• Nightmare of Dance


    Voel je de muziek door je aderen stromen? Voel je de beat, die je botten laat trillen? Zie je hoe bezwete en gebroken lichamen samenwerken om toch nog een prachtig geheel te leveren?
    De groep DanceRule lijkt op het eerste zicht een gewone dansschow. Je kan er kijken naar ballet, modern, streetdance, hiphop en ballroom, allemaal uitgevoerd op topniveau, maar wat niemand weet...
    De leden zijn een voor een van straat geplukt. Ze zijn wees, weggelopen of gewoon ontvoerd en zo in Zwitserland terecht gekomen. In het trainingskamp van DanceRule.
    Deze RPG begint als er een nieuwe lading nieuwelingen aankomt. Ze weten niet wat ze daar doen, maar hebben 1 ding gemeen. Ze hebben wonderlijk veel danstalent.
    In DanceRule kan je jezelf laten uitgroeien tot een betere danser, tot een ster! wordt aan buitenstaanders verteld, maar eigenlijk worden de dansers daar verplicht.
    Ze hebben te veel en te lange lichamelijke trainingen en krijgen maar net genoeg slaap en eten. Al snel wordt hun leven een aaneenschakeling van dansen, eten en slapen, maar tussendoor krijgen ze af en toe de kans om met hun medeslachtoffers te spreken.
    Zullen er relaties ontstaan? Weten ze te ontsnappen? Of blijven ze in deze hel? Waar het enige waar ze van hielden, plots veranderde in een kwelling?


    Outfits!!
    Jongens
    Meisjes


    Ballet:
    -Rose McCartney 1DILoveUx
    -Claire Bealaux dracoluvvv
    -Amy Michels Coockies
    -Austin Sandén SupahBaby
    -Jaden Collins 1DILoveUx
    -Grey Pritchett EDWESTWICK

    modern:
    -Alexis Ramirez DarkPrisoner
    -Kimberley McKenze Europe
    -Jack Collins JokerBaby
    -Jamy Black EDWESTWICK
    -Joshua Gayle Naomia

    Streetdance:
    -Nala Garcia JokerBaby
    -Naomi Micheal. Naomia
    -Leslie Day jaimyhoi
    -Alexandro Stefano Poeh
    -Ian Silvas Coockies
    -Luke Moore IIlumination

    Hiphop:
    -Luna del Monte 1DILoveUx
    -Ruby Mayer xthesewords
    -Abbigail Rogriguéz DarkPrisoner
    -Isabella McSteam Synaisthmata
    -Damen Johnson WillNotLearn
    -Sam Night jaimyhoi
    -Dexter Loover IIlumination

    Ballroom:
    -Eleadora Alonso TheSeasons
    -addelynn Beaquarthe dracoluvvv
    -Mario Estevez JokerBaby
    -Julio Martinéz Amor8

    Regels
    - Schelden en geweld mag IC, OCC niet
    - 16+ is toegestaan
    - als je een personage aanmaakt is het de bedoeling dat je er wel degelijk iets mee doet. Dus niet na een dag al stoppen.
    - Ik verplicht je niet om een bepaalt aantal regels te posten, maar weet dat een langere tekst leuker leest
    - OCC het liefste met {}, [], (), \/, /\, ||, **, ~~, <> etc.
    - IC met de naam van het personage erboven
    - Speel je eigen personage, niet dat van iemand anders



    Ik heb deze RPG overgenomen van Klaine4Ever, zij kwam op het oorspronkelijke op het idee van een dansschool, maar ik heb veel veranderingen aangebracht nadat ze hem aan mij overgedragen had.

    rollentopic

    [ bericht aangepast op 5 nov 2012 - 18:51 ]


    “To live will be an awfully big adventure.”

    [Echt?! XD Had ik niet van je verwacht Jaimzz.... ;D]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [Lol, lijk ik zo erg op Sam? x)

    Ik kom er niet uit om mijn gedicht af te maken. Grrrrr. Het is voor een wedstrijd hier op Q x)]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Misschien een beetje, whaha! Nee hoor, ik wil heel graag vragen wie het is, maar dat geeft toch geen zin, whaha, aangezien ik toch niemand daar ken! XD Is het iemand van je school? Ja, ik ben gewoon heel nieuwsgierig aangelegd... ;D]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [Ehm, nee, niet van mijn school :3

    Je weet toch dat ik op musicalles zit? (: Daar heb ik hem leren kennen 3 jaar geleden ^^ we hebben gewoon een klik weet je?

    Well, dan ga je gewoon goed met elkaar om enzo. Het bleek een keer dat hij me leuk vond. Maar neit verliefd ofzo?
    En ik vind hem ook leuk (: Maar ja, ik was niet verliefd. En dat wil ik ook niet zijn..

    maar goed. Iedereen (oke, niet iedereen maar wel redelijk wat mensen) zeggen dat we leuk bij elkaar passen x) en er wordt ook weleens gevraagd of we verkering hebben.

    En hij whatsappt me dan weleens vanuit het niets o 3o en dat vind ik dan lief ^^

    En zo geschiedde het, het was afgelopen vrijdag avond en we praten dan zo via whatsapp over The voice.
    Ik gaf hem een beoordeling over de twee jongens die aan het zingen waren. Dus ik vroeg aan hem... wat voor soort meisje vindt jij leuk?

    EN SERIEUS, niet eens overdreven. Hij beschreef alles wat ik ben... bruin haar, niet te dun, spontaan, aardig, musicaal, grappig (oke, ik ben neit grappig maar we hebben wel altijd veel lol samen) en die klik.

    DUS ASDFGHJKL!

    Ik DASFHDAGKJSEHAOswxecvqw]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Aaahhwww.... <3 (Ik kom even tussen door hahaha. Moet frans leren -_-) Maar super Jaimzz... Ik zou willen dat ik dat met een jongen had :'( Hahaha. ]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    [Dat levert ook gênante situatie's op x) we gingen samen een voetbalwedstrijd kijken met allemaal andere mensen. Van Oranje, en toen dachten ze het ook en alleen maar omdat we samen binnen komen gelopen XD

    En het meest gênante was het toen mijn vader zei tegen me dat hij het niet erg vond als hij mijn vriendje zou worden XDDDDDDD]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Hahhaahaha, dat hoort er bij :) Hahaha, maar door familie wordt het altijd genant gemaakt :) ]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    [Oe, dat is lief en ook idd gênant, whaha! Tsja, ik heb ook zo'n soort schrift relatie met een jongen, maar ik ben absoluut niet verliefd op hem, no way, maar goed. De enen keer zijn we echt goede vrienden wn. De andere keer kan ik hem echt de nek omdraaien... XD En soms doet hij net alsof hij mijn vader is , whaha! Maar ik denk dat hij een beetje gay is, ik ben ook een keer met hem gaan shoppen en hij kwam echt met allemaal leuke dingen die ik kon passen, whaha! Maar hij is wel aardig.. (Meestal... Soms.. XD)]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    jaimyhoi schreef:
    Sam
    Mijn mond valt open van verbazing. 'Wat?' Vraag ik dan verbaasd. 'Nee, natuurlijk vind ik je geen slet! Hoe kom je daar nou bij?' Haar ogen zijn gesloten en ik trek haar tegen me aan. 'Hé, als ik iets wel zeker weet is het dat jij geen slet bent.'

    Nala
    Ik glimlachte zuur en ging dichter tegen hem aan liggen. Maar wat ik net deed... Volgens maatstaven was ik daar veel te jong voor, maar ik voelde me niet te jong. Het was alsof ik als veertiger in een lichaam van een tiener vast zat.
    "Ik ben moe." mompelde ik dan zacht. "Vind je het erg als ik ga slapen?"


    “To live will be an awfully big adventure.”

    {awwwwww, wat schattig allemaal :P}


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Sam Jason Night
    Ze geeft geen antwoord op mijn vraag, en dat kan ik begrijpen Maar ik had gehoopt dat ze dat wel zou kunnen.
    'Ja, je mag gaan slapen. Dan ga ik even met de rolstoel naar de douche oke? Ik wil even mezelf opfrissen. Zal ik wachten totdat je in slaap gevallen bent?'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Nala
    "Ok en ja, graag." glimlachte ik en nam toen alleen zijn hand vast, zodat hij zonder me wakker te maken weg zou kunnen. Ik trok de dekens wat hoger op, ging goed liggen en viel eigenlijk bijna meteen in slaap. Vermoeid door de emoties en gebeurtenissen.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Sam Jason Night
    Ze valt al heel snel in slaap en ik glimlach eventjes en druk een klein kusje op haar voorhoofd. Dan laat ik voorzichtig haar hand los en laat mezelf met een beetje moeite zakken in de rolstoel, maar het gaat al wel beter dan eerst. Zo een geluk dat die in de ziekenzaal stond. Ik rol richting de uitgang van de ziekenzaal en kijk nog even achterom naar Nala en verlaat dan de ziekenzaal.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [You know.. I'm still bored...]

    Naomi Micheal
    Ik zucht en na een tijdje besluit ik maar naar de streetdance danszaalzaal te gaan en gewoon even mijn gedachten leeg te maken, even aan niks denken, wat er de afgelopen, dagen, weken, maanden is gebeurt, ik weet ook niet hoelang ik hier eigenlijk al zit.. Ik loop de zaal binnen en loop meteen door naar de stereo en zet die aan en loop naar het midden van de zaal en begin mijn bewegingen, de ene keer sierlijk en de andere keer war stoerder, maar allemaal precies afgewerkt en op de maar. Ik vergeet even alles om me heen en richt me alleen maar op de dans en probeer alles zo perfect mogelijk te doen, geen fouten, niks.

    [ bericht aangepast op 8 nov 2012 - 17:03 ]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Sam Jason Night
    Ik rol langzaam door, ik heb geen zin om te haasten omdat Nala toch ligt te slapen. Ik zie dat de streetdancezaaldeur open staat en als ik erlangs rol hoor ik muziek. Het is Nala's dansstijl. Ik kijk even naar binnen en zie iemand dansen. Maar bij nader inzien zie ik dat het Naomi is. Ik blijf even naar haar dansen, ze danst zo mooi. En zo gracieus.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.