• ik ben nieuw op quizlet en ik kan er nog niet zo heel goed aan uit ..... weet er iemand wat kudo's en die andere dinges zijn ??

    Kudo's zijn een soort van beloningen zeg maar. Hier beneden staat de top 7, waar de stories staan met de meeste kudo's. Lezers geven kudo's als ze het stukje wat je hebt geschreven mooi vinden, maar niet iedereen doet dit. Volgens mij klinkt dit heel raar maar volgens mij is dit wel een redelijke uitleg.(:
    Wat bedoel je met andere dingen?

    [ bericht aangepast op 6 nov 2012 - 17:40 ]


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Je titel aan, lol :'D

    Een kudo is een soort van stem, nou zo zie ik het dan. Vind jij het een goed verhaal? Dan geef je je kudo (stem) weg per story. Bij elke story kun je dus 1 kudo geven. Als je helemaal naar onderen scrollt zie je ook een quizen top en een story top met daarbij bijvoorbeeld +32. Dat betekend dat je dan 32 kudo's (stemmen) hebt. Sorry als ik het verwarrend uitleg.


    Pretty is just a pretty word.

    Mooie titel, zo ga ik voortaan ook mijn topics noemen.
    Kudo's zijn die leuke duimpjes (zijn het nog steeds duimpjes) die tegenwoordig naast een story of quiz staan. Door hierop te klikken, laat je de maker weten dat je het een leuke creatie vind. De quizen en stories met de meeste kudo's, komen in de top vijf (onderaan de pagina). Bij iedere nieuwe dag gaan de kudo's weer op nul, waarna mensen weer wanhopig om kudo's gaan bedelen omdat ze in de top willen staan. Om een of andere vage reden blijven de kudo's van quizen trouwens wel staan, al tellen deze niet mee in de top.
    Verder kan je je aboneren op een story die je leuk vind. Dit staat geloof ik ook rechts van de pagina, bij de kudo's dus. Hierdoor krijg je elke keer dat de schrijfster een nieuw hoofdstuk plaatst, een melding. Ook kan je een bladwijzer nemen, dit is handig als je nog niet helemaal bij bent met het verhaal. Was er nog iets dat je niet snapte?


    i put the fun in funeral

    Ik heb jouw titel aangepast aan de regels van Quizlet.

    Ik heb 2 pagina's voor je die je eens kan doornemen: http://www.quizlet.nl/help/ en http://www.quizlet.nl/rules.php


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Dank jullie wel allemaal xD

    Welkom! Altijd leuk om weer vers vlees binnen te krijgen :Y)


    #WWED - What Would Emma Do?

    Welkom! Als je vragen hebt mag je ze me altijd stellen. (:


    You are beautiful, you are love.

    Omnivium schreef:
    Welkom! Als je vragen hebt mag je ze me altijd stellen. (:


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Omnivium schreef:
    Welkom! Als je vragen hebt mag je ze me altijd stellen. (:


    26 - 02 - '16