• Naam: Erieka

    Leeftijd: 16 jaar

    Over mij: Hallo mensen, ik ben Erieka. Een gestoord en lichtelijk autistisch meisje dat op 1 december 1995 op deze wereld is gezet. Eigenlijk een dag later dan ze in de eerste instantie gedacht hadden, maar dat maakt niet uit. In groep 2 ben ik gediagnosticeerd met pdd-nos. Een afwijking waardoor het voor mij moeilijker is om met bepaalde dingen om te gaan of om bijv. vrienden te maken en te onderhouden. Ik zit inmiddels op het speciaal onderwijs genaamd de Ambelt en in Havo 3 en ik heb het hier prima naar mijn zin. Op die school ontmoette ik ook mijn vriend Michael met wie ik nu al weer heel erg lang heb. Eergister hadden we alweer 10 maanden. Sinds kort werk ik bij restaurant Deksels in Zwolle waar ik het ook prima naar mijn zin heb. Ik heb twee knotsgekke katten met de namen Pim en Pom en een gestoorde hond, waarvan we denken dat hij adhd heeft, met de naam Lucky. Ik ben gaan schrijven toen ik in groep drie zat. Mijn verhaaltjes gingen vaak over prinsessen of over katten. Katten zijn mijn lievelingsdieren, ik ben dan ook dol op de katten die ik heb. In november 2010 kwam ik hier op Quizlet en begon ik verhalen te schrijven. Dit gaat nog steeds prima en mijn schrijfstijl is zelfs verbeterd. You go quizlet!

    Mijn verhalen die momenteel actief zijn:
    Free yourself (SA's)
    Opdrachten van schrijfwedstrijden
    Noise in my head
    Pressure
    Mystery Island

    De rest is inactief en zal dat ook voor langere tijd blijven, tot ik zin krijg om de boel te herschrijven. :Y)
    Als je nog vragen hebt, mag je altijd een gb of een pb sturen of natuurlijk hier reageren.

    [ bericht aangepast op 24 nov 2012 - 19:28 ]


    26 - 02 - '16