• Ik heb de laatste tijd veel last van depressie en ben om de vijf minuten heel chagrijnig en reageer dat af op mijn vrienden. heeft iemand hier dat ook? Wat kan ik er tegen doen? Zodat mijn vrienden en geen last van hebben?
    xoxox

    Je kan chocolade eten, tenminste daar voel ik me altijd wat beter van en proberen in je hoofd van positieve dingen uit te gaan. Ik weet dat het lastig is, ben zelf 2 tot 3 jaar lang depressief geweest, maar als het je lukt voel je - je wel een stuk beter. Sterkte <3


    26 - 02 - '16

    Ik ken het. Heb veelmeer jank-momenten dan dat ik echt vrolijk ben.


    "I believe that marriage isn't between a man and a woman; but between love and love." - Frank Ocean

    GIBBEH schreef:
    Ik ken het. Heb veelmeer jank-momenten dan dat ik echt vrolijk ben.


    Dit.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Ik had het ook een jaartje, dat is blijkbaar door de puberteit, het komt bij veel mensen voor (:


    Some people are so poor, that the only thing they have is money.

    denk aan dingens die je blij maakt, het helpt echt.


    -

    Dat is geen depressie, dat is puberteit. Het komt wel goed, je moet er gewoon even doorheen. Dat maakt het niet minder vervelend, natuurlijk, maar onthoudt gewoon dat het maar tijdelijk is.


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Allereerst, zoiets is geen depressie. Dit hoort bij de puberteit. Heel vervelend, maar het gaat weer over. Zorg gewoon echt dat je jezelf niet isoleert en gewoon je sociale contacten echt aan blijft houden. Ik denk dat dat wel het meest belangrijk is. En daarbij veel succes.

    [ bericht aangepast op 8 nov 2012 - 18:51 ]


    I believe in imagination, because what I can't see is infinitely more important than what I can see.

    Je bedoelt stemmingswisselen neem ik aan ipv depressie? want dat is namelijk echt heel iets anders.
    Er is niks aan te doen; de meeste mensen hebben er last van tijdens puberteit. Erover praten helpt. En veel nadenken voordat je bepaalde dingen doet (bijv. voordat je ruzie gaat maken met iemand ofzo)


    "like i'd follow you around like a dog that needs water."

    1 woord: Puberteit.


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Cloelia schreef:
    Dat is geen depressie, dat is puberteit. Het komt wel goed, je moet er gewoon even doorheen. Dat maakt het niet minder vervelend, natuurlijk, maar onthoudt gewoon dat het maar tijdelijk is.


    'Dear girls: a compliment is actually not an invitation to explain how ugly you think you are' - Lisa Cimorelli

    Pythias schreef:
    Even boven alles, zoiets is geen depressie. Dit hoort bij de puberteit. Heel vervelend, maar het gaat weer over. Zorg gewoon echt dat je jezelf niet isoleert en gewoon je sociale contacten echt aan blijft houden. Ik denk dat dat wel het meest belangrijk is. En daarbij veel succes.


    This exactly, je voelt je nu waarschijnlijk heel kut, maar je zult je na een tijdje realiseren dat het allemaal wel meevalt. Een depressie is meerdere malen erger dan de overgevoeligheid van een puber.


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Ze vraagt niet wat ze heeft maar wat ze eraan kan doen, op dit moment.
    Als je je zo voelt, praat dan even niet, vertel mensen hoe je je voelt en dat je daarom bot kan reageren, maar dat ze het dan niet persoonlijk op moeten vatten omdat het niet hun schuld is of probeer je bezig te houden met leukere dingen, dingen die je leuk vind etc.


    Your make-up is terrible

    Heb je misschien veel last van spanningen? Kan zijn dat je daardoor geïrriteerd raakt. Hum, en probeer, zoals Assassin zegt, gewoon afleiding te zoeken/denk er niet teveel over na (:


    "I shut my eyes in order to see.'

    Dat je chagrijnig bent, is geen depressie. Dat is meer pubertijd/minder lekker in je vel zitten. Depressie is echt jankmomenten, verdrietig zijn, zulk soort shit. Je kunt er met iemand over praten, of mensen knuffelen, niet te veel erover nadenken.


    Destroy what destroys you.

    GIBBEH schreef:
    Ik ken het. Heb veelmeer jank-momenten dan dat ik echt vrolijk ben.


    Don't walk. Run, you sheep, run.