Ik vroeg me af wie het hier mee eens zijn en of er iets aan gedaan kan worden? (ik geef ook alleen maar mijn mening)
Ik had dit al naar iemand gestuurd en ik kreeg terug dat ik er maar een topic over moes maken.
Hier het bericht:
Hallo,
* Ik vind het zo verschrikkelijk dat als je aan een verhaal begint en het is maar een hoofdstuk van: 100 worden. Ik bedoel proloog oké maar paar hoofdstukjes verder vind ik voor mijzelf het kort.. Ik zelf heb wel eens een hoofdstuk gelezen van maar 30 worden / nog niet eens.
* als je aan een story begint vind ik ook dat je er mee door moet gaan ( laat anders eventjes weten of je er mee stopt of niet) kan je niet veranderen dat als je na 5 maanden niet geschreven hebt het verhaal word verwijderd?
* Ik vind het oneerlijk dat mensen blijven vragen om Kudo's Dat moet je verdienen vind ik. En niet vragen om maar in de top te komen te staan.
* Ik vind dat er geen verhalen mogen komen met alleen maaar foto's. ( het is dan net alsof ze het maar neerzetten voor in de beste users te komen) daar heb je Tumblr voor of zo iets of gewoon je fotoboek op Quizlet?
Ik spreek nu niet alleen voor mezelf, ook voor andere die ik veel spreek van hier.
Nogmaals dit is alleen mijn mening ben benieuwd naar die van jullie(flower)
Groet, xGuilyx
[ bericht aangepast op 7 nov 2012 - 15:36 ]
I Love You