• Voor mij. Ik wordt namelijk niet zo snel verliefd. En dan heb je prijs.

    En ik zie hem dan ook vaak. Hij doet dezelfde sport als ik namelijk en ik betrap mezelf op herhaaldelijk naar hem kijken -nee niet staren. Het grappige is ik had het opgebiecht aan mijn vriendin die het blijkbaar twee weken en half terug tegen hem gezegd heeft. Maar hij blijft zich normaal gedragen t.o.v. mij. Of wat je normaal kan noemen. Maare ik heb het zelf nog niet aan hem bevestigd. Niet dat ik het niet wil doen, maar ik durf het toch niet...
    Herkenbaar voor iemand?

    xxx

    Edit: Ik kreeg dit bericht van hem van een andere jongen die ik wel vaker zie en die het ook weet: hey wheeft mij iets vertelt e
    hij vind u een heele toffe vrindin ma momenteel wil hij vriende blijve zij hij (sorry voor zijn megaslechte gramatica)

    Extra edit: Het is pas eetdag geweest op de badminton en ze waren blijkbaar koppels aan het vormen. Ze wouden mij eerst aan iemand anders koppelen, maar toen zei mijn vriedin doodleuk dat ze mij aan hem moesten koppelen xD. En hij is uitgevlogen tegen een trainer en ik kan hem daarvoor geen ongelijk geven D: want ik zou ongeveer exact hetzelfde doen zonder het sla in de maag en in het gezicht gedeelte dan..

    [ bericht aangepast op 18 nov 2012 - 21:53 ]


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Wat vriendelijk van die vriendin zeg.
    Hoe dan ook, moet je niet op hem wachten. Jongens maken tegenwoordig echt niet rap een move, dus ik zou hem gewoon aanspreken en eens vragen om iets leuks te gaan doen.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Ik zou inderdaad, zoals Horizons zegt, een stap zetten. Zoals ik het altijd zie, proberen jongens zich altijd zo normaal mogelijk te gedragen als ze iets voor een meisje voelen. Niet zoals meisjes die dan ontzettend beginnen te giechelen (ja, ik weet het, stereotiep). Ze houden het meer voor zichzelf, en misschien voor hun vrienden, dan dat ze het aan de buitenwereld laten zien.


    I believe in imagination, because what I can't see is infinitely more important than what I can see.

    Horizons schreef:
    Wat vriendelijk van die vriendin zeg.
    Hoe dan ook, moet je niet op hem wachten. Jongens maken tegenwoordig echt niet rap een move, dus ik zou hem gewoon aanspreken en eens vragen om iets leuks te gaan doen.


    26 - 02 - '16

    Oh. ik ken dit zo hard he. Precies hetzelfde als jou. :') Alleen dan die vriendin dat ik hem leuk vond, maar dat was niet zo. *O*


    "I believe that marriage isn't between a man and a woman; but between love and love." - Frank Ocean

    Ik word ook nooit verliefd en ik had een paar maanden geleden een jongen ontmoet die echt perfect was, hij was de mannelijke mij. Wij hadden ook bijna iets, totdat er iets gebeurde en nu spreek ik hem niet.

    GIBBEH schreef:
    Oh. ik ken dit zo hard he. Precies hetzelfde als jou. :') Alleen dan die vriendin dat ik hem leuk vond, maar dat was niet zo. *O*
    Het is hard inderdaad Ik heb nu wel een gesprek met hem op facebook en het is heeel grappig xD


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Horizons schreef:
    Wat vriendelijk van die vriendin zeg.
    Hoe dan ook, moet je niet op hem wachten. Jongens maken tegenwoordig echt niet rap een move, dus ik zou hem gewoon aanspreken en eens vragen om iets leuks te gaan doen.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Edit: Ik kreeg dit bericht van hem van een andere jongen die ik wel vaker zie en die het ook weet: hey wheeft mij iets vertelt e
    hij vind u een heele toffe vrindin ma momenteel wil hij vriende blijve zij hij (sorry voor zijn megaslechte gramatica)


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Horizons schreef:
    Wat vriendelijk van die vriendin zeg.
    Hoe dan ook, moet je niet op hem wachten. Jongens maken tegenwoordig echt niet rap een move, dus ik zou hem gewoon aanspreken en eens vragen om iets leuks te gaan doen.
    eigenlijk ben ik er haar dankbaar om


    Sidera nostra contrahent solem lunamque