• Leden:
    Sarah – Sparklez - is 12 en wordt 13 op 5 mei, Belg [permanent lid]
    Melissa - 230710 - is 14 en wordt 15 op 22 januari, Belg [permanent lid]
    Rani - TBurton - is 17 en wordt 18 op 13 juni, Belg [permanent lid]
    Marthe - Annabeth - is 13 en wordt 14 op 31 mei, Belg [permanent lid]
    Naomi - Carvalho - is 17 en wordt 18 op 9 december, Belg
    Xanthe - MusicMyAlibi - is 14 en wordt 15 op 7 juli, Belg [permanent lid]
    Evelien - Colfer - is 17 en wordt 18 op 4 juli, Belg
    Nele -Iphegenia - is 16 en wordt 17 op 21 april, Belg [permanent lid]

    Lisette - Insidiae - is 14 en wordt 15 op 11 december, Nederlander [permanent lid]
    Lisanne - Bandieri - is 13 en wordt 14 op 1 februari, Nederlander [permanent lid]
    Lieke - ohfucklarry - is 15 en wordt 16 op 8 maart, Nederlander [permanent lid]
    Nikki - Cloverhand - is 17 en wordt 18 op 3 november, Nederlander [permanent lid]
    Mara - WearyEyes - is 15 en wordt 16 op 29 mei, Nederlander [permanent lid]
    Sofie - Sapientia - is 16 en wordt 17 op 9 januari, Nederlander [permanent lid]
    Tessa - TessaRose - is 16 wordt 17 op 12 juli, Nederlander [permanent lid]
    Jette - Scatach - is 13 en wordt 14 op 3 augustus, Nederlander [permanent lid]
    Kimberly - Wood - is 16 en wordt 17 op 1 december, Nederlander [permanent lid]
    Isabella - Scuttle - is 15 en wordt 16 op 18 juli, Nederlander [permanent lid]
    Danique - Roxas - is 19 en wordt 20 op 17 mei, Nederlander
    Kim - Koningsmeer - is 16 en wordt 17 op 14 september, Nederlander
    Precious - 030513 - is 15 en wordt 16 op 28 oktober, Nederlander
    Mare - musicsmylife - is 14 en wordt 15 op 8 augustus, Nederlander
    Miriam - Two - is 13 en wordt 14 op 5 maart, Nederlander
    Berna - Novembre - is 15 en wordt 16 op 9 november, Nederlander
    Sanne - DeathWolf - is 15 en wordt 16 op 2 september, Nederlander

    Permanente leden zijn leden die niet van de lijst gehaald mogen als er meer dan 5 dagen niet zijn.

    Rode permanente leden zijn awesome sinds 100> topics.
    Gouden permanente leden zijn awesome sinds 10> topics.

    [ bericht aangepast op 15 nov 2012 - 19:08 ]


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    230710 schreef:
    Nog één oefening van wiskunde. C:

    Moeilijk?


    You're strong enough to win without a war || Vaucluse >> Thread.

    Novembre schreef:
    (...)
    Ik vind me dan altijd zo'n aansteller, omdat er mensen zijn die veel ergere dingen meemaken, maar ik voel me er best klote onder dus ik zal het even simpel uitleggen.

    Er zijn mensen die het leuk vinden om me 'lelijk' te noemen, als ze weten dat ik heel onzeker ben. Of ze noemen me dom als ik aan een leraar vraag om iets uit te leggen wat ik niet snap, maar daar heb ik al wraak om genomen. Vandaag was ik boos op mijn lerares frans omdat ik fucking drie uur moest wachten op haar stomme frans les en school me niet naar huis liet gaan. Ook al maak ik me meer zorgen om die mensen die me steeds moeten irriteren, ik kan er gewoon niet tegen want het doet pijn vanbinnen. I don't like it if someone says something mean about me... This was a short story about my *AMAZING* schoollife and classmates...


    Dat is echt kut voor je. :C
    En je hoeft jezelf geen aansteller te vinden, want als je met iets zit moet je het gewoon zeggen. Er zijn veel mensen die zich aanstellen om minder erge dingen.
    Ik heb het zelf nooit gehad, maar war ik altijd hoor van mensen is dat je het moet negeren en zeker niet op reageren.
    Voor de rest kan ik je niet helpen, I'm sorry.


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Novembre schreef:
    (...)
    Moeilijk?


    Al de andere niet, deze wel. xd


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    HAHA, omg topic 25 was het eerste topic van ons waarop ik reageerde, maar dat was maar één reactie en ben toen niet gebleven. Dus toen ben ik er veel later pas bijgekomen. haha


    You're strong enough to win without a war || Vaucluse >> Thread.

    Novembre schreef:
    HAHA, omg topic 25 was het eerste topic van ons waarop ik reageerde, maar dat was maar één reactie en ben toen niet gebleven. Dus toen ben ik er veel later pas bijgekomen. haha


    Hoe ben je daar achter gekomen? ;O


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    230710 schreef:
    (...)

    Dat is echt kut voor je. :C
    En je hoeft jezelf geen aansteller te vinden, want als je met iets zit moet je het gewoon zeggen. Er zijn veel mensen die zich aanstellen om minder erge dingen.
    Ik heb het zelf nooit gehad, maar war ik altijd hoor van mensen is dat je het moet negeren en zeker niet op reageren.
    Voor de rest kan ik je niet helpen, I'm sorry.

    Ik reageer er ook niet op hoor, maar vind het gewoon vervelend. Gelukkig heb ik op een leuke manier wraak kunnen nemen en voelde dat best goed.


    You're strong enough to win without a war || Vaucluse >> Thread.

    230710 schreef:
    (...)

    Hoe ben je daar achter gekomen? ;O

    Ben al mijn topics van achter naar voren langsgegaan. Jup, vraag me maar niet hoeveel dat er waren. :3


    You're strong enough to win without a war || Vaucluse >> Thread.

    Novembre schreef:
    (...)
    Ik reageer er ook niet op hoor, maar vind het gewoon vervelend. Gelukkig heb ik op een leuke manier wraak kunnen nemen en voelde dat best goed.


    Haha, hoe? c:


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    230710 schreef:
    (...)

    Al de andere niet, deze wel. xd

    N'ahw, wat voor vraag is het? :#


    You're strong enough to win without a war || Vaucluse >> Thread.

    Novembre schreef:
    (...)
    Ben al mijn topics van achter naar voren langsgegaan. Jup, vraag me maar niet hoeveel dat er waren. :3


    ;OOOOOOO

    OMG. Hoeveel pagina's zijn dat?


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Novembre schreef:
    HAHA, omg topic 25 was het eerste topic van ons waarop ik reageerde, maar dat was maar één reactie en ben toen niet gebleven. Dus toen ben ik er veel later pas bijgekomen. haha


    En wanneer was dat ;a;
    *Sorry 't was netzoostil opdittopicding*

    DDD:

    Iemand, koekjes?


    ~A smol bean who loves drawing doges and cates

    230710 schreef:
    (...)

    Haha, hoe? c:

    Dinsdag noemden ze me dus dom, maar ik was die dag niet fit en volgde een (hele makkelijke) vraag even niet en vroeg of die man het uit kon leggen, maar hij was echt heel erg simpel en toen voelde ik mezelf ook dom. Toen hoorde ik zo'n jongen tegen degene naast hem fluisteren, die snapt ook nooit iets. En het kwam er dus op neer dat ik dom was enzo en ik kon alles horen. xd
    Dus die volgende dag ging die man het huiswerk bespreken en mijn beste vriendin zei het verkeerde antwoord, die man vroeg wie had het antwoord wel goed. Ik mijn hand omhoog, want ik had het wel goed gedaan, maar dat hele groepje dat over me roddelde niet. Hij heeft drie keer gevraagd wie het goed had en ik had het drie keer goed en zij allevier steeds fout. Toen heb ik in mezelf wel even gelachen heel hard gelachen. (':


    You're strong enough to win without a war || Vaucluse >> Thread.

    Hi guys. Ik heb een leuke melding. =D Wie is nieuwsgierig?


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Koekjes? : DDDD


    ~A smol bean who loves drawing doges and cates

    DeathWolf schreef:
    (...)

    En wanneer was dat ;a;
    *Sorry 't was netzoostil opdittopicding*

    DDD:

    Iemand, koekjes?

    Uhm, tsja daar heb ik niet opgelet. :3 Solly..
    @ Melissa, het waren 57 viel mee aangezien ik het goede topic op 46 ofzo vond. :3
    @ Lieke: Tellme! <3


    You're strong enough to win without a war || Vaucluse >> Thread.