• Ik was vandaag dus naar de aula aan het lopen, zie ik op de bank naast de lerarenkamer een of ander klein brugklasmensje liggen, met wat leraren en de brugklascoördinator die hem een soort van ondersteunden. Hij was dus bij gym uit de touwen gevallen en toen zijn een paar wervels omhooggeschoten (hij was op z'n hoofd gevallen). Tenminste, dat heb ik gehoord:Y). En toen kwam de ambulance om hem af te voeren.

    Verder heb ik awesome leraren._O_ Ik stond voor het wiskundelokaal met nog een paar andere mensjes, ik zat een heel verslavend spel op mijn telefoon te spelen loopt er iemand langslopen, die zei: 'Bruggers! 'Ik keek niet op, maar de rest wel en die zeiden zo van 'het is kleine minimensjes!' (bekende quote van mijn tekenleraar, coolste docent op aarde). Whut? Waarom zou je dat tegen een vijfdeklasser zeggen? Ik weer verder spelen, lopen ze opeens achter hem aan. 'Jolie (ik dus) heeft hele mooie nieuwe tekeningen gemaakt!' Dat was echt een wtfomg momentje. Bleek die "vijfdeklasser" mijn tekendocent te zijn, lol. Totally awesome.Omdat ik hem heb gespeeld in een musical noemt hij mij soms bij zijn naam, echt heel vaagxD


    maarja, wat waren jullie avontuurtjes vandaag?

    [ bericht aangepast op 14 nov 2012 - 15:58 ]


    Monsters are real, and ghosts are real too. They live inside us, and sometimes, they win.

    ik viel over mijn eigen voeten waardoor ik in de arme van de leerkracht viel die mij af en toe elinetje noemt.....jah en hij zo gaat het elinetje? en nu word ik door heel mijn klas elinetje genoemd! nu kom ik er nooit van af! xd


    I paint objets like I think them, not like I see them. Pablo Picasso

    Een jongen moest de Brabançonne in het Frans zingen omdat 'ie Nnederlands had gepraat in de les. Echt grappig. Zo midden in het lied riep 'ie: "Tout le mode!"
    En toen begon iedereen; "pom pom pom pom" te zingen. Maar het was grappiger als je erbij was :'D

    [ bericht aangepast op 30 nov 2012 - 19:36 ]


    "Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov

    I've had a more than awesome night&morning with my pretty boyfriend. -wbw- Oh, en ik heb de sleutel opgehaald van mijn appartementje waar ik vnanaf volgende week met een schoolgenoot in kan. =D Geweldige dag dus.


    ars moriendi

    Haha, ik was vandaag tijdens Wiskunde een schets aan t maken van een personage uit mn verhaal. Dat personage is gebasseerd op iemand van mn school.
    Zie ik als ik begin met die schets diegene voorbij lopen xD En even later weer. Ik had echt lol.


    Stenenlikker

    - Op de grond geflikkerd.
    - Geskyped in de les, met de hele klas om me heen, waardoor iedereen nu denkt dat ik een vriendje heb. Ja not.


    "I believe that marriage isn't between a man and a woman; but between love and love." - Frank Ocean

    Gisteren heb ik op school mijn laptop totaal bestickerd met een happy village van cupcakes
    En vandaag moest ik werken met mijn hele leuke collegas

    [ bericht aangepast op 1 dec 2012 - 20:24 ]


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Een paar weken geleden sprong ik op de rug van een vriendin van mij en viel op de grond midden in de gang...:$


    The Dutch don't have religion, they have cheese