• Sinclair

    RE: (geen titel)

    Je mag beginnen met je wedstrijd :') Veel succes!



    Hallo
    Ik ga dus een zangwedstrijd houden. De bedoeling is dat die volgehouden word totaan het einde, en dat de deelnemers leuk meedoen.

    Jury
    Ik zoek 2 personen die samen met mij jury willen zijn. Als je dat wilt moet je je beoordeling optijd inleveren.

    Inschrijven
    Je kan je inschrijven door in dit topic te reageren. Ik zoek 13 á 16 deelnemers.
    Als er 13 deelnemers zijn, zet ik de eerste opdracht erop.

    Opdrachten
    Ik ga nog een story aanmaken en daarop verschijnt dan elke week een nieuwe opdracht.
    De eerste opdracht is een soort ''kennismakings'' opdracht. Ik kies 3 liedjes en daarvan mogen jullie er 1 uitkiezen.
    Het is dus niet echt een opdracht.

    Zingen
    Het is de bedoeling dat je de - instrumental - karaoke versie doet van je lied. Zet het geluid niet te hard want dan horen we je er niet boven uit.

    Inlevertijd
    Het liefst heb ik dat je je aan de afgesproken datum houd. Maar als je echt, een goede reden hebt, geef ik je maximaal 3 dagen extra tijd.
    Als je niks tegen mij, of de andere jury leden, hebt gezegt, stuur ik je een pb met daarin de vraag: Waarom was je te laat met inleveren.
    Als je een goede reden had, maar niks had gezegt. Geef ik je maximaal 2 dagen extra tijd, en haal een halve of hele punt van je cijfer af.

    Waar moet je het inleveren?
    Ik ga een hotmail account aanmaken en daar kun je je filmpje naar toe sturen, aangezien sommigen het niet zo leuk vinden dat ze op youtube staan.
    Dit moet er bij je inzending staan: Gebruikersnaam - Opdracht - Datum wanneer je je filmpje hebt ingeleverd.

    Jury
    CallMeBieber

    Deelnemers

    [ bericht aangepast op 4 nov 2012 - 17:40 ]


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That is Life - Zayn Malik

    Slotje, gezien er al 3 weken niet op gereageerd is door wedstrijdhoudster.


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.