• Een paar vriendinnen gingen vorige week glaasje draaien. Ze maakte de slaapkamer van één van die vriendinnen helemaal donker en deden alleen kaarsjes aan. Toen begonnen ze. Ze zeiden of er een geest aanwezig was, en als er eentje was of die dan een teken wou geven. Er gebeurde niks en na een tijdje ruimde ze alles op. Een paar dagen later waren die zelfde vriendinnen daar bij die vriendin in die slaapkamer. Tot één van die vriendinnen opeens zei. "wat heb jij nou met je muur gedaan?" en ze wees naar de muur. Toen ze keken stond er in de muur 'ghost' geschreven. Maar het was er echt in gezet met een sleutel ofzo. En dit is echt gebeurt want ik heb het zelf gezien, ik schrok me dood! De moeder van mn vriendin is nu ook heel erg boos over de muur, maar zij heeft niks gedaan. Ik ben nu zo bang! Nooit geesten oproepen!!

    Heeft iemand ooit ook zoiets engs meegemaaktna glaasje draaien??


    Enjoy the little things of life, one day you look back and realize they were the big thing

    RainbowDash schreef:
    Een paar dagen later? Trage geest.

    Zonde dat ze haar muur gaat slopen om jullie bang te maken.


    26 - 02 - '16

    RainbowDash schreef:
    Een paar dagen later? Trage geest.

    Zonde dat ze haar muur gaat slopen om jullie bang te maken.


    absoluut dit...als er een geest was, had die echt op dat moment wel een "teken" gegeven...seriously =='


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Lol fail.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Horizons schreef:
    Ik ben niet aan geesten oproepen en ga het dus ook nooit doen. Bijgeloof, don't blame me.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Dat was geen geest, gewoon iemand die jou en je vriendinnen bang wilde maken. En het is diegene goed gelukt ook nog.

    Daarnaast ben ik niet van plan om geesten op te roepen, nu niet en nooit niet.


    Physics is awesome

    RainbowDash schreef:
    Een paar dagen later? Trage geest.

    Zonde dat ze haar muur gaat slopen om jullie bang te maken.


    I believe in imagination, because what I can't see is infinitely more important than what I can see.

    Vrienden van vrienden gingen met zo ouija bord, maar er gebeurde niks waarneer ze iets vroegen en ze waren dan ook van plan te stoppen toen dat pijl/glaasje ding opeens verschoof en meerdere cijfers aanwees weer gingen ze vragen stellen maar geen reactie.
    Een van hun besloot de cijfers op te schrijven en te Google maar kon niks vinden.

    Opeen een dag kreeg een van hun een ongeluk en overleed en niet veel later kreeg ook de andere een ongeluk.
    De derde die aanwezig was met het oproepen van geesten vond dus een connectie tussen de sterf datums van zijn/haar vrienden en de cijfers door gegeven door de geest.
    Met de laatste cijfers werd dus waarschijnlijk zijn/haar sterfdatum bedoelt dit heeft hij/zij toen verteld tegen iemand maar naar Tuurlijk geloofde die gene hem/haar niet en vervolgens is die jongen/meisje op die overleden.

    Ik heb dit verhaal ook maar via via gehoord maar het klinkt gewoon heel creepy Ok al geloof ik het zelf niet helemaal.

    tomismijn schreef:
    Vrienden van vrienden gingen met zo ouija bord, maar er gebeurde niks waarneer ze iets vroegen en ze waren dan ook van plan te stoppen toen dat pijl/glaasje ding opeens verschoof en meerdere cijfers aanwees weer gingen ze vragen stellen maar geen reactie.
    Een van hun besloot de cijfers op te schrijven en te Google maar kon niks vinden.

    Opeen een dag kreeg een van hun een ongeluk en overleed en niet veel later kreeg ook de andere een ongeluk.
    De derde die aanwezig was met het oproepen van geesten vond dus een connectie tussen de sterf datums van zijn/haar vrienden en de cijfers door gegeven door de geest.
    Met de laatste cijfers werd dus waarschijnlijk zijn/haar sterfdatum bedoelt dit heeft hij/zij toen verteld tegen iemand maar naar Tuurlijk geloofde die gene hem/haar niet en vervolgens is die jongen/meisje op die overleden.

    Ik heb dit verhaal ook maar via via gehoord maar het klinkt gewoon heel creepy Ok al geloof ik het zelf niet helemaal.


    Vrienden van vrienden zijn de meest betrouwbare bron voor verhalen :Y)


    quidquid excusatio prandium pro

    RainbowDash schreef:
    Een paar dagen later? Trage geest.

    Zonde dat ze haar muur gaat slopen om jullie bang te maken.


    Inspiration can hit you any time

    Zelf heb ik ook wel eens een geest zijn aanwezigheid gevoel en ik heb ze zelfs gezien.
    Voor iedereen die heel erg in van geesten en zo houdt.
    Edinburgh is een plaats in Schotland waar ik met school ben geweest en de plaats staat bekend om zijn spookverhalen.
    En ze zijn ook met school op een spook tocht geweest en toen heb ik zelf dus het gevoel gehad dat iemand aan me jas trok en dat schijnt daar vaker
    Te gebeuren maar er zijn ook verhalen van mensen die naar de grond worden getrokken en verhalen waar bij mensen krassen op hun lichaam oplopen.
    Dus dat was best creepy om daar heen te gaan maar echt een aanrader als je van geesten houdt.

    tomismijn schreef:
    Zelf heb ik ook wel eens een geest zijn aanwezigheid gevoel en ik heb ze zelfs gezien.
    Voor iedereen die heel erg in van geesten en zo houdt.
    Edinburgh is een plaats in Schotland waar ik met school ben geweest en de plaats staat bekend om zijn spookverhalen.
    En ze zijn ook met school op een spook tocht geweest en toen heb ik zelf dus het gevoel gehad dat iemand aan me jas trok en dat schijnt daar vaker
    Te gebeuren maar er zijn ook verhalen van mensen die naar de grond worden getrokken en verhalen waar bij mensen krassen op hun lichaam oplopen.
    Dus dat was best creepy om daar heen te gaan maar echt een aanrader als je van geesten houdt.


    Jaa daar heb ik ook wel is wat over gehoord, mn lerares engels vertelde erover. Maar het lijkt me wel heel spannend om een keer heen te gaan


    Enjoy the little things of life, one day you look back and realize they were the big thing

    Madonna schreef:
    Tja, je bent ook wel verdomd stom als je geesten gaat oproepen. Nee, ik zou nooit zoiets doen.


    'Dear girls: a compliment is actually not an invitation to explain how ugly you think you are' - Lisa Cimorelli