Alex
Ik vond dat ze erg goed was, ze was echt HEEL goed. Ik snapte haar onzekerheid niet, als het aan mij lag was zij de gene die zou winnen. Ik gaapte, ik was nu eigenlijk wel héél moe. Ik kroop over het bed heen en trok de dekens omhoog. ''Zullen we gaan slapen?'' Vroeg ik haar. Ik trok de dekens over me heen en zuchtte. Een paar minuten later deden we het licht uit. De volgende ochtend schrok ik wakker door Eric. We hadden een uur om ons klaar te maken, ik zuchtte en klom snel het bed uit.
Damian
'' Ja, tot nu toe wel. al zijn het nu alleen nog maar grove lijnen dus je zou jezelf nog niet herkennen..'' Ik tekende het door en na een lange stilte keek ik op mijn telefoon om te kijken hoe laat het was. Shit, het was al half drie. '' Oh my, het is al half drie! Ik denk dat het wel slim is als we nu gaan slapen..'' Ik deed mijn spullen in de kast en liep naar bed om te kunnen slapen. Toen ik wakker werd hoorde ik dat de intercom een wekker was geworden. Ik zuchtte en klom uit bed. '' Melinda, kom.'' zei ik zachtjes.
Hi. This makes no sence.