• [ bericht aangepast op 28 dec 2017 - 17:47 ]

    Pompeii schreef:
    hahah ik vind het wel grappig :'D


    26 - 02 - '16

    ...waarom at je koude naakte kinderen? o.o


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Prentiss schreef:
    ...waarom at je koude naakte kinderen? o.o


    Blote kontjes in het gras is niet lekker. Aparte bijnaam maar ik denk dat je wel weet wat het bekent.

    Ik kan niet oordelen over je zusje aangezien ik zelf met Nederlands ook wel eens een foutje maak.


    Physics is awesome

    Oh god please no(no_chears)

    Ben ik even blij dat mijn Nederlands wel goed is, ik zeg niet perfect maar wel goed (:
    Ik hou eigenlijk wel van talen.


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Eyes schreef:
    (...)

    Blote kontjes in het gras is niet lekker. Aparte bijnaam maar ik denk dat je wel weet wat het bekent.

    Ik kan niet oordelen over je zusje aangezien ik zelf met Nederlands ook wel eens een foutje maak.

    Ik heb het even opgezocht, want ik kende het niet haha. Ik weet niet of dat aan de provincie licht of dat mijn ouders het gewoon niet maken, maar het klinkt inderdaad niet erg lekker.


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Prentiss schreef:
    (...)
    Ik heb het even opgezocht, want ik kende het niet haha. Ik weet niet of dat aan de provincie licht of dat mijn ouders het gewoon niet maken, maar het klinkt inderdaad niet erg lekker.


    Ik vind het zelf ook niet echt lekker. Mijn moeder zegt altijd blote kontjes in het gras.


    Physics is awesome

    Torrique schreef:
    Nee. Alsjeblieft. (no_chears)
    Ik ben dertien elf en mijn Nederlands is nog fatsoenlijker.

    Mijn broertje wil nog wel eens "draagde" zeggen of zo.


    "You can't spell bass without ass" -Zacky V.

    kan tochh :W Sommige zijn slecht in wiskunde, andere zijn slecht in nederlands toch? (:


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    Cavallo schreef:
    kan tochh :W Sommige zijn slecht in wiskunde, andere zijn slecht in nederlands toch? (:

    Ja, maar het ging er volgens mij meer om dat ze een aantal fouten maakt terwijl ze verteld dat ze er goed in is.


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Da's ernstig schattig (cat)


    "I shut my eyes in order to see.'

    Adlington schreef:
    Veertien in het tweede?
    Ik ben veertien en zit in het derde lol.

    Dat hangt er toch vanaf waar je woont? Ik ben 15 en zit in het vijfde.

    ontopic: ik vind het wel schattig.


    Save me from myself.

    Prentiss schreef:
    (...)
    Ja, maar het ging er volgens mij meer om dat ze een aantal fouten maakt terwijl ze verteld dat ze er goed in is.

    oh ahzo, achja


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    Ik zie dat zo vaak, mensen die zeggen dat ze ontzettend goed zijn in Nederlands, vooral de spelling. Vervolgens zie ik ze gigantische d/t-blunders maken. Ik vraag me dan vaak af waar het dan mis is gegaan. XD


    Life is hard and then we die

    Torrique schreef:
    Nee. Alsjeblieft. (no_chears)
    Ik ben dertien en mijn Nederlands is nog fatsoenlijker.


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."