hellow, dus ik ben van plan om een verhaal te gaan schrijven, maar ik heb 2 ideeën. ik ga geen twee verhalen te gelijk schrijven, maar ik ga ze wel beide schrijven. nu heb ik jullie hulp nodig want ik heb nog rollen voor in het verhaal nodig en ik wou vragen of jullie kunnen helpen met welke ik als eerst moet schrijven. hieronder zet ik de mogelijke verhaal lijnen. ik wil ook vragen of jullie liever een Union J of One Direction verhaal hebben.
I'm Broken (verhaal 1)
Union J
George shelley heeft op 9 jarige leeftijd zijn beide ouders verloren. Hij ziet maar een uitweg voor zijn verdriet. STILTE. 10 jaar later worden hij en zijn zusje geadopteerd. Alles gaat goed totdat zijn stiefbroers (Josh) vrienden langskomen. Kan hij zijn liefde en een van zijn grootste geheimen verbergen? En zal George ooit weer praten?
One Direction
Niall Horan heeft op 9 jarige leeftijd zijn beide ouders verloren. Hij ziet maar een uitweg voor zijn verdriet. STILTE. 10 jaar later worden hij en zijn zusje geadopteerd. Alles gaat goed totdat zijn stiefbroers ( vrienden langskomen. Kan hij zijn liefde en een van zijn grootste geheimen verbergen? En zal Niall ooit weer praten?
We Can't Take This Any Further (verhaal 2)
Union J
George shelley, de populaire badboy. Altijd onder de blauwe plekken. Maar wie zegt dat het van vechten komt? En zou hij echt zo populair zijn als zijn geheim zou uitkomen?
Jamie Hamblett. De gepeste nerd. Altijd onder de blauwe plekken. Puur omdat hij gepest wordt. Zal hij ooit voor zichzelf durven opkomen?
Oude vrienden maar nu vijanden. Zal hum vriendschap ooit weer hetzelfde zijn? En zal hun liefde ooit verder bloeien dan vrienden?
One Direction
Niall Horan, de populaire badboy. Altijd onder de blauwe plekken. Maar wie zegt dat het van vechten komt? En zou hij echt zo populair zijn als zijn geheim zou uitkomen?
Liam Payne. De gepeste nerd. Altijd onder de blauwe plekken. Puur omdat hij gepest wordt. Zal hij ooit voor zichzelf durven opkomen?
Oude vrienden maar nu vijanden. Zal hum vriendschap ooit weer hetzelfde zijn? En zal hun liefde ooit verder bloeien dan vriendschap?
dus dit zijn in het kort de verhaal beschrijvingen. er komt nog een trailer en cover maar die wil ik pas maken als ik weet welke story ik moet doen.
dus als je graag het volgende zou willen invullen zou ik dat echt helemaal geweldig vinden
I'm Broken
Rollen Union J
Zusje George (jonger dan 19)
Vriendin Josh
Vriendin Jaymi
Beste vriendin/vriend (jouw keuze) JJ/Jamie
Rollen One Direction
Zusje Niall (jonger dan 19)
Vriendin Zayn
Vriendin Harry
Vriendin Louis
Beste vriendin/vriend (jouw keuze) Liam