• Een appartement bekijken voor mijn broer met hem en mijn moeder! Hij is nu 22 en wilt gaan samenwonen met zijn vriendin uit Duitsland, hier in de buurt, en dan zo snel mogelijk. Wij dachten altijd dat hij tot zijn dertigste thuis zou blijven wonen ghehe, omdat hij geen sociaal leven had, alleen maar werkte en games speelde, maar sinds hij een vriendin heeft, gaat het gelukkig beter met hem en gaat hij zelfs het huis uit. Natuurlijk ga ik hem dan wel heel erg missen. 8D
    Als hij weg is, ga ik zijn kamer jatten en er een bibliotheek/fitnessruimte van maken, vind ik. Donaties voor boeken zijn altijd welkom!
    Mijn moeder was wel lief want die vroeg of ik wilde samenwonen met Mitchell op zijn kamer, omdat die heel wat groter is, maar dat kan helaas nog niet.


    Your make-up is terrible

    Ik wil ook dat mijn broer uit huis gaat, ik wil ook een fitnesskamer in mijn huis :Y)
    Maar wat leuk voor hem! c:


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Wel, als er iemand uit huis gaat ben ik het, over nog vele jaren. :'D
    Dat is wel lief van je moeder.^^


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Da's echt aardig van je moeder zeg. :] en ik zou ook wel zo'n kamer willen hebben, haha.

    [ bericht aangepast op 15 nov 2012 - 17:22 ]


    A friend is one who believes in you when you have ceased to believe in yourself.

    N'awwh! Da's leuk c:
    En wat lief van je moeder!
    Veel plezier met kijken! (:


    26 - 02 - '16

    Hihi, volgensmij ga ik eerder het huis uit dan mijn grote broer. Hij wil een inloopkast van mijn kamer maken met een brandweerpaal van zijn kamer naar mijn kamer (mijn kamer zit onder zijn kamer).
    En dat is wel lief van je moeder inderdaad!


    Travel far enough, you'll meet yourself

    Wat leuk voor je broer! Ik kan me voorstellen dat je hem wel een beetje gaat missen. ;p Mijn broer zie ik gelukkig nog vaak in het weekend. c:
    Wel leuk, opeens een extra kamer erbij. ;] Veel plezier met het bekijken!


    You are beautiful, you are love.

    Ik zou wel willen dat we op jou zolder konden leven. ;c


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Ik denk dat ik de eerste ben die het huis uit gaat. Sowieso ben ik al de oudste thuis.

    Leuk zeg!
    Ik heb ook zin om het huis uit te gaan ^^ Als ik ga studeren, wil ik het liefst meteen op kamers ^^


    Deep inside, I've never felt alive

    Goed idee van de bibliotheek! En wat lief van je moeder maar ik denk dat het inderdaad niet gaat. Het lijkt mij ook wel vreemd om dan te gaan samen wonen maar dan wel in je ouderlijk huis terwijl je ouders er nog wonen.


    Physics is awesome

    Als mijn boer weg is, heb ik weer een stukje muur erbij in mijn kamer. Ik heb namelijk de grootste kamer van alle 3 -min mijn ouders-. Eerst stond er een rommel kast in de kleinste kamer. Sinds mijn zus naar een andere kamer is gegaan moest die kast ergens heen, en tja ik had de grootste kamer.

    Goed idee van die bibliotheek!


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Wat fijn voor je broer dat hij uit huis gaat.
    Maar over de fitness-ruimte/bibliotheek, gaat niet gebeuren.
    Mijn broer is anderhalf jaar geleden uit huis gegaan, een half jaar vantevoren was ik met mijn moeder plannen aan het maken om van zijn oude kamer een inloopkast te maken. Weetje wat het is?
    Haar persoonlijke werkkamer.


    En niet gewoon cool. Ook niet super cool. Maar dan wel Mega Super Cool!

    Dit topic is al wat ouder en hoe weet jij nou dat het niet gaat gebeuren? Omdat het bij jou niet het geval is, hoeft het nog niet hier zo te zijn hé.


    Your make-up is terrible