwoordig gaat vergelijken en kijken naar alle nieuwe en oude hits, zie je altijd dat er wel een beat/tempo/ritme/dynamiek hetzelfde is. Het kan niet 100% orgineel zijn tegewoordig.


    Jij bent ook de vriendelijkste thuis zeker? (: (Ja, dat was ironisch) Ik ben geen 1D fan, dus moest het zo zijn dat het een eerbetoon is aan Queen, kon ik dat niet weten. In ieder geval, als het geen eerbetoon is, dan vind ik het vrij zwak. Liedjes kunnen inderdaad op elkaar lijken, maar dat is gewoon exact hetzelfde.


    If we had not a soul, music would have created it.

    Heel veel popmuziek is trouwens ook geïnspireerd op klassieke muziek. Dus dan kun je over elk liedje gaan zeiken dat het op een ander liedje lijkt. ;) Origineel zijn is bijna onmogelijk als je populaire muziek wilt.

    [ bericht aangepast op 18 nov 2012 - 23:20 ]


    Take me to wonderland

    Ushkowitz schreef:
    Daar kende ik het beginstukje dus van! Maar ik moet wel zeggen dat beide liedjes mooi zijn! <3