• Ik had net een gesprek met mijn ex. Ik stuurde hem voor de grap een foto van een meisje uit mijn oude klas -dat mij overigens altijd pestte- met cup E en ik zei:
    'dit is toch niet mooi meer, hoe groot haar tieten zijn.' Zegt hij: 'niet lullig bedoeld, maar jij hebt geen tieten.'

    Dus ik werd woest. Nu beweert hij dat hij het recht heeft om dat te zeggen, omdat ik ook iets negatiefs zei over dat meisje uit mijn oude klas. Ik vind dat iets heel anders, omdat ik het ten eerste niet recht in haar gezicht heb gezegd (ook niet helemaal goed, maar ik ben ook geen heilig boontje ofzo) en ze ten tweede allesbehalve een vriendin van me is. Hij is een vriend van mij, zoiets hoort hij toch niet te zeggen?

    Ben ik nou gek ofzo dat ik dit denk? -_____-


    Destiny is what you're supposed to do. Fate is what kicks you in the ass to make you do it.

    Hij heeft het misschien een beetje gemeen laten klinken, maar ik vind inderdaad dat hij wel het recht heeft zoiets te zeggen. En jij zei ook iets gemeens over dat meisje, dus tja...


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Mordin schreef:
    (...)

    Of iemand heeft een andere denkwijze dan jij en neemt niet alles zo ongelofelijk serieus? Hoeihoei, aanbid de grote assassin en haar mening, want haar wil is wet :Y)

    Neh nergens voor nodig en wordt ook nergens geïmpliceerd :].

    On: what goes around comes around I guess :].

    [ bericht aangepast op 8 nov 2012 - 11:20 ]


    No growth of the heart is ever a waste

    I fail to see the issue.

    Maar dat zal wel aan mij liggen.

    Eigenlijk is dat best wel normaal. Ik zou zeggen, zorg dat je een ruggengraat krijgt...en trouwens, jij beledigd dat meisje ook. Als iemand van mijn vrienden iemand anders zou beledigen over iets waar diegene niets aan kan doen, bijvoorbeeld de grootte van de borsten, zou ik ook zo een opmerking terug maken...het is zowieso niet netjes om iemand achter zijn rug om te beledigen, ook al is het geen vriendin van je en heeft ze jou gepest, maar dat heb je zelf ook wel door...of is het in deze wereld alleen nog maar "oog om oog, tand om tand"? zijn we al zo diep gezonken?


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Balance schreef:
    Waarom stuur je ook zo'n foto naar een jongen. Thefuck :'D Alsof dat meisje er wat aan kan doen dat ze zulke borsten heeft.


    We hadden het over gala, toen wilde hij mijn galajurk zien, ik stuurde een foto. Daarnaast stond die van haar. Zo kwamen we op dat onderwerp. En ze kan er inderdaad niks aan doen, daar heb je gelijk in, maar ze pestte zelf altijd iedereen om niks dus ik heb er eerlijk gezegd geen medelijden mee.


    Destiny is what you're supposed to do. Fate is what kicks you in the ass to make you do it.

    Ik voel me nu lichtelijk beledigt met m'n cup E
    Misschien heeft hij ook andere vriendinnen met zo'n grote cup en als jij dan een opmerking maakt over dat dat lelijk is, komt hij natuurlijk voor hen op. Of misschien vindt hij het zelf mooi. Jij beledigt iemand, dan kan hij wel het recht hebben om zo'n opmerking terug te maken.


    From these ashes, I will rise

    Dat ze jóu vriendin niet is, hoeft niet te betekenen dat híj haar niet mag.. Als jij een persoon zwart maakt, hoef je niet te verwachten dat andere mensen daaraan mee gaan doen en grappig en vrolijk op je opmerking ingaan.. Waarschijnlijk vindt hij het gewoon vervelend dat je zo over haar doet. Jongens houden niet van geroddel, ook al heeft dat kind je gepest.


    Het is niet ongewoon dat mensen hun hele leven wachten met beginnen te leven. - Eckhart Tolle

    Ancore schreef:
    Ik voel me nu lichtelijk beledigt met m'n cup E
    Misschien heeft hij ook andere vriendinnen met zo'n grote cup en als jij dan een opmerking maakt over dat dat lelijk is, komt hij natuurlijk voor hen op. Of misschien vindt hij het zelf mooi. Jij beledigt iemand, dan kan hij wel het recht hebben om zo'n opmerking terug te maken.


    ''There is no hell, no heaven either. This world is what we make of it.''

    Sorry hoor maar dit was een inkopper, als je haar beledigt, kun je het zelf terug verwachten. Zeker als je het tegen een jongen zegt.


    Take risks and conquer your fears.

    Ancore schreef:
    Ik voel me nu lichtelijk beledigt met m'n cup E
    Misschien heeft hij ook andere vriendinnen met zo'n grote cup en als jij dan een opmerking maakt over dat dat lelijk is, komt hij natuurlijk voor hen op. Of misschien vindt hij het zelf mooi. Jij beledigt iemand, dan kan hij wel het recht hebben om zo'n opmerking terug te maken.


    Ik heb cup AA, ben ik ook niet bepaald blij mee...


    26 - 02 - '16

    Chat schreef:
    (...)

    Ik heb cup AA, ben ik ook niet bepaald blij mee...

    Dat kan ik me voorstellen, maar als er wordt gezegd 'Dit is toch niet mooi meer hoe groot haar tieten zijn' dan voel ik me toch wel echt beledigd. Natuurlijk is dit niet lullig bedoeld tegen mensen die kleinere cups hebben. Ik vind sowieso niet dat meiden elkaar om de grootte van de cupmaat af moeten gaan zeiken.


    From these ashes, I will rise

    Ancore schreef:
    (...)
    Dat kan ik me voorstellen, maar als er wordt gezegd 'Dit is toch niet mooi meer hoe groot haar tieten zijn' dan voel ik me toch wel echt beledigd. Natuurlijk is dit niet lullig bedoeld tegen mensen die kleinere cups hebben. Ik vind sowieso niet dat meiden elkaar om de grootte van de cupmaat af moeten gaan zeiken.


    Ja dat snap ik wel. Maar ik zou het ook heel lullig vinden als iemand zou zeggen dat ik geen tieten heb. Ik ben daar jarenlang mee gepest dus ik kan me deels in de topicmaakster verplaatsen al vind ik het heel oneerlijk dat ze dat zei van dat andere meisje. Die beide opmerkingen van zowel de topicmaakster als van die jongen waren niet aardig.


    26 - 02 - '16

    Cup E is niks verkeerds aan, vooral voor een jongen niet.
    Dusja, eigenlijk lok je het dan ook uit zo'n reactie, ik denk dat het voor hem meer overkomt dat je gewoon jaloers bent op haar borsten aangezien hij aangeeft dat jij niks hebt. Misschien probeert hij je wel duidelijk te maken dat je niet zo jaloers moet zijn of dergelijke. ;')
    En ook al is hij een vriend, vrienden hebben recht om eerlijk tegen elkaar te zijn. Daar gaat vriendschap toch ook om? Oké, hij had het misschien niet op deze manier moeten zeggen, maar kom op. Het is een jongen, die komen vaak botter over en worden vaak verkeerd begrepen daardoor.


    A reader lives a thousand lives before he dies. The man who never reads lives only one.

    Reichenbach schreef:
    Don't really see the problem there. Jij beledigd ook iemand.


    Ex astris, sciencia

    Ik zou ook zo reageren, dus ik begrijp je best.


    Some people are so poor, that the only thing they have is money.