• Oké, ik ben dus op zoek naar een creatief persoon. Ik vroeg me af of er iemand hier van een foto een chibi kan maken. Als er iemand is die dit kan en dit voor mij wil doen, zou ik je heel dankbaar zijn. Ik wil er ook best wat voor terug doen, dan moet je alleen even kijken wat. En oh ja, het liefste wil ik hem digitaal, maar als het niet anders kan, mag hij ook getekend. Je zou me heel erg helpen :')


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see

    Spraggan schreef:
    Oké, ik ben dus op zoek naar een creatief persoon. Ik vroeg me af of er iemand hier van een foto een chibi kan maken. Als er iemand is die dit kan en dit voor mij wil doen, zou ik je heel dankbaar zijn. Ik wil er ook best wat voor terug doen, dan moet je alleen even kijken wat. En oh ja, het liefste wil ik hem digitaal, maar als het niet anders kan, mag hij ook getekend. Je zou me heel erg helpen :')


    Ben ik nu heel dom als ik niet weet wat een chibi is?


    waarom makkelijk doen als het ook moeilijk kan?

    Damare schreef:
    (...)

    Ben ik nu heel dom als ik niet weet wat een chibi is?

    Een mangafiguur/tekenstijl, wordt voornamelijk gebruikt om kleine kinderen af te beelden in mangaverhalen.


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Damare schreef:
    (...)

    Ben ik nu heel dom als ik niet weet wat een chibi is?

    nee hoor, ik zal even een plaatje zoeken, maar het is eigenlijk een kleinere schattigere versie van een persoon.


    zo dus


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see

    ok(: Echt lief zijn die ja!(chibi, die naam moet ik even onthouden)
    bij Avatar Aang heb je ook filmpjes van hun miniversies:


    waarom makkelijk doen als het ook moeilijk kan?

    Ikkuh! Ik vind dat echt cool om te doen, may I? *.*
    I has drawing tablet and drie programma's waar ik in kan tekenen :D.

    [ bericht aangepast op 12 nov 2012 - 17:33 ]


    No growth of the heart is ever a waste