Matthew
De tranen stroomden over mijn wangen. Plotseling voelde ik een hand op mijn schouder.'Gaat het?'vroeg een zachte stem aan me. Ze legde een gitaar op de grond en ging naast me zitten. Ik richtte me naar haar toe.'Het gaat"mompelde ik zachtjes.'Het werd me gewoon eventjes iets te veel'fluisterde ik er achterna. Ik huilde nogsteeds. Ik was heel erg blij met Jaymina haar steun, ze was een hele lieve vriendin van me geworden. Ik gaf haar voorzichtig een knuffel.'''Dankjewel"fluisterde ik naar haar. Nadat ik haar had omhelst stond ik op.'Ik ga eventjes naar mijn kamer, is dat goed?'vroeg ik zachtjes. Ik draaide me voorzichtig om en snelde de deur uit. ik vond het heel fijn dat Jaymina vroeg hoe heet met me ging. Ik wou gewoon eventjes alleen zijn, hoe rot ik het vind om haar nu alleen in de ruimte te laten. Ik snelde de woonkamer binnen terwijl de tranen over mijn wangen stroomden. Ik zag dat er een meisje op de bank stond, door de tranen zag ik niet wie. Ik liep de tarppen op en opende deur van mijn kamer, waar mijn kamergenootje gelukkig er niet was. Die zat vast beneden. Ik liet me op het bed vallen. Met brandende ogen viel ik in slaap, met de tranen nog vers op mijn gezicht.
* Lululu *