• Vanaf nu is zij dus ook een Disney Prinses haha. :'D


    Princess Leia :Y)

    Worden alle vrouwelijke personages uit studios die zijn opgekocht door disney met terugwerkende kracht dan disneyprinsessen? (cat)


    quidquid excusatio prandium pro

    Maar dan zou Elisabeth uit POTC dat óók moeten zijn. Hell, she's pirate queen.


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Yoda schreef:
    Maar dan zou Elisabeth uit POTC dat óók moeten zijn. Hell, she's pirate queen.


    Meh, dragen disney prinsessen niet allemaal een jurkje en spenderen ze hun tijd met hulpeloos zijn en wachten op de prins?

    Want elisabeth houd daar al vrij snel mee op en Leia heeft daar uberhaupt nooit aan gedaan geloof ik. Neem dan padmé, de koningin van Naboo: Die spendeert wel de derde film met nutteloos zijn en doodgaan.


    quidquid excusatio prandium pro

    Mordin schreef:
    (...)

    Meh, dragen disney prinsessen niet allemaal een jurkje en spenderen ze hun tijd met hulpeloos zijn en wachten op de prins?

    Want elisabeth houd daar al vrij snel mee op en Leia heeft daar uberhaupt nooit aan gedaan geloof ik. Neem dan padmé, de koningin van Naboo: Die spendeert wel de derde film met nutteloos zijn en doodgaan.


    Nou, Mulan is ook een disney prinses en zij is de hele film bezig met een soldaat worden en China redden.
    Dus eigenlijk doen ze het niet allemaal nee x'D

    Misschien moeten we dan Padmé als disney prinses nemen.


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Yoda schreef:
    (...)

    Nou, Mulan is ook een disney prinses en zij is de hele film bezig met een soldaat worden en China redden.
    Dus eigenlijk doen ze het niet allemaal nee x'D

    Misschien moeten we dan Padmé als disney prinses nemen.


    De overgrote meerderheid wel. Alleen Mulan niet! Da's een feminist! D:


    quidquid excusatio prandium pro

    Yoda schreef:
    Maar dan zou Elisabeth uit POTC dat óók moeten zijn. Hell, she's pirate queen.
    Ik ben niet echt van het principe dat alle meisjes uit Disneyfilms prinsessen zijn. Kijk naar Wendy, Alice, Jane, etc. Dat zijn in mijn ogen geen Disney princessen.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Horizons schreef:
    (...)Ik ben niet echt van het principe dat alle meisjes uit Disneyfilms prinsessen zijn. Kijk naar Wendy, Alice, Jane, etc. Dat zijn in mijn ogen geen Disney princessen.


    Ik vind de term disney prinses sowieso maar een raar iets ='D
    Niet eens alle disney prinsessen zijn ook daadwerkelijk prinsessen, dus het is echt gewoon een vage grens.


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Yoda schreef:
    (...)

    Ik vind de term disney prinses sowieso maar een raar iets ='D
    Niet eens alle disney prinsessen zijn ook daadwerkelijk prinsessen, dus het is echt gewoon een vage grens.
    Inderdaad en de 'echte' prinsessen worden vaak vergeten, zoals Kida.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?