• Ik moet voor de schoolkrant een strip op de achterkant maken.
    Het mag over alles gaan, maar omdat het net voor de kerst uitkomt doe ik het graag daarover.
    Alleen heb ik geen idee wat precies.

    De deadline is trouwens 19 november, werd mij 2 dagen geleden verteld. ;__;

    Nu is dit mijn eerste keer met de schoolkrant, en heb ik waarschijnlijk gewoon even een inspiratievolle schop onder mijn kont nodig, en ik die wil ik dan wel graag van jullie. :')

    So, ideeën a.u.b?

    Herp-derp-derp, ik ben hier slecht in. (krul)
    Als ik iets bedenk, laat ik het weten, maar misschien weet iemand anders iets? (:

    Succes bytheway!

    [ bericht aangepast op 10 nov 2012 - 19:39 ]


    You are beautiful, you are love.

    Maak een verhaal over de kerstboom die een thuis vond :Y)
    Ik zou het echt niet weten, maar ik zou, juist omdat het een strip is, iets grappigs doen en met heel droge opmerkingen erin.


    From these ashes, I will rise

    Ancore schreef:
    Maak een verhaal over de kerstboom die een thuis vond :Y)
    Ik zou het echt niet weten, maar ik zou, juist omdat het een strip is, iets grappigs doen en met heel droge opmerkingen erin.

    Daar worstel ik dus mee. D;
    Worstelen....
    DE KERSTMAN DIE ZELF NIET EENS EEN KERSTBOOM OP KAN ZETTEN.
    Lol.

    Doe iets met een kerstbal die op eigenlijk op dieet is, maar stiekem van de kerstkransjes naast hem in de boom snoept. :W


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Ik zou heel graag zoiets voor een schoolkrant willen tekenen.. Jammergenoeg hebben wij geen schoolkrant..

    Ehmm.. I don't know.. Teken een kind dat denkt dat hij aan het begin van kerst helemaal geen cadeautjes denkt te krijgen en dan word overladen met cadeautjes.... :3


    Don't be like the rest of them, darling

    WillNotLearn schreef:
    Ik zou heel graag zoiets voor een schoolkrant willen tekenen.. Jammergenoeg hebben wij geen schoolkrant..

    Ehmm.. I don't know.. Teken een kind dat denkt dat hij aan het begin van kerst helemaal geen cadeautjes denkt te krijgen en dan word overladen met cadeautjes.... :3

    That could be good.
    Ik maak strips graag grappig, dat wordt maybe een beetje lastig met een zielig kind dat denkt geen cadeaus te krijgen... I'll try something.

    I FINISHED IT!

    Haha, best leuk.


    I believe in imagination, because what I can't see is infinitely more important than what I can see.

    ooh hij is leuk geworden!


    As travars

    Bedankt :3
    Die elfjes waren het simpelste van allemaal, gewoon copy en paste op een andere plek. :')