• Dat hoorde ik net dus. De poort naar onze tuin staat altijd open (omdat het slot kapot is) en grenst aan een park waar veel 65-plussers hun dagelijkse wandelingetje maken. Net zag ik dus plots een oud vrouwtje de tuin binnenwaggelen die de hele tijd heel geïnteresseerd naar de bloempotten in het hoekje van de tuin keek. Eerst dacht ik dat ze haar hondje uit onze tuin aan het halen was (die rennen wel vaker de tuin in, puur en alleen om hun baasje te pesten), maar uiteindelijk klopte ze dus op het raam en vroeg ze of ze de lege bloempotjes mee mocht nemen. (krul) Ik heb ze maar weggegeven, aangezien we er zelfs niets mee doen, maar dit had ik nooit kunnen voorspellen. :'D


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Hahaha, ik zou dat echt leuk vinden. Oude mensen zijn sowieso leuk ;)

    Haha, grappig! Oude mensen zijn wel vaker wat apart (:


    “I'd rather laugh with the sinners than cry with the saints. The sinners are much more fun.” - Billy Joel

    Lol. Dat zou mijn oma ook doen. Maar zij is gewoon gierig en van het idee; maakt niet uit wat het is zolang het maar gratis is :W.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Haha. Geweldig!


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Nadal schreef:
    Haha. Geweldig!


    26 - 02 - '16

    Haha, zo schattig!


    The odds are néver in our favor.

    Bookmark schreef:
    Hahaha, ik zou dat echt leuk vinden. Oude mensen zijn sowieso leuk ;)


    Pretty is just a pretty word.