• Ik ben zelf een grote anime fan en kijken al bijna 3 jaar anime :D
    Dit Forum is dan ook om alles over anime te dumpen:
    Je favorite anime
    De Slechte anime die je heb gekeken
    waneer ben je begonnen met kijken
    hoeveel anime heb je gekeken
    Je favo Quotes uit Anime
    Anime Gif
    en al het andere wat je over anime kwijt wil :3

    Verder nog mijn Myanimelist: http://myanimelist.net/animelist/shirley1994
    Nog een paar gif van leuke anime:



    I'm Not Going To let Momo Touch You, Not Even A Finger Tip. - Yuzu to Alice - Fukumenkei Noise

    RainbowTail schreef:
    (...)

    Lol die Cuticle Tantei Inaba Quote is geniaal ik kijk die Serie ook :)
    Yuuta-Kun is echt geniaal :)


    Cuticle Tantei Inaba is gewoon geniaal ;D
    Één van de weinige series wat ik gewoon met een bigsmile kijk xd.
    Ik vind Nozaki, Kei leuk ;d




    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you



    [ bericht aangepast op 28 feb 2013 - 18:17 ]


    | Reality is for people that lack imagination |

    dragonslayer schreef:



    Why! Why would you do this to me! That final episode...straight in the heart.


    If you want it dead: use fire. Is it not dead? Then you haven't used enough fire!

    Omdat ik zin heb om heel random te gaan zitten spoileren!
    Ten eerste: Kishimoto, I totally saw what you did there


    Feed the yaoi-trolls some more. Come on *.*
    De laatste twee chapters van Naruto vond ik eigenlijk zeer boeiend omdat we eindelijk wat in-depth info krijgen over Hashi en Maddy. Ik vreesde er al voor dat ze de laatste wouden afschilderen als inhoudsloze bad guy en gelukkig dat het niet zo is en dat het eigenlijk best een schattig kindje was dat soms wel wat weg had van Naruto XD. Dan de vraag die ons allen rest: where did it go wrong? Izuna's dood? Hij heeft ook toch nog 3 andere broers? What about them?
    Ik vraag me nu wel af wat de summoning van de hokages te betekenen heeft voor het verdere verloop van het verhaal. Als Saskee ervoor kiest om de kant van Konoha te verdedigen (wat ik aan de ene kant denk na dit verhaal) dan hebben we dus Shinobi Alliance + Sasuke + Naruto + kage vs Madara + Obito + Ten Tails. Ik zou dan enerzijds denken dat de kant van Naruto wat overpowered is, maar then again; we hebben de volle kracht van de Ten Tails nog niet gezien en bovendien is Maddy gezegend met de mokuton en de rinnegan. Touche.
    En aan de andere kant voorspel ik dat ze op de een of andere manier gebruik gaan maken van de andere helft van Kurama's chakra in Minato en die Ten Tails gaan sealen in Naruto. Waardoor we dus een Rikodu Sennin 2 hebben.
    Ik hoop overigens dat het niet zozeer Hashi's woorden zijn die Sasuke van side laten wisselen (als het al gebeurt) maar Naruto. Want op die wijze is hij een stap dichter gekomen bij het verzoek die Jiraiya en Nagato hem nalieten: het vinden van vrede. En dat niet alleen: hij slaagde dan in wat Hashirama destijds niet is gelukt met Madara, waardoor je weer verschillen krijgt in twee verhaallijnen die erg op elkaar lijken. De gelijkenis tussen Hashi & Maddy en Naruto & Saskee is treffend, maar een exacte herhaling van de geschiedenis is lame. Naruto is Naruto en Hashi is Hashi, net zoals Maddy Maddy is en Sasu-chan Sasu-chan.
    Last but not least: Izuna! Izuna? YES, Izuna! Maddy's geliefde broertje die meer vraagtekens dan antwoorden oproept. We hebben nu wat van Tobirama gezien, ik eis dat Izuna's karakter meer aan het licht komt! Ondertussen ben ik zo'n twintig yaoi-fics verder en wordt hij afgeschilderd als zachtaardig, vreedzaam en kinky. Not that I mind - I read it for the sex - maar ik kan me niet voorstellen dat iemand die z'n fellow kin afslacht om de mangekyou sharingan te krijgen zo zachtaardig en vreedzaam is. Kinky zou kunnen. I like kinky. But come on, gimme some Izuna!
    EDIT: lolz, nu snap ik waar al die gasten het idee vandaan halen: in zijn databook staat 'harmonic'. LOL. Anyway, still want Izuna!
    Zo. Dat voelde goed. Hopelijk werken afbeeldingen in spoilers, outta do it.

    [ bericht aangepast op 2 maart 2013 - 19:33 ]


    No growth of the heart is ever a waste

    Blazerer schreef:
    (...)

    Why! Why would you do this to me! That final episode...straight in the heart.


    Gomenasai ~ ^____^


    | Reality is for people that lack imagination |

    dragonslayer schreef:
    (...)

    Gomenasai ~ ^____^

    apology accepted, if only slightly.


    If you want it dead: use fire. Is it not dead? Then you haven't used enough fire!

    dragonslayer schreef:




    Was watching random Code Geass vids on youtube, comes across hugeass spoiler.
    ASDFGHJKLDGHEEE FUUUU.


    No growth of the heart is ever a waste

    Hashirama schreef:
    (...)
    Was watching random Code Geass vids on youtube, comes across hugeass spoiler.
    ASDFGHJKLDGHEEE FUUUU.


    Muehehehehe... n____n

    [ bericht aangepast op 2 maart 2013 - 19:33 ]


    | Reality is for people that lack imagination |

    Hashirama schreef:
    (...)
    Was watching random Code Geass vids on youtube, comes across hugeass spoiler.
    ASDFGHJKLDGHEEE FUUUU.

    Ik had hetzelfde, negeren en gewoon kijken. Geloof me het maakt niet uit dat je het weet. Zo'n extreem goede serie.


    If you want it dead: use fire. Is it not dead? Then you haven't used enough fire!

    Ik wil deze awesome AMV even met jullie delen;


    De anime is Shakugan no Shana, aanrader trouwens; voor degenen die hem niet hebben gezien. ^^


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Die heb ik vandaag net uit mijn lijstje gedonderd.. Kan je er wat meer over vertellen?


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Gasai schreef:
    Die heb ik vandaag net uit mijn lijstje gedonderd.. Kan je er wat meer over vertellen?


    Pff, het is best lastig uitleggen waar het over gaat, maar ik ga m'n best doen. ;p
    De hoofdpersoon is Yuuji Sakai, een gewone jongen die op een dag de wereld ziet 'stoppen' als het ware, alsof er op pauze geklikt wordt. Wat hij dan tegenkomt is een enorm monster dat hem aanvalt. Hij wordt gered door een meisje, Shana. Later vertelt ze hem dat er op de wereld wezens bestaan, genaamd 'Guze no Tomogara' (uit m'n hoofd, dus ik weet niet of de naam precies klopt xd), die de zielen van mensen als het ware 'opeten' (dat klinkt best stom); daar leven ze van zeg maar. Nu is het zo dat de wereld uit balans raakt als er zoveel mensen verdwijnen, dus bestaat er een vreemd soort systeem dat er, als zo'n mens wordt 'opgegeten' hij tijdelijk wordt vervangen door een kopie, een 'Torch'. Het bestaan van deze 'Torch' zal heel langzaam verdwijnen, totdat hij wegvaagt; op deze manier zal niemand het verdwijnen van een persoon merken.
    Nu komt Yuuji erachter dat hij een Torch is; dus dat hij in feite niet meer bestaat. Shana, het meisje dat hem heeft gered, is een 'Flame Haze', een wezen dat jaagt op de 'Guze no Tomogara' die de balans van de wereld verstoren; het is dus hun taak om de wereld in balans te houden.
    Dat is eigenlijk een beetje de basis en het verhaal gaat zich hier omheen vormen. Het klinkt allemaal misschien een beetje vaag en raar als ik het zo beschrijf, maar het is echt een leuke anime. Je zou 'm gewoon even moeten proberen een paar episodes; dan weet je wel wat je er van vindt. ^^

    [ bericht aangepast op 10 maart 2013 - 20:40 ]


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Hmm nu klinkt hij wel leuk, maar volgens mij heeft het een kut einde als ik het zo hoor met dat hij een Torch is.. Dat je denkt; Yee hij gaat niet dood ;D paar sec voor het einde; dood..
    Heb ik al bij een ander meegemaakt.. -.-


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Gasai schreef:
    Hmm nu klinkt hij wel leuk, maar volgens mij heeft het een kut einde als ik het zo hoor met dat hij een Torch is.. Dat je denkt; Yee hij gaat niet dood ;D paar sec voor het einde; dood..
    Heb ik al bij een ander meegemaakt.. -.-


    He won't die.


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Echt? ;D Ok, dan durf ik wel te kijken.

    Wacht.. waarom gaat hij niet dood o-o

    [ bericht aangepast op 10 maart 2013 - 20:49 ]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you