• Heey allemaal!
    Ik ben een tijdje van quizlet geweest en k wil weer graag verhalen gaan schrijven maar ik weet nog niet over wat! :O
    Nu was ik benieuwd waar graag vraag naar is en wat jullie graag willen lezen.

    Soo, post er maar op los ;)

    xox


    Zei ik dat ik zonder je kan? Ik heb gelogen ;$

    Sowieso geen 1D. Als je enigszins origineel wilt zijn, moet je daar niet over gaan schrijven.


    26 - 02 - '16

    Ik lees bijna geen stories meer dusja..


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    Ik lees graag OP, fantasie, avontuur en romantiek.


    The odds are néver in our favor.

    Kyoshi schreef:
    Ik lees graag OP, fantasie, avontuur en romantiek.


    Precies dit (:


    “I'd rather laugh with the sinners than cry with the saints. The sinners are much more fun.” - Billy Joel

    Ik lees vooral OP in het genre avontuur, romantiek etc. De fantasie kant hoeft het van mij niet zo snel op.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Een goede verhaallijn moet er in zitten en hoodstukken van sws 500 woorden!


    Pretty is just a pretty word.

    *opinion.

    Ehm, onbekende personen doet het wel goed de laatste tijd. One Direction is de nieuwste hype (like Justin Bieber, Tokio Hotel, etc). 16+ verhalen doen het nog steeds goed en Harry Potter doet het ook nog steeds heel goed. Ik vermoed trouwens dat met de laatste Twilight film uit te komen die het ook wel weer goed zal beginnen doen. Keuze genoeg lijkt me zo n.n


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Ten eerste, het is opinion. En er zijn al fanfictions genoeg, een goede OP zou wel eens leuk zijn.


    Chasing goals.

    Phantasticae schreef:
    Ten eerste, het is opinion. En er zijn al fanfictions genoeg, een goede OP zou wel eens leuk zijn.

    Sinds wanneer hang jij op het forum rond?
    Anyway, géén fanfiction. Onbekende personen, je krijgt dan minder abo's maar die verhalen worden over het algemeen meer gewaardeerd. Schrijf wat je zelf het leukst vind.


    Take risks and conquer your fears.

    Thanks allemaal !
    This helped me alot!

    xox


    Zei ik dat ik zonder je kan? Ik heb gelogen ;$

    Wat je zelf wilt.


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Als je een OP doet, zullen mensen dat waarschijnlijk meer kunnen waarderen. Zelf hou ik wel van fantasy (vampieren, weerwolven, elfen etc), romantiek en avontuur. Mocht je een fanfiction gaan schrijven, bij de meeste ben ik wel te porren om te lezen als ik het verhaal niet na vijf hoofdstukken kan voorspellen.


    Physics is awesome