(Ik reageer zo met Dan even douche)
Melinda
Vrolijk en half spingend van enthousiasme luisterde ik naar de presentator, Eric. Ik vond zijn naambest raar, maar aar kon hij ook nisks aandoen. Mijn grip op mikjn kamer verstevigde en ik ademde diep in en uit. Dit was het dan. Ik zou nooit kunnen winne, maar ik zou zeker wel ver kunnen komen, ik moest alleen heel erg mijn best doen. Ik slikte moeilijk en begon de trap op te lopen. Mijn koffer was zwart met zwarte strepen, gewoon omdat ik dat mooi vond. Ik trok hem moeilijk de trap op en elke paar treden bleef ik even staan. Wow, dat ding was toch best zwaar, maar het kon ook liggen aan de gitaar op mijn rug en de weekend tas. Ik had werkelijk alles van thuis mee genomen, dat vond ik fijn. ALs ik eindelijk alles de trap opgesleept heb gaik opzoek naar mijn kamer. Ik wilde mijn kamergenoot erg graag ontmoeten, zolang ze maar niet overmmoedig was. Ik haatte dat altijd zo erg. Mensen die dachtte dat ze beter waren dan andere, of dahten dat ze al gewonnen hadden, ik bedoel, kom op zeg. Toen ik de kamer gevonden had haalde ik even mijn hand door mijn haar en duwde de deur open. Het eerste wat ik zag was een twee persoonsbed en het tweede mijn kamergenoot. Het was een jongen. Een beetje onwennig stak ik mijn hand uit. "Ik ben Melinda."
We've lived in the shadows for far too long.