• Ik vind het fijn als er een bericht in mijn pb komt als er een nieuwe reactie is geplaatst in mijn topics.
    wat zouden jullie ervan vinden?


    If you can dream it, you can do it❤️

    Onnodig en onhandig. Je kunt de reacties bekijken bij 'mijn topics'.


    You are beautiful, you are love.

    Dat kan, dan neem je en abo erop. Staat mooi boven je topic rechts.


    Your make-up is terrible

    Befree schreef:
    Ik vind het fijn als er een bericht in mijn pb komt als er een nieuwe reactie is geplaatst in mijn topics.
    wat zouden jullie ervan vinden?

    Dan zou mijn mailbox overspoelen met onnodige reacties. + het zouden er een heleboel zijn omdat ik 326 pagina's heb met mijn topics x 14 topics per pagina, dus reken maar uit.

    Je kan beter een abo nemen op interessante topics.


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    ja dat kan ook of dat je het kan aanvinken bij instellingen of je het wel of niet wil.


    If you can dream it, you can do it❤️

    Onnodig, daar heb je abo's voor.


    "The worst things in life come free to us." -Ed Sheeran

    Befree schreef:
    ja dat kan ook of dat je het kan aanvinken bij instellingen of je het wel of niet wil.

    Nee, dan ben ik bijvoorbeeld ineens op 4564 topics geabonneerd. Oké, sommigen zijn van 2007 enzo, maar dan nog.
    Het is ook vervelend als het maar een eenmalige reactie van je was en dat je dan ineens nog 50 pb's krijgt van users die na jou nog een reactie hebben gepost.
    Of als je 1x een reactie post en dat dezelfde dag dat topic nog volgespamd wordt met andere users.
    Daarom dat je zelf kan aanduiden of je je wil abonneren op een bepaald topic.


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury