• Vandaag was ik naar de jaardag van de Klub (jaja, klub met een k) van Lange Menschen (wederom met een aparte spelling) bij de Aviodrome. Ieder jaar komen van over het hele land lange mensen bij elkaar om met elkaar te praten over hoe moeilijk het is om schoenen van maat 47 te kunnen vinden, hoe onhandig vliegtuigstoelen zijn en hoe het is om nagestaard te worden in het buitenland (en soms ook in het binnenland). Dat doen de volwassenen; voor de kinderen wordt altijd een enorm leuke dag georganiseerd, wat vandaag ook het geval wa. (Vliegtuigjes kijken klinkt een beetje stom, maar het was eigenlijk nog best grappig.)

    Maar al die kinderen gingen mij en een jongen dus 'shippen'. Eerst probeerden ze foto's van ons samen te maken, maar aangezien hij een camerafobie heeft en ik sowieso liever niet op film gezet word, lukte dat niet. Daarom besloten ze stiekem foto's van ons te maken, ze naast elkaar tebewerken en vervolgens op Twitter te zetten met teksten als; 'love is in the air'. Om ziek van te worden. (cat) Ik begon bijna te denken dat ze ook fanfictie over ons zouden schrijven, maar toen bedacht ik me dat het grootste gedeelte van die mensen de definitie van 'fictie' niet eens wisten, dus toen besloot ik daar mijn mond maar over te houden.
    Gelukkig stopten ze wel toen ze doorkregen dat die arme jongen het niet zo kon waarderen dat hij de hele tijd aan mij gelinkt werd. Ik weet nu niet of ik medelijden met hem moet hebben, of diep beledigd moet zijn. (krul)

    Zijn jullie wel eens op zo'n manier gekoppeld? En wat vonden jullie daarvan?


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Gelukkig niet want volgens mij zou ik het alleen maar in het begin grappig vinden x'p


    The soul needs autumn.

    Oh niet dat klinkt vervelend zeg. Maar ik weet wel hoe het voelt om geshipt te zijn. Een vriendin van me vindt het altijd leuk om mijn vriend en mij samen te zien en heeft dan echt een koedjie koedjie gevoel.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Haha nee, gelukkig niet. Ik zou me kapot schamen (:


    Take risks and conquer your fears.

    Hmmmm, enkele vriendinnen "shippen" mij en een vriend wel, maar niet op die manier, nee, gelukkig, hahahaha.


    He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."

    Één keer, maar ik deed alsof ik er niets om gaf en dat was eigenlijk ook zo. :')

    Voor de rest niet, 'cause ik ben een vogelverschikker voor jongens and I don't give a shit.

    Ik wordt zo'n beetje elke dag aan de nert A van de klas gekoppelt. Het probleem is dat ik die nert A gewoon aardig vind. En ik weet niet wat hij van mij vind. Het is dus heel erg gemeen van me om aan de ene kant: 'Ik hou niet van hem, we zijn vrienden,' te zeggen. Maar aan de andere kant weet ik niet wat ik anders zou moeten zeggen. Ik zeg dus nu al ander half jaar lang dat we "gewoon vrienden" zijn, maar nog altijd blijven ze zeggen: 'Zeg Myrthe, wat vind je van hem? Ben je verliefd?' En altijd kijkt hij me dan aan. Ook mijn vriendinnen maakten er een tijdje grapjes over. Over dat ik hem de hele tijd Friendzone en dat ik hem "leuk" zou vinden. Maar ik vind hem alleen maar een vriend.
    Jak, wat klinkt ik gemeen en stom... D': Nu twijfel ik of ik dit wel zou posten... Vooral omdat ik hem nert noem... maar ik gebruik zijn echte naam even niet omdat ik dat niet aardig vind op Internet.
    Laat ik hem "A" noemen.
    Dus ja, ik maak dat vaak mee... maar ze maken gelukkig geen foto's van ons.


    "Wheeeeze" ~ Mizuki, Kamisama Hajimemashita.

    Zelf ben ik niet zo van de RPF en real life ships, maar kunnen we nou binnenkort een nieuw fantopic hier op Q verwachten? (krul)

    Nou ja, het klinkt erg grappig, maar het lijkt me eigenlijk nogal vervelend om zoiets mee te maken. Het enige wat ik nu zou kunnen verzinnen dat er enigszins op lijkt is dat er een keer op vakantie een jongen in de tent naast ons zat die steeds bij ieder spelletje dat ik speelde mee wilde doen. Toen we in de auto naar huis zaten merkte mijn moeder op dat hij me blijkbaar leuk had gevonden, wat ik nogal beschamend vond. Daar moet wel bij gezegd worden dat ik zeven of acht was, haha. :')


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Niet precies zo, maar uiteindelijk ben ik wel door een vriendin gekoppeld aan mijn vriend (bloos)


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Square schreef:
    Zelf ben ik niet zo van de RPF en real life ships, maar kunnen we nou binnenkort een nieuw fantopic hier op Q verwachten? (krul)

    Nou ja, het klinkt erg grappig, maar het lijkt me eigenlijk nogal vervelend om zoiets mee te maken. Het enige wat ik nu zou kunnen verzinnen dat er enigszins op lijkt is dat er een keer op vakantie een jongen in de tent naast ons zat die steeds bij ieder spelletje dat ik speelde mee wilde doen. Toen we in de auto naar huis zaten merkte mijn moeder op dat hij me blijkbaar leuk had gevonden, wat ik nogal beschamend vond. Daar moet wel bij gezegd worden dat ik zeven of acht was, haha. :')


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Square schreef:
    Zelf ben ik niet zo van de RPF en real life ships, maar kunnen we nou binnenkort een nieuw fantopic hier op Q verwachten? (krul)

    Nou ja, het klinkt erg grappig, maar het lijkt me eigenlijk nogal vervelend om zoiets mee te maken. Het enige wat ik nu zou kunnen verzinnen dat er enigszins op lijkt is dat er een keer op vakantie een jongen in de tent naast ons zat die steeds bij ieder spelletje dat ik speelde mee wilde doen. Toen we in de auto naar huis zaten merkte mijn moeder op dat hij me blijkbaar leuk had gevonden, wat ik nogal beschamend vond. Daar moet wel bij gezegd worden dat ik zeven of acht was, haha. :')

    Ahw, dat klinkt eigenlijk best wel schattig. (bloos)


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.