• Hoii,
    hebben jullie een manier om erachter te komen of iemand iemand leuk vind?

    Alvast bedankt!!

    xx


    Update... volgende dag 7.31
    Dankjeee! Echt heel erg bedankt voor jullie reactie's :)
    Ik weet niet of ik het hem ga vragen.. Of dat ik hem ga zoenen?
    Maarja.. Toch bedankt!

    [ bericht aangepast op 13 nov 2012 - 7:30 ]


    Actie geeft reactie, Bewust of onbewust

    Vraag het.

    Als ik dat wist zou ik nu een stuk minder nerveus zijn :Y)
    Maar ja anders idd gewoon vragen en dat kan best scary zijn maar bekijk het so wat is het ergste dat kan gebeuren


    Discipline is the bridge between goals and accomplishment.

    Meestal zie je dat aan de manier van doen.


    Birds born in a cage think flying is an illness.

    Zoen de persoon in kwestie vol op de mond. Als de reactie is EWWWW WTF en de politie word gebeld is het nee. Als er teruggezoend word is er ja. Als de kleren vervolgens door de school vliegen (als het op school is) is het heel erg ja. En een jaartje nablijven.


    quidquid excusatio prandium pro

    Fapsnol schreef:
    Vraag het.


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

    LOL
    al die reacties

    Ik zou het inderdaad ook wel willen weten maar bij mij is het zo dat ik eigenlijk niet hoef te weten of hij mij ook leuk vind. Iedereen zegt van wel, ik zeg van niet. Maar als hij mij s ochtends aankijkt is mijn hele dag weer goed en voel ik me gelukkig. Als ik het hem zou vragen en hij zou nee zeggen zou ik me rot voelen.

    Maar uit veel quizzen enzo blijkt dat hij dan vaak naar je kijkt en dichtbij je wil zijn


    Don't be a salad, be the best goddamn brocoli you could ever be!

    RainbowDash schreef:
    Zoen de persoon in kwestie vol op de mond. Als de reactie is EWWWW WTF en de politie word gebeld is het nee. Als er teruggezoend word is er ja. Als de kleren vervolgens door de school vliegen (als het op school is) is het heel erg ja. En een jaartje nablijven.


    jouw reacties blijven geniaal...mijn humor en de overmoed zegt, doe dit...

    mijn verstand zegt: vraag het hem of let op zijn gedrag tegenover jou en anderen...


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    RainbowDash schreef:
    Zoen de persoon in kwestie vol op de mond. Als de reactie is EWWWW WTF en de politie word gebeld is het nee. Als er teruggezoend word is er ja. Als de kleren vervolgens door de school vliegen (als het op school is) is het heel erg ja. En een jaartje nablijven.



    Dat de politie gebeld wordt zou wel heel erg uitzonderlijk zijn. Het ergste wat kan gebeuren is dat hij nee zegt. Dus ga ervoor zou ik zeggen!


    "Il n'y a que les morts, qui ne reviennent pas."

    Daar kom je van zelf wel achter ahaha :') sommige dingen zijn heel obvious...

    En zomaar zoenen, tja :') Dat zou ik niet zo maar doen. Maar uitvragen...? Gewoon doen. Niks te verliezen toch!

    CrookedMinds schreef:
    Daar kom je van zelf wel achter ahaha :') sommige dingen zijn heel obvious...


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.